Версия за печат

00237-2009-0008

BG-Аксаково: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Аксаково, ул. "Георги Петлешев" №58б, За: инж. Красимира Дянкова, РБългария 9154, Аксаково, Тел.: 052 762163, E-mail: ipepp_aksakovo@abv.bg, Факс: 052 762185

Място/места за контакт: Община Аксаково
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Подготовка на инвестиционен проект:"Доизграждане на битови канализационни клонове и подмяна на част от водопроводната мрежа в с. Игнатиево"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Община Аксаково
Код NUTS:
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Подготовка на инвестиционен проект: "Доизграждане на битови канализационни клонове и подмяна на част от водопроводната мрежа в с. Игнатиево", включваща: Актуализация на съществуващо и представяне на Възложителя на прединвестиционно проучване по смисъла на Наредба 4 към ЗУТ; Подготовка и представяне на Възложителя на идеен проект по смисъла на Наредба 4 към ЗУТ ; Подготовка и представяне на Възложителя на работен проект по смисъла на Наредба 4 към ЗУТ; Подготовка и представяне на Възложителя на пълен анализ „разходи-ползи” (в т.ч. финансов анализ, социално-икономически анализ и анализ на чувствителността и риска) ; Подготовка и представяне на Възложителя на формуляр за кандидатстване по Оперативна програма "Околна среда 2007-2013г.";Подготовка и представяне на Възложителя на технически спецификации и документация за провеждане на обществени поръчки за дейностите в рамките на инвестиционен проект „Доизграждане на битови канализационни клонове и подмяна на част от водопроводната мрежа в с. Игнатиево”, в съответствие с техническата спецификация.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71310000

Описание:

Консултантски инженерни и строителни услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
178000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: предложен срок за изпълнение; тежест: 30%
Показател: предложена цена за изпълнение на услугата; тежест: 70%
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 1 от 03.07.2009 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: 47 / Наименование:Подготовка на инвестиционен проект:"Доизграждане на битови канализационни клонове и подмяна на част от водопроводната мрежа в с. Игнатиево"
V.1) Дата на сключване договора

29.03.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Декуманус" ООД, ул. "Васил Друмев" №15, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 607582, Факс: 052 607582

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 178000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Оперативна програма "Околна среда 2007-2013 г."

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба може да подаде всяко заинтересовано лице в 10 /десет/ дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срока за извършване на съответното действие.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

31.03.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор