РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
"Извършване на текуща поддръжка и аварийни ремонти на водопроводна и канализационна мрежа на територията на Община Бургас, публична общинска собственост".
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане
Място на изпълнение:
Община Бургас
Код NUTS:
BG341
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
"Извършване на текуща поддръжка и аварийни ремонти на водопроводна и канализационна мрежа на територията на Община Бургас, публична общинска собственост".
ІІ.1.4)
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
45000000
Описание:
Строителни и монтажни работи
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Съгласно приложената документация
Прогнозна стойност без ДДС
212500 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Размер и условия на гаранцията за участие в процедурата - парична сума или банкова гаранция в размер на 2125.00лв. (две хиляди сто двадесет и пет лева), внесена по банкова сметка на Община Бургас, №BG 89 SOMB 91303323996501, BIC - SOMBBGSF, в ТБ "Общинска Банка" АД, клон Бургас или представена като банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Размер и условия на гаранцията за изпълнение на поръчката - парична сума или банкова гаранция, в размер на 5% (пет на сто) от прогнозната стойност, внесена по банкова сметка на Община Бургас, №BG 89 SOMB 91303323996501, BIC - SOMBBGSF, в ТБ "Общинска Банка" АД, клон Бургас или представена като банкова гаранция, със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Да се представи при подписване на договора за изпълнение на поръчката и се освобождава, съгласно условията, посочени в договора.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър - за българско юридическо лице; документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност. Документите се представят в заверени от участника копия.
2. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от Закона за обществените поръчки;
3. Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда по чл.56, ал.1, т. 10 от Закона за обществени поръчки;
4. Документ в оригинал за внесена гаранция за участие съгласно изискванията;
5. Документ за закупена документация за участие;
6. Писмено пълномощно, упълномощаващо лицето, подписващо предложението и цялата свързана документация (ако това лице не е законен представител);
7. Писмено пълномощно за определен водещ съдружник в консорциума, подписано от законно упълномощени лица, представляващи всички отделни съдружници в консорциума;
8. Споразумение/договор на участниците (съдружниците в обединението/консорциума), ако участникът е такъв - нотариално заверено от участника.
9. Имена и данни за участниците, включени в обединението/консорциума.
10.Участникът да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя на основание чл.6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Регистрацията да отговаря на предмета на поръчката - четвърта група, трета категория.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Участникът да представи заверено копие от валидна към момента на подаване на офертата застраховка професионална отговорност за вреди, причинени на други участници в сроителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерните им действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно чл.171 и сл. от ЗУТ.
2.Участникът да представи инфомация за общ оборот от строителство по образец (Приложение №9) за последните 3 (три) години, а именно 2007, 2008 и 2009 г. или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейноста си.
Минимални изисквания: 1. Участникът да представи заверено копие от валидна към момента на подаване на офертата застраховка професионална отговорност за вреди, причинени на други участници в сроителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерните им действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно чл.171 и сл. от ЗУТ.
2.Участникът да е реализирал общ оборот от строителство, не по-малък от 700 000лв.(седемстотин хиляди лева) за последните 3 (три) години, а именно 2007, 2008 и 2009 г. или в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейноста си.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Участникът да представи декларация по образец (Приложение №10), съдържаща списък на основните договори, с предмет ремонт и изграждане на ВиК мрежи и съоръжения, изпълнени през последните 3 (три) години, а именно 2007, 2008 и 2009 г., придружени от надлежно издадени препоръки за добро изпълнение.
2. Участникът да представи списък - декларация по образец (Приложение №11) за квалифицирания персонал, който ще участва при изпълнението на строително-монтажните работи, както и документи, удостоверяващи образованието и професионалната им кввалификация.
3. Участникът да представи декларация (свободен текст), съдържаща списък със собствена или наета строителна механизация, необходима за изпълнението на настоящата поръчка.
Минимални изисквания: 1. Участникът да е изпълнил или участвал в изпълнението на минимум 3 (три) договора с предмет ремонт и изграждане на ВиК мрежи и съоръжения през последните 3 (три) години, а именно 2007, 2008 или 2009г.
2. Участникът да представи минимум 3 (три) броя препоръки за добро изпълнение на договори, с предмет ремонт и изграждане на ВиК мрежи и съоръжения.
3. Участникът да разполага с квалифициран персонал за изпълнението на строително-монтажните работи, а именно най-малко: един ВиК инженер със стаж в изпълнението на ВиК обекти минимум 2 (две) години и общ стаж в областта на строителството 5 (пет) години;
един строителен техник по специалността ВиК със стаж в изпълнението на ВиК обекти минимум 2 (две) години; един квалифициран специалист, отговарящ за спазване на условията на ЗБУТ.
4.Участникът да разполага със собствена или наета строителна механизация, от която с минимум: 1бр. багер; 2бр. самосвали; 1бр машина за лепене на ПВЦ тръби; 2бр. ударопробивна машина и 1бр. машина за рязане на асфалт.
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 25.05.2010 г. Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Документацията за участие може да бъде получена всеки работен ден от 09:00 до 16:00 часа срещу документ за платени 20.00 лв. (двадесет лева), без включен ДДС, внесени в касата на Община Бургас или по банкова сметка на Община Бургас IBAN: BG 08 SOMB 91308424151744, BIC: SOMBBGSF, код за вид плащане 444000, след справка със счетоводството.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти
01.06.2010 г. 16:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 02.06.2010 г. Час: 11:00
Място
в сградата на Община Бургас, ул. "Александровска" №26
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или упълномощен от тях представител.
Информация за датата, часа и мястото на отваряне на ценовите предложения ще бъде публикувано на сайта на Община Бургас преди разглеждането им.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.3)
Допълнителна информация
Обявлението е одобрено с Решение №1267/04.05.2010г. на Заместник кмет при Община Бургас.
Допълнителна информация на сайта на Община Бургас www.burgas.bg, раздел "Обществени поръчки".
На основание чл. 64, ал.3 от ЗОП срокът за представяне на офертите е намален с 7 дни.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Р България 8000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление