Версия за печат

00732-2010-0001

BG-Ловеч: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Многопрофилна болница за активно лечение "Проф. д-р Параскев Стоянов" АД, ул. "Съйко Съев" №27, За: Д-р Тихомир Иванов Бенев, Република България 5500, Ловеч, Тел.: 068 603370, E-mail: mbal_lovech@abv.bg, Факс: 068 603371

Място/места за контакт: гр. Ловеч, ул. "Съйко Съев" № 27

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mbal-lovech.com.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на медикаменти за нуждите на МБАЛ "Проф. д-р Параскев Стоянов" АД - Ловеч, чрез периодично повтарящи се доставки след направени от възложителя заявки по обособени позиции както следва. ЛОТ1: Медикаменти включени в Позитивния лекарствен списък-ПРИЛОЖЕНИЕ 2-Лекарствени продукти, заплащани от бюджета на лечебните заведения по чл. 5 от Закона за лечебните заведения и от бюджета на лечебните заведения с държавно и/или общинско участие по чл. 9 и 10 от Закона за лечебните заведения ЛОТ2: Медикаменти не включени в Позитивния лекарствен списък-ПРИЛОЖЕНИЕ 2 ЛОТ3: Адаптирани млека, детски храни и лечебни храни

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: гр. Ловеч, ул. "Съйко Съев" № 27, болнична аптека
Код NUTS: BG315
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на медикаменти за нуждите на МБАЛ "Проф. д-р Параскев Стоянов" АД - Ловеч, чрез периодично повтарящи се доставки след направени от възложителя заявки по обособени позиции както следва. ЛОТ1: Медикаменти включени в Позитивния лекарствен списък-ПРИЛОЖЕНИЕ 2-Лекарствени продукти, заплащани от бюджета на лечебните заведения по чл. 5 от Закона за лечебните заведения и от бюджета на лечебните заведения с държавно и/или общинско участие по чл. 9 и 10 от Закона за лечебните заведения ЛОТ2: Медикаменти не включени в Позитивния лекарствен списък-ПРИЛОЖЕНИЕ 2 ЛОТ3: Адаптирани млека, детски храни и лечебни храни Спецификацията на медикаментите и тяхното количество е посочена в документацията.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

3 обособени позиции подробно описани в приложение "Б" към настоящото обявление

Минимална прогнозна стойност без ДДС: 610000, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 2030000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на: за ЛОТ 1: 2000,00 лева.,за ЛОТ 2: 1000,00 лева.,за ЛОТ 3: 200,00 лева. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2% от стойността на договора за обособената позиция. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) парична сума, която се внася по сметката на МБАЛ АД-Ловеч в банка Инвестбанк-Ловеч, IBAN: BG87IORT80461000004100, BIC: IORTBGSF; банкова гаранция с валидност 90 дни от крайния срок за подаване на офертите при гаранция за участие и със срок на валидност най-малко 20 календарни дни след изтичане на срока на действие на договора при гаранция за изпълнение. Гаранцията за участие се задържа от възложителя при условията на чл.61 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение се задържа и освобождава при условия, определени в договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на обществената поръчка сe осъществява със собствени средства , приходи на възложителя по договор с РЗОК гр.Ловеч. Плащането се извършва по банков път с платежно нареждане по сметката на Изпълнителя не по - малко от 250 дни от датата на фактурата за извършената доставка.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Оригинал или нотариално заверено копие на удостоверение за актуално съдебно състояние за непререгистрираните в търговския регистър, а за пререгистрираните следва да посочат ЕИК. Оригинал или нотариално заверено копие на документи удостоверяващи представителната власт на лицето от което изхожда предложението в случай че това не е законният представител на кандидата. Оригинал или нотариално заверено копие на документ удостоверяващ представителната власт на кандидата изрично упълномощен от притежателя на разрешителното за употреба, производител или негов представител , да оферира предлаганите продукти за срока на действие на договора. Копие на документи БУЛСТАТ, Данъчен и по ДДС. Декларация от управителя, респ.от управителния орган на кандидата за отсъствие на обстоятелствата по чл.47,ал.1,ал.2 и ал.5 от ЗОП. Кандидатите да притежават валидни разрешителни за търговия на едро с лекарствени продукти. Медикаментите да са придружени с всички необходими документи, сертификати и разрешителни за пускане на пазара съгласно ЗЛПХМ или Регламент (ЕО) №726/2004 на Европейския парламент и Съвета Други посочени в документацията
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Годишен финансов отчет за последната година - заверено копие .
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Годишен финансов отчет за последната година - заверено копие .
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Информация за общия оборот и оборота на стоките предмет на настоящата поръчка за последните три години,включително стойностите , датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. Разрешение за търговия на едро с лекарствени продукти. Предлаганите номенклатури да са придружени с сертификати, разрешителни и други документи съгласно ЗЛПХМ или Регламент (ЕО) №726/2004 на Европейския парламент и Съвета .
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Информация за общия оборот и оборота на стоките предмет на настоящата поръчка за последните три години,включително стойностите ,датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. Разрешение за търговия на едро с лекарствени продукти. Предлаганите номенклатури да са придружени с сертификати, разрешителни и други документи съгласно ЗЛПХМ или Регламент (ЕО) №726/2004 на Европейския парламент и Съвета .
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: най–ниска цена; тежест: 80%
Показател: срок на отложено плащане; тежест: 20%
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2010/S 34 - 049037 от 18.02.2010 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
17.05.2010 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

Посочената цена на документите е без ДДС.Документите могат да се закупят на адрес: гр. Ловеч, ул. "Съйко Съев" № 27 - счетоводството, като сумата може да се заплати на касата или да се преведе по сметката на МБАЛ АД-Ловеч в банка Инвестбанк-Ловеч, IBAN: BG87IORT80461000004100, BIC: IORTBGSF. Документацията може да бъде разгледана в сайта на МБАЛ АД-гр-Ловеч www.mbal-lovech.com .Изтеглянето на документацията не освобождава участника от представяне на доказателства за закупуването и.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
27.05.2010 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 28.05.2010 г.  Час: 09:00
Място

гр. Ловеч, ул. "Съйко Съев" № 27 - Библиотеката

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 68, ал.4 от ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.03.2010 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция ЛОТ1:Медикаменти включени в Позитивния лекарствен списък -ПРИЛОЖЕНИЕ 2-Лекарствени продукти, заплащани от бюджета на лечебните заведения по чл. 5 от Закона за лечебните заведения и от бюджета на лечебните заведения с държавно и/или общинско участие по чл. 9 и 10 от Закона за лечебните заведения
1) Кратко описание

Медикаменти включени в Позитивния лекарствен списък -ПРИЛОЖЕНИЕ 2-Лекарствени продукти, заплащани от бюджета на лечебните заведения по чл. 5 от Закона за лечебните заведения и от бюджета на лечебните заведения с държавно и/или общинско участие по чл. 9 и 10 от Закона за лечебните заведения

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

Количество описано в документацията

Прогнозна стойност от без ДДС: 300000, Прогнозна стойност до без ДДС: 1300000, валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция ЛОТ2:Медикаменти не включени в Позитивния лекарствен списък -ПРИЛОЖЕНИЕ 2
1) Кратко описание

Медикаменти не включени в Позитивния лекарствен списък -ПРИЛОЖЕНИЕ 2

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

Количество описано в документацията

Прогнозна стойност от без ДДС: 300000, Прогнозна стойност до без ДДС: 700000, валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция ЛОТ3:Адаптирани млека, детски храни и лечебни храни
1) Кратко описание

Адаптирани млека, детски храни и лечебни храни

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

Количесво описано в документацията

Прогнозна стойност от без ДДС: 10000, Прогнозна стойност до без ДДС: 30000, валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12