Версия за печат

00530-2010-0019

BG-Велико Търново: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите /Териториална дирекция на НАП - Велико Търново, гр. Велико Търново, пл. "Център" № 2, ет.1, ст.106, За: Ваня Русева; Калина Попова, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 617141; 062 617193, E-mail: td_velikotarnovo@ro04.nra.bg, Факс: 062 625987

Място/места за контакт: гр. Велико Търново, пл. "Център" № 2

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.nap.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Услуги по техническо обслужване на пожароизвестителни инсталации /ПИИ/ находящи се в административните сгради на ТД на НАП – Велико Търново, Дирекция „ОУИ” – Велико Търново, Офис на НАП – Враца, Офис на НАП – Габрово, Офис на НАП – Ловеч и Офис на НАП – Плевен – на обособени позиции от № 1 до № 5

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1
Място на изпълнение: ТД на НАП - Велико Търново и Дирекция "ОУИ" - Велико Търново - пл. "Център" № 2; Офис на НАП - Враца - ул. "В. Кънчов" № 86; Офис на НАП - Габрово - ул. "Априловска" № 7 и ул. "Радецка" № 11; Офис на НАП - Ловеч - ул. "Търговска" № 24; Офис на НАП - Плевен - ул. "Дойран" № 43
Код NUTS: BG3
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Извършване на техническо обслужване на пожароизвестителни инсталации /ПИИ/ находящи се в административните сгради на ТД на НАП – Велико Търново, Дирекция „ОУИ” – Велико Търново, Офис на НАП – Враца, Офис на НАП – Габрово, Офис на НАП – Ловеч и Офис на НАП – Плевен – на обособени позиции от № 1 до № 5, в това число и извършване на ремонт и доставка на резервни части при необходимост.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50710000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации на сгради

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно описанието на обекта на поръчката и техническите спецификации, неразделна част от документацията за участие.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие под формата на парична сума, внесена по набирателна сметка на ТД на НАП - Велико Търново в „Банка ДСК” ЕАД с IBAN – BG62STSA93003300147330 и BIC – STSABGSF или банкова гаранция покриваща срока на валидността на офертите. Гаранцията за участие е както следва: Размер на гаранцията при участие за изпълнение на цялата поръчка – 100,00 /сто/ лева, съответно по обособени позиции: - за Обособена позиция № 1 – ТД на НАП и Дирекция „ОУИ” Велико Търново – 20,00 /двадесет/ лева; - за Обособена позиция № 2 – Офис на НАП – Враца - 20,00 /двадесет/ лева; - за Обособена позиция № 3 – Офис на НАП – Габрово - 20,00 /двадесет/ лева; - за Обособена позиция № 4 – Офис на НАП – Ловеч - 20,00 /двадесет/ лева; - за Обособена позиция № 5 – Офис на НАП – Плевен - 20,00 /двадесет/ лева; Гаранция за изпълнение: до 5% от стойността на сключения договор.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

По банков път, по банковата сметка на изпълнителя, в срок до 60 /шестдесет/ работни дни след представяне на фактура и протокол за извършените работи.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът определен за изпълнител е регистриран като обединение, същото следва да се регистрира като юридическо лице.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: - В случай, че участникът е регистриран/пререгистриран по смисъла на Закона за търговския регистър, представя единен идентификационен код - ЕИК, съгласно чл. 23 от същия закон. В случай, че участникът не е регистриран/пререгистриран по смисъла на Закона за търговския регистър, представя заверено копие от документ за първоначална съдебна регистрация, удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 30 /тридесет/ дни преди датата на представяне на офертата и заверено копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ. Когато участникът е физическо лице представя копие от документа си за самоличност; - Декларации за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; - Други посочени в документацията за участие документи.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Годишен баланс, отчет за приходите и разходите на участника за предходната година /заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат/.
Минимални изисквания: Годишен баланс, отчет за приходите и разходите на участника за предходната година /заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат/.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участниците следва да представят: - Заверено копие на оторизационно писмо или друг алтернативен документ (сертификат, разрешително, удостоверение или други), издадени от съответните оторизирани органи или от производител, удостоверяващи правото да се извършват сервизно поддържане и текущ ремонт на пожароизвестителни инсталации; - Списък на специалистите, които ще отговарят за изпълнение на поръчката и професионалната им квалификация; - Списък на сключените и изпълнени договори със същия предмет за последната една година; - Референции /препоръки/ за добро изпълнение.
Минимални изисквания: Участниците да разполагат с оторизационно писмо или друг алтернативен документ (сертификат, разрешително, удостоверение или други), издадени от съответните оторизирани органи или от производител; Участниците да имат опит по предмета на поръчката и да разполагат с технически и организационен ресурс за изпълнението и.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: часова ставка при извършване на профилактични технически прегледи и ремонти (лева/час); тежест: 60%
Показател: надценка на влаганите резервни части; тежест: 20%
Показател: гаранционен срок на извършените ремонтни работи и вложените резервни части ; тежест: 20%

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 105 от 09.03.2010 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.06.2010 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 0.9 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 0.90 лв. /деветдесет стотинки/ с включен ДДС, невъзстановими и платими по банков път по транзитна банкова сметка на ТД на НАП - Велико Търново в „Банка ДСК” ЕАД с IBAN – BG78STSA93003100147301 и BIC – STSABGSF. Документация се получава до 04.06.2010г. в стая 205 на ТД на НАП - Велико Търново.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.06.2010 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21.06.2010 г.  Час: 10:30
Място

гр. Велико Търново, пл. "Център" № 2, ет. 2, ст. 210 - заседателна зала на ТД на НАП - В. Търново

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Желаещите участници или упълномощени техни представители, могат да присъстват при отваряне на офертите. На действията на комисията могат да присъстват и други посочени в чл. 68, ал. 4 и в чл. 69а, ал. 3 от ЗОП лица. Легитимирането пред комисията на присъстващите лица се осъществява, както следва: за участниците - лична карта и копие от документ, удостоверяващ представителната власт на лицето /когато участникът е юридическо лице/; в случай, че присъства пълномощник - лична карта и изрично пълномощно; за представителите на средствата за масова информация - лична карта и документ удостоверяващ представителството на лицето за съответната медия, а за представителите на юридическите лица с нестопанска цел - лична карта и документ, удостоверяващ представителната власт на лицето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал.2 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.05.2010 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Услуги по техническо обслужване на пожароизвестителна инсталация /ПИИ/ находяща се в административната сграда на ТД на НАП – Велико Търново и Дирекция „ОУИ” – Велико Търново
1) Кратко описание

Услуги по техническо обслужване на пожароизвестителна инсталация /ПИИ/ находяща се в административната сграда на ТД на НАП – Велико Търново и Дирекция „ОУИ” – Велико Търново, в това число извършване на ремонт и доставка на резервни части при необходимост.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50710000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации на сгради

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Услуги по техническо обслужване на пожароизвестителна инсталация /ПИИ/ находяща се в административната сграда на Офис на НАП - Враца
1) Кратко описание

Услуги по техническо обслужване на пожароизвестителна инсталация /ПИИ/ находяща се в административната сграда на Офис на НАП - Враца, в това число извършване на ремонт и доставка на резервни части при необходимост.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50710000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации на сгради

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Услуги по техническо обслужване на пожароизвестителна инсталация /ПИИ/ находяща се в административната сграда на Офис на НАП - Габрово.
1) Кратко описание

Услуги по техническо обслужване на пожароизвестителна инсталация /ПИИ/ находяща се в административната сграда на Офис на НАП - Габрово, в това число извършване на ремонт и доставка на резервни части при необходимост.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50710000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации на сгради

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Услуги по техническо обслужване на пожароизвестителна инсталация /ПИИ/ находяща се в административната сграда на Офис на НАП – Ловеч
1) Кратко описание

Услуги по техническо обслужване на пожароизвестителна инсталация /ПИИ/ находяща се в административната сграда на Офис на НАП – Ловеч, в това число извършване на ремонт и доставка на резервни части при необходимост.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50710000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации на сгради

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Услуги по техническо обслужване на пожароизвестителна инсталация /ПИИ/ находяща се в административната сграда на Офис на НАП – Плевен
1) Кратко описание

Услуги по техническо обслужване на пожароизвестителна инсталация /ПИИ/ находяща се в административната сграда на Офис на НАП – Плевен, в това число и извършване на ремонт и доставка на резервни части при необходимост.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50710000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации на сгради

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12