Версия за печат

00797-2010-0011

BG-Бургас: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Бургас, ул. "Александровска" №26, За: Марияна Иванова, Боряна Балабанова, Р България 8000, Бургас, Тел.: 056 907285, Факс: 056 860912

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Извършване на услуга: Техническа поддръжка и експлоатация на 10 броя водни ефекти и фонтани, собственост на Община Бургас, на територията на гр. Бургас".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1

Място на изпълнение: Община Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

"Извършване на услуга: Техническа поддръжка и експлоатация на 10 броя водни ефекти и фонтани, собственост на Община Бургас, на територията на гр. Бургас".

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно приложената документация

Прогнозна стойност без ДДС
58333 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размер и условия на гаранцията за участие в процедурата - парична сума или банкова гаранция в размер на 583,33 лв.(петстотин осемдесет и три лева и тридесет и три стотинки), внесена по банкова сметка на Община Бургас, №BG 89 SOMB 91303323996501, BIC - SOMBBGSF, в ТБ "Общинска Банка" АД, клон Бургас или представена като банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Размер и условия на гаранцията за изпълнение на поръчката - парична сума или банкова гаранция, в размер на 5% (пет на сто) от прогнозната стойност, внесена по банкова сметка на Община Бургас, №BG 89 SOMB 913033239965501, BIC - SOMBBGSF, в ТБ "Общинска Банка" АД, клон Бургас или представена като банкова гаранция, със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Да се представи при подписване на договора за изпълнение на поръчката и се освобождава ,съгласно условията, посочени в договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Бюджетно финансиране

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл.23 от Закона за Търговския регистър - за българско юридическо лице. За чуждестранно лице - документ за регистрация съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност. Документите се представят в заверени от участника копия. 2. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47,ал.1, ал.2 и ал.5 от Закона за обществените поръчки. 3.Документ за закупена документация за участие. 4. Документ за внесена гаранция за участие. 5. Писмено пълномощно, упълномощаащо лицето, подписващо предложението и цялата свързана документация (ако това лице не е законен представител). 6. Писмено пълномощно за определен водещ съдружник в консорциума, подписано от законно упълномощени лица, представляващи всички отделни съдружници в консорциума. 7. Споразумение/договор на участниците (съдружниците в обединението/консорциума), ако учасникът е такъв - нотариално заверено от Участника. 8. Имена и данни за участниците, включени в обединението/консорциума.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Информация за общия оборот и за оборота от услуги, които са обект на поръчката за последните 3 (три) години, съответно за 2007, 2008 и 2009 год.
Минимални изисквания: Участниците трябва да са реализирали общ оборот от дейности, не по-малко от 500 000лв. (пет стотин хиляди лева) общо за последните 3 (три) години (2007, 2008 и 2009), от които минимум 300 000лв. (триста хиляди лева) оборот от дейности, аналогични на предмета на поръчката.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Участниците да представят справка - декларация, съдържаща списък на основните договори за извършване на дейност, аналогична с предмета на поръчката от последните 3 (три) години, включително стойностите, датите и получателите. 2. Участниците трябва да разполагат с квалифициран персонал за изпълнението на поръчката.За доказване на това обстоятелство се представят копия от удостоверения за придобита професионална квалификация. 3. Участниците да представят декларация, че разполагат със собствена или наета материална база. 4.Участниците да представят документи, удостоверяващи регистрацията им в Камарата на строителите в България за строежи от ІV група, ІІІ категория.
Минимални изисквания: 1. Участниците да са изпълнили минимум 3 (три) договара с предмет, аналогичен на предмета на настоящата поръчка. 2. Участниците да представят минимум 3 (три) референции за изпълнени договори, сходни с предмета на поръчката от последните три години, включително стойностите, датите и получателите. 3.Участниците да раполагат с квалифициран персонал за изпълнението на услугата ( да се приложи списък - декларация за персонала, който ще отговаря за изпълнението на поръчката ) и да включва минимум по един инженер-химик, инженер по водоснабдяване и канализация и инженер по част Ел. мрежи.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Цена за работен и неработен период; тежест: 90
Показател: Предложен най-нисък процент на доставно-складови разходи; тежест: 10
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 19.04.2010 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава всеки работен ден от 09:00 до 16:00 часа срещу документ за платени 20.00 лв. (двадесет лева), без включен ДДС, внесени в касата на Община Бургас или по банковата сметка на Община Бургас IBAN: BG 08 SOMB 9130 8424 1517 44, BIC: SOMBBGSF, код за вид плащане 444000, след справка със счетоводство.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
26.04.2010 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27.04.2010 г.  Час: 11:00
Място

гр. Бургас, ул. "Александровска" №26

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или упълномощен от тях представител. Информация за датата, часа и мястото на отваряне на ценовите предложения ще бъде публикувано на сайта на Община Бургас преди разглеждането им.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Обявлението е одобрено с Решение на Заместник кмет при Община Бургас №838 / 01.04.2010 г. Допълнителна информация на сайта на Община Бургас www.burgas.bg, раздел "Обществени поръчки".

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.04.2010 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ