Версия за печат

00158-2010-0001

BG-Павел баня: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Павел баня, Ул. Освобождение №15, За: Йордана Енева, РБългария 6155, Павел баня, Тел.: 04361 3260, E-mail: mayor_pb@mail.bg, Факс: 04361 2094

Място/места за контакт: Община Павел баня
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на бюджетните дейности на община Павел баня”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Община Павел баня
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Откритата с Решение № 50/01.02.2010г. на Кмета на община Павел баня процедура по реда на ЗОП е за доставка на хранителни продукти за нуждите на бюджетните дейности на община Павел баня, а именно: - Детски ясли в гр. Павел баня, с. Габарево, с. Александрово в т.ч. и Детска млечна кухня в гр. Павел баня / 1 позиция – Позиция 1 /; - 11-те Целодневни детски градини в т.ч. и доставка на безплатна закуска за ППДГ / 7 позиции по видове хранителни стоки – Позиция 2 до Позиция 8/; - Домашен социален патронаж / Павел баня, с. Габарево, с. Тъжа /, Дневен център за стари хора в с. Манолово и Дом за стари хора в с. Търничене / 7 позиции по видове хранителни стоки – Позиция 9 до Позиция 15 /. Доставката е със специализирани автомобили на Изпълнителя франко складовете на съответните обекти в населените места на общината.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
193283.35 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: най ниска предложена цена ; тежест: 50
Показател: оценка за срок на отложено плащане на всяка доставка след деня на доставката в календарни дни ; тежест: 30
Показател: оценка за неустойка / в % от сумата на заявката / при недоставяне на направената заявка за срок по-дълъг от 24 часа след заявяването ; тежест: 20
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: 38 / Наименование:Позиция 2:Хляб и хлебни изделия за ЦДГ, Позиция 4:Мляко и млечни произведения за ЦДГ, Позиция 7:Консерви за ЦДГ, Позиция 8:Варива, подправки и други за ЦДГ
V.1) Дата на сключване договора

26.04.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

НИК ИНВЕСТ КАЗАНЛЪК ЕООД, ЕИК 123732779, Бул. Розова долина №18, РБългария 6100, Казанлък, Тел.: 088 8709583

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 63753.6 BGN с ДДС 20%
Договор №: 39 / Наименование:Позиция 9:Доставка на хляб и хлебни изделия за ОССУ, Позиция 10:Захар и захарни изделия за ОССУ, Позиция 11:Мляко и млечни произведения за ОССУ, Позиция 12:Месо и месни произведения и риба за ОССУ, Позиция 14:Консерви за ОССУ, Позиция 15:Варива, подправки и други хранителни продукти за ОССУ
V.1) Дата на сключване договора

26.04.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

НИК ИНВЕСТ КАЗАНЛЪК ЕООД, ЕИК 123732779, Бул. Розова долина №18, РБългария 6100, Казанлък, Тел.: 088 8709583

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 63423.3 BGN с ДДС 20%
Договор №: 40 / Наименование:Позиция 13:Плодове и зеленчуци за ОССУ
V.1) Дата на сключване договора

26.04.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

НАДЕЖДА 2000 ЕООД, ЕИК 115524180, Ул. Заводска №4, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 089 7811506

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 13537 BGN с ДДС 20%
Договор №: 41 / Наименование:Позиция 3:Захар и захарни изделия за ЦДГ, Позиция 5:Месо и месни произведения и риба за ЦДГ, Позиция 6:Плодове и зеленчуци за ЦДГ
V.1) Дата на сключване договора

26.04.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

НАДЕЖДА 2000 ЕООД, ЕИК 115524180, Ул. Заводска №4, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 089 7811506

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 33432 BGN с ДДС 20%
Договор №: 42 / Наименование:Позиция 1:Доставка на всички видове хранителни продукти за детски ясли в община Павел баня
V.1) Дата на сключване договора

26.04.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

НАДЕЖДА 2000 ЕООД, ЕИК 115524180, Ул. Заводска №4, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 089 7811506

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 19137.45 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

29.04.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор