Версия за печат

00338-2010-0001

BG-Разград: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Разград, бул."Бели Лом"№37 А, За: МЛАДШИ ЮРИСКОНСУЛТ В.СТАНКОВА, ИНЖ.П.СТЕФАНОВА, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618171; 084 618146, E-mail: graon@razgrad.bg, Факс: 084 660090

Място/места за контакт: ДИРЕКЦИЯ "ПРАВНО И НОРМАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ",СЕКРЕТАР НА ОБЩИНА РАЗГРАД
I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Оптимизация на административните процеси, ре-инженеринг на фронт- и бек-офис системите, разработване и внедряване на система за моделиране на е-услуги и внедряването им в продукционна среда”, посочен в Дейност 2 на проект „Община Разград – ефективна, ефикасна и прозрачна общинска администрация в услуга на потребителите”, изпълняван по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № А09-31-3C от 12.06.2009 г. по Оперативна програма „Административен капацитет“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд по приоритетна ос III. “Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подприоритет 3.1. “Подобряване на обслужването за гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: АДМИНИСТРАТИВНА СГРАДА НА ОБЩИНА РАЗГРАД
Код NUTS: BG324
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на обществената поръчка е „Оптимизация на административните процеси, ре-инженеринг на фронт- и бек- офис системите, разработване и внедряване на система за моделиране на е-услуги и внедряването им в продукционна среда”. Същият обхваща изцяло едноименната Дейност 2 от проект „Община Разград – ефективна, ефикасна и прозрачна общинска администрация в услуга на потребителите”, който се изпълнява от Община Разград по договор № А09-31-3C/12.06.2009 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по оперативна програма „Административен капацитет“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд по приоритетна ос III. “Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подприоритет 3.1. “Подобряване на обслужването за гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление”

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

75111200, 72222300, 72260000, 48810000, 72224100, 72221000, 72212780, 71620000, 79100000, 80510000

Описание:

Услуги на изпълнителната власт
Услуги, свързани с информационни технологии
Услуги, свързани със софтуерни продукти
Информационни системи
Услуги по планиране на внедряването на системи
Консултантски услуги по бизнес анализи на експлоатацията на системата
Услуги по разработване на софтуер за администриране на системи, управление на записа на данни и управление на съдържание
Услуги, свързани с анализи
Юридически услуги
Услуги по специализирано обучение

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
460064 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана цена К1; тежест: 35%
Показател: Технологична платформа К2; тежест: 25%
Показател: Специализирани приложения К3; тежест: 25%
Показател: Визия и методология; тежест: 15%
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 23 - 033017 от 03.02.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: А09-31-3С-15 История / Обособена позиция №: / Заглавие:„Оптимизация на административните процеси, ре-инженеринг на фронт- и бек-офис системите, разработване и внедряване на система за моделиране на е-услуги и внедряването им в продукционна среда”, посочен в Дейност 2 на проект „Община Разград – ефективна, ефикасна и прозрачна общинска администрация в услуга на потребителите”, изпълняван по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № А09
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

25.03.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Консорциум Електронно управление ДЗЗД, район "Триадица", бул.Патриарх Евтимий"№80 А, Република България 1000, София, Тел.: 02 9541030, E-mail: vtodorov@ciela.net, Факс: 02 9541030

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN с ДДС 20%
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 460064 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 4
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Средствата са предоставени по Дейност 2 на проект „Община Разград – ефективна, ефикасна и прозрачна общинска администрация в услуга на потребителите”, изпълняван по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № А09-31-3C от 12.06.2009 г. по Оперативна програма „Административен капацитет“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд по приоритетна ос III. “Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подприоритет 3.1. “Подобряване на обслужването за гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление”. Начина на плащане се урежда в договора за изпълнение на обществената поръчка, представляващ Приложение №18 от документацията за провеждане на общестната поръчка.

VI.2) Допълнителна информация

Настоящото Обявление за възложена поръчка е подписано от Зам.-кмет на Община Разград-инж.Л.Цонев, упълномощен със Заповед №255/16.02.2010г. на Кмета на Община Разград

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.05.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ