Версия за печат

00067-2010-0001

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

"Специализирана болница за активно лечение на сърдечно-съдови заболявания - Университетска национална кардиологична болница" ЕАД, ул. Коньовица 65, За: Паолина Маринова, България 1309, София, Тел.: 02 9211221, E-mail: marinova@hearthospital.bg, Факс: 02 9217145

Място/места за контакт: ул. Коньовица 65

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http:/ hearthospital.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на медицински изделия (консумативи за кардиостимулация).

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: гр. София, ул. "Коньовица" 65
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на медицински изделия (консумативи за кардиостимулация).

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33141000

Описание:

Медицински консумативи, с изключение на химическите и хематологични консумативи, за еднократна употреба

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
3259137 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: цена; тежест: 75
Показател: качество; тежест: 25
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2002/S 039 - 056710 от 26.02.2009 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 010 - 011905 от 15.01.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 1 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на медицински изделия (консумативи за кардиостимулация).
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

20.04.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Интерагро-90" ЕООД, ЕИК 175265750, бул. Ал. Стамболийски 190, бл.55, България 1309, София, Тел.: 02 8576917, E-mail: intera90@gmail.com, Факс: 02 8573081

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 2742820 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 2 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка на медицински изделия (консумативи за кардиостимулация).
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

20.04.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Софарма трейдинг" АД, ЕИК 103267194, бул. Рожен 16, България 1220, София, Тел.: 02 8133660, E-mail: office@sopharmatrading.bg, Факс: 02 8133666

URL: http:/www.sopharmatrading.bg.

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 310050 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 3 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Доставка на медицински изделия (консумативи за кардиостимулация).
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

20.04.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Булмед 2000" ЕООД, ЕИК 121268853, бул. Цар Борис III 124В, бл.3,вх.А, България 1612, София, Тел.: 02 8105961, E-mail: trade@bulmed2000-bg.com, Факс: 02 8105958

URL: http:/www.bulmed2000-bg.com.

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 206267 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Предварителното обявление за обществената поръчка е обнародвано в Държавен вестник под № 196 от 06.03.2009г. Обявлението за откриване на процедурата е обнародвано в Държавен вестник под № 2 от 15.01.2010г. При попълване на трите поръчки в „раздел V: Възлагане на поръчка” в полето „Обособена позиция №” са вписани числата от 1 до 3. Тази номерация е извършена с оглед изпълнение на условията за валидация на формуляра и не отговаря на номерата на обособените позиции, определени в обявлението за поръчка, представляващо приложение към решението, с което е открита процедурата. Горното несъответствие е продиктувано от факта, че съгласно условията на процедурата (условие по т. 3 към т. ІІІ.1.4. от обявлението за поръчка) участниците могат „да предлагат частично изпълнение на поръчката - да оферират доставка на част от номенклатурните единици по отделните обособени позиции”. В следствие на горното условие в предмета на всеки един от трите договора, сключени от Възложителя, са налични номенклатурни единици от различни обособени позиции, което е в конфликт с условията за попълване на полето „Обособена позиция №”, изискващи вписването на цяло число, което да не се повтаря.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Крайният срок за подаване на жалби е определен с разпоредбите на чл. 120, ал. 2 и ал. 3 от ЗОП - в 10 дневен срок от уведомяване за съответно действие или решение, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие, но не по-късно от сключването на договор за обществена поръчка.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.04.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ