Версия за печат

00385-2009-0022

BG-гр. Пазарджик: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Пазарджик, бул. "България" № 2, За: Веселин Джелатов - 0898439513, Р.България 4400, гр. Пазарджик, Тел.: 034 446053, E-mail: ves_g@abv.bg, Факс: 034 442495

Място/места за контакт: Община Пазарджик
I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Изработване на методика за цялостно изграждане на система за електронно управление, Изграждане на система за улесняване на достъпа на представители на уязвими групи и хората с увреждания, Изграждане на единна операционна среда за управление и предоставяне на електронни административни услуги в реално време и Внедряване и тестване на системата и провеждане на съпътстващо обучение на служителите, работещи с нея по Проект подобряване на административното обслужване в Община Пазарджик чрез въвеждане на система за електронно управление, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет” 2007-2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд по Договор №А09-31-10C/12.06.2009.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: На територията на Община Пазарджик
Код NUTS: BG423
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Изработване на методика за цялостно изграждане на система за електронно управление, Изграждане на система за улесняване на достъпа на представители на уязвими групи и хората с увреждания, Изграждане на единна операционна среда за управление и предоставяне на електронни административни услуги в реално време и Внедряване и тестване на системата и провеждане на съпътстващо обучение на служителите, работещи с нея по Проект подобряване на административното обслужване в Община Пазарджик чрез въвеждане на система за електронно управление, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет” 2007-2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд по Договор №А09-31-10C/12.06.2009.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

48613000, 48000000, 80420000

Описание:

Електронно управление на данни
Софтуерни пакети и информационни системи
Услуги по електронно обучение


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
409800 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническата оценка участва във формирането на комплексната оценка с; тежест: 0,6
Показател: Ценова оценка участва във формирането на комплексната оценка с; тежест: 0,3
Показател: Времева оценка участва във формирането на комплексната оценка с; тежест: 0,1
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2009/S 223 - 320569 от 19.11.2009 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 420/20.04.2010г. / Обособена позиция №: / Заглавие:Проект подобряване на административното обслужване в Община Пазарджик чрез въвеждане на система за електронно управление, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет” 2007-2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд по Договор №А09-31-10C/12.06.2009.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

25.02.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ДЗЗД „МАТЕРНА - ПРЕМИЕР”, УЛ. ТРИ УШИ 6, ЕТ.3, ОФИС 15, Република България 1000, гр. София, Тел.: 088 5425071

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 409800 BGN без ДДС
В брой месеци: 5
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Проекта се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет” 2007-2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд по Договор №А09-31-10C/12.06.2009.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.04.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ