Версия за печат

00073-2010-0007

BG-Велико Търново: 17 - Услуги на хотели и ресторанти

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Велико Търново, пл. "Майка България" № 2, За: Теодора Минкова; Грета Маринова, България 5000, Велико Търново, Тел.: 0626192 29; 0626192 31, E-mail: mop_vt@abv.bg, Факс: 0626192 51

Място/места за контакт: Теодора Минкова; Грета Маринова
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Организиране на зимен отдих и летен отдих по проект „Мое училище- мой избор” по Договор за безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” BG051РО001-4.2.03/396 от дата 30.09.2009г. по Схема BG051РО001-4.2-03 „Да направим училището привлекателно за младите хора”: Позиция 1: зимен отдих.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 17
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Община Велико Търново
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

„Организиране на зимен отдих и летен отдих по проект „Мое училище- мой избор” по Договор за безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” BG051РО001-4.2.03/396 от дата 30.09.2009г. по Схема BG051РО001-4.2-03 „Да направим училището привлекателно за младите хора”: Позиция 1: зимен отдих.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

55000000

Описание:

Хотелиерски и ресторантьорски услуги и услуги в областта на търговията на дребно


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
29538.33 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: Ц - Ценови критерий; тежест: 60 %
Показател: Т - Техническа оценка на участника; тежест: 40 %
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Наименование:„Организиране на зимен отдих и летен отдих по проект „Мое училище- мой избор” по Договор за безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” BG051РО001-4.2.03/396 от дата 30.09.2009г. по Схема BG051РО001-4.2-03 „Да направим училището привлекателно за младите хора”: Позиция 1: зимен отдих.
V.1) Дата на сключване на договора
26.04.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ "- РАЛИЦА - НАДКА ЙОВЛАДИ ЙОРГОВ РГОВА", ул. "Христо Смирненски" № 18, България 5170, село Джулюница, Тел.: 0619241 43

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 29538.33 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” BG051РО001-4.2.03/396 от дата 30.09.2009г. по Схема BG051РО001-4.2-03 „Да направим училището привлекателно за младите хора”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

03.05.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор