РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Услуги по техническо обслужване на пожароизвестителни инсталации /ПИИ/ находящи се в административните сгради на ТД на НАП – Велико Търново, Дирекция „ОУИ” – Велико Търново, Офис на НАП – Враца, Офис на НАП – Габрово, Офис на НАП – Ловеч и Офис на НАП – Плевен – на обособени позиции от № 1 до № 5
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги:
1
Място на изпълнение:
ТД на НАП - Велико Търново и Дирекция "ОУИ" - Велико Търново - пл. "Център" № 2;
Офис на НАП - Враца - ул. "В. Кънчов" № 86;
Офис на НАП - Габрово - ул. "Априловска" № 7 и ул. "Радецка" № 11;
Офис на НАП - Ловеч - ул. "Търговска" № 24;
Офис на НАП - Плевен - ул. "Дойран" № 43
Код NUTS:
BG3
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
Извършване на техническо обслужване на пожароизвестителни инсталации /ПИИ/ находящи се в административните сгради на ТД на НАП – Велико Търново, Дирекция „ОУИ” – Велико Търново, Офис на НАП – Враца, Офис на НАП – Габрово, Офис на НАП – Ловеч и Офис на НАП – Плевен – на обособени позиции от № 1 до № 5, в това число и извършване на ремонт и доставка на резервни части при необходимост.
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
50710000
Описание:
Услуги по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации на сгради
ІІ.1.7)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
ІІ.1.8)
Обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Съгласно описанието на обекта на поръчката и техническите спецификации, неразделна част от документацията за участие.
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие под формата на парична сума, внесена по набирателна сметка на ТД на НАП - Велико Търново в „Банка ДСК” ЕАД с IBAN – BG62STSA93003300147330 и BIC – STSABGSF или банкова гаранция покриваща срока на валидността на офертите.
Гаранцията за участие е както следва:
Размер на гаранцията при участие за изпълнение на цялата поръчка – 100,00 /сто/ лева, съответно по обособени позиции:
- за Обособена позиция № 1 – ТД на НАП и Дирекция „ОУИ” Велико Търново – 20,00 /двадесет/ лева;
- за Обособена позиция № 2 – Офис на НАП – Враца - 20,00 /двадесет/ лева;
- за Обособена позиция № 3 – Офис на НАП – Габрово - 20,00 /двадесет/ лева;
- за Обособена позиция № 4 – Офис на НАП – Ловеч - 20,00 /двадесет/ лева;
- за Обособена позиция № 5 – Офис на НАП – Плевен - 20,00 /двадесет/ лева;
Гаранция за изпълнение: до 5% от стойността на сключения договор.
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
По банков път, по банковата сметка на изпълнителя, в срок до 60 /шестдесет/ работни дни след представяне на фактура и протокол за извършените работи.
ІІІ.1.3)
Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
В случай, че участникът определен за изпълнител е регистриран като обединение, същото следва да се регистрира като юридическо лице.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: - В случай, че участникът е регистриран/пререгистриран по смисъла на Закона за търговския регистър, представя единен идентификационен код - ЕИК, съгласно чл. 23 от същия закон. В случай, че участникът не е регистриран/пререгистриран по смисъла на Закона за търговския регистър, представя заверено копие от документ за първоначална съдебна регистрация, удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 30 /тридесет/ дни преди датата на представяне на офертата и заверено копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ.
Когато участникът е физическо лице представя копие от документа си за самоличност;
- Декларации за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП;
- Други посочени в документацията за участие документи.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Годишен баланс, отчет за приходите и разходите на участника за предходната година /заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат/.
Минимални изисквания: Годишен баланс, отчет за приходите и разходите на участника за предходната година /заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат/.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участниците следва да представят:
- Заверено копие на оторизационно писмо или друг алтернативен документ (сертификат, разрешително, удостоверение или други), издадени от съответните оторизирани органи или от производител, удостоверяващи правото да се извършват сервизно поддържане и текущ ремонт на пожароизвестителни инсталации;
- Списък на специалистите, които ще отговарят за изпълнение на поръчката и професионалната им квалификация;
- Списък на сключените и изпълнени договори със същия предмет за последната една година;
- Референции /препоръки/ за добро изпълнение.
Минимални изисквания: Участниците да разполагат с оторизационно писмо или друг алтернативен документ (сертификат, разрешително, удостоверение или други), издадени от съответните оторизирани органи или от производител;
Участниците да имат опит по предмета на поръчката и да разполагат с технически и организационен ресурс за изпълнението и.
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: часова ставка при извършване на профилактични технически прегледи и ремонти (лева/час); тежест: 60%
Показател: надценка на влаганите резервни части; тежест: 20%
Показател: гаранционен срок на извършените ремонтни работи и вложените резервни части ; тежест: 20%
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишни публикации свързани със същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 105 от 09.03.2010 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.06.2010 г. Час: 17:30
Условия и начин на плащане
Цената на документацията е 0.90 лв. /деветдесет стотинки/ с включен ДДС, невъзстановими и платими по банков път по транзитна банкова сметка на ТД на НАП - Велико Търново в „Банка ДСК” ЕАД с IBAN – BG78STSA93003100147301 и BIC – STSABGSF. Документация се получава до 04.06.2010г. в стая 205 на ТД на НАП - Велико Търново.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.06.2010 г. Час: 17:30
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 21.06.2010 г. Час: 10:30
Място
гр. Велико Търново, пл. "Център" № 2, ет. 2, ст. 210 - заседателна зала на ТД на НАП - В. Търново
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Желаещите участници или упълномощени техни представители, могат да присъстват при отваряне на офертите. На действията на комисията могат да присъстват и други посочени в чл. 68, ал. 4 и в чл. 69а, ал. 3 от ЗОП лица. Легитимирането пред комисията на присъстващите лица се осъществява, както следва: за участниците - лична карта и копие от документ, удостоверяващ представителната власт на лицето /когато участникът е юридическо лице/; в случай, че присъства пълномощник - лична карта и изрично пълномощно; за представителите на средствата за масова информация - лична карта и документ удостоверяващ представителството на лицето за съответната медия, а за представителите на юридическите лица с нестопанска цел - лична карта и документ, удостоверяващ представителната власт на лицето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова представлява периодично възлагане на поръчка
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл. 120, ал.2 от ЗОП
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Услуги по техническо обслужване на пожароизвестителна инсталация /ПИИ/ находяща се в административната сграда на ТД на НАП – Велико Търново и Дирекция „ОУИ” – Велико Търново
1)
Кратко описание
Услуги по техническо обслужване на пожароизвестителна инсталация /ПИИ/ находяща се в административната сграда на ТД на НАП – Велико Търново и Дирекция „ОУИ” – Велико Търново, в това число извършване на ремонт и доставка на резервни части при необходимост.
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
50710000
Описание:
Услуги по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации на сгради
3)
Количество или обем
Съгласно документацията за участие.
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Услуги по техническо обслужване на пожароизвестителна инсталация /ПИИ/ находяща се в административната сграда на Офис на НАП - Враца
1)
Кратко описание
Услуги по техническо обслужване на пожароизвестителна инсталация /ПИИ/ находяща се в административната сграда на Офис на НАП - Враца, в това число извършване на ремонт и доставка на резервни части при необходимост.
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
50710000
Описание:
Услуги по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации на сгради
3)
Количество или обем
Съгласно документацията за участие.
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Услуги по техническо обслужване на пожароизвестителна инсталация /ПИИ/ находяща се в административната сграда на Офис на НАП - Габрово.
1)
Кратко описание
Услуги по техническо обслужване на пожароизвестителна инсталация /ПИИ/ находяща се в административната сграда на Офис на НАП - Габрово, в това число извършване на ремонт и доставка на резервни части при необходимост.
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
50710000
Описание:
Услуги по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации на сгради
3)
Количество или обем
Съгласно документацията за участие.
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Услуги по техническо обслужване на пожароизвестителна инсталация /ПИИ/ находяща се в административната сграда на Офис на НАП – Ловеч
1)
Кратко описание
Услуги по техническо обслужване на пожароизвестителна инсталация /ПИИ/ находяща се в административната сграда на Офис на НАП – Ловеч, в това число извършване на ремонт и доставка на резервни части при необходимост.
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
50710000
Описание:
Услуги по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации на сгради
3)
Количество или обем
Съгласно документацията за участие.
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Услуги по техническо обслужване на пожароизвестителна инсталация /ПИИ/ находяща се в административната сграда на Офис на НАП – Плевен
1)
Кратко описание
Услуги по техническо обслужване на пожароизвестителна инсталация /ПИИ/ находяща се в административната сграда на Офис на НАП – Плевен, в това число и извършване на ремонт и доставка на резервни части при необходимост.
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
50710000
Описание:
Услуги по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации на сгради
3)
Количество или обем
Съгласно документацията за участие.
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12