Версия за печат

00833-2010-0003

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Висш съдебен съвет, ул. "Съборна" № 9, За: Цветанка Тиганчева, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9304946, E-mail: c_tigancheva@abv.bg, Факс: 02 9304986

Място/места за контакт: Висш съдебен съвет

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vss.justice.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществен ред и сигурност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Въвеждане на механизми за координация и взаимодействие в и между органите на съдебната власт във връзка с делата от особен обществен интерес и анализ на възможността за използване на видео-конферентни връзки в наказателното производство ( за разпити, експертизи, свидетелстване и представяне на веществени доказателства и др.) с оглед ускоряване приключването на делата.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27
Основно място на изпълнение: Седалището и адресът на управление на Висшия съдебен съвет – гр. София, ул. «Съборна» № 9 с изключение на дейност 3.5 „Изграждане на видео-конферентна връзка между съд и място за изпълнение на наказанията“ и дейност 3.6 „Поддръжка на изградената видео-конферентна връзка”, като мястото за изпълнение на тези дейности се предопределя от спецификата им.
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Предметът на обществената поръчка включва всички необходими дейности, подробно описани в техническото задание към настоящата документация за участие, включително: 2.1. изследване на практиката за докладване на делата от особен обществен интерес; 2.2. разработване и въвеждане на механизми за координация и взаимодействие в и между органите на съдебната власт във връзка с тези дела; 2.3. изработване на проект за Закон за вещите лица, преводачите и тълковниците.; 3.1. анализ на нормативната уредба относно възможността за използване на видео-конферентни връзки за разпити, експертизи, свидетелстване и представяне на веществени доказателства с оглед ускоряване приключването на делата; 3.2 .анализ на практиката на държавите - членки на Европейския съюз; 3.3. организиране на работно посещение в идентифицирана в рамките на анализа държава-членка със съвместима съдебна система и добри практики за използването видео-конферентни връзки в съдебния процес; 3.4. доставка на оборудване и софтуерни лицензи за реализация на пилотен проект на видео-конферентна връзка; 3.5. изграждане на видео-конферентна връзка между съд и място за изпълнение на наказанията; 3.6. поддръжка на изградената видео-конферентна връзка в изпълнение на обществената поръчка; 3.7. изготвяне на стратегически насоки за използването на видео-конферентните връзки в съдебната система, програма и бюджет за развитието им и насоки за промяна в нормативната уредба; 3.8. организиране на кръгла маса с представители на органите на съдебната власт за обсъждане на стратегически насоки, програма и бюджет за развитието и насоки за промяна в нормативната уредба за използване на видео-конферентни връзки за разпити, експертизи, свидетелстване и представяне на веществени доказателства с оглед ускоряване приключването на делата. *Номерацията на дейностите, включени в обществената поръчка, следва номерацията на дейностите съгласно проектното предложение на Висшия съдебен съвет, с цел по-лесна отчетност.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

75231100, 72224100, 72227000, 72228000, 72700000, 73000000, 75100000

Описание:

Услуги, свързани със съдебната дейност
Услуги по планиране на внедряването на системи
Консултантски услуги, свързани с интегриране на софтуер
Консултантски услуги, свързани с интегриране на хардуер
Услуги, свързани с компютърни мрежи
Научни изследвания и експериментални разработки и свързаните с тях консултантски услуги
Услуги на държавното управление

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно правилата на ОПАК и сключения между Управляващия орган на Оперативна програма “Административен капацитет” (ОПАК) и ВСС /бенефициент/, Договор № K09-15-4-C/23.07.2009г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ за изпълнение на проект „Ефективност, отчетност и координация в съдебната система”, предлаганата цена/ценово предложение на участника не трябва да надвишава сумата 350 916.57 /триста и петдесет хиляди деветстотин и шестнадесет лева и петдесет и седем стотинки / лева без ДДС, съответно 421 100,00 /четиристотин двадесет и една хиляди и сто лева/ лева с ДДС.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

31.12.2010 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Условия и размер на гаранцията за участие в процедурата 1.1. Участникът следва да представи с офертата и документ за внесена гаранция за участие в процедурата в размер на 3 500 (три хиляди и петстотин) лева. 1.2. Гаранцията за участие в процедурата трябва да бъде представена в една от следните форми: - гаранция за участие под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на Висшия съдебен съвет: Банка: БНБ – ЦУ, Република България IBAN : BG60BNBG96613300173801 BIC : BNBG BGSD - оригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на възложителя по указания образец (Приложение № 7) и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите. 1.3. Гаранциите за участие в процедурата се задържат и освобождават по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора a) Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 2 (два) % от стойността на обществената поръчка без ДДС. б) Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена в една от следните форми: - гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на Висшия съдебен съвет: Банка: БНБ – ЦУ, Република България IBAN : BG60BNBG96613300173801 BIC: BNBG BGSD - оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена в полза на възложителя по указания образец ( Приложение № 8) и със срок на валидност, изтичащ най-малко 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на договора. 2.1. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава в съответствие с условията на проекто-договора. 2.2. Възложителят може да изисква от участника, определен за изпълнител, и други гаранции за изпълнението на договора, когато това е предвидено в нормативен акт. 2.3. Банковите разходи по откриването на гаранциите за участие и за изпълнение на договора са за сметка на участника съответно на определения изпълнител. Участникът/Изпълнителят трябва да предвиди и заплати необходимите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация за участие. 2.4. Възложителят освобождава гаранциите за участие и за изпълнение на договора без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

10 /десет/ междинни плащания в срок до 15 /петнадесет / работни дни от подписването на приемо-предавателения протокол и представена фактура за тази услуга и 1 /едно/ окончателно плащане в срок до 5 /пет / работни дни от подписването на приемо-предавателения протокол, приемането на окончателния доклад по т. 3.4 от договора и представена фактура за тази услуга, което се явява и последното плащане по договора. Изпълнителят се задължава да издава данъчни фактури за всички платени от Възложителя суми по настоящия договор, като изрично посочи в тях, че „Разходът се извършва по Договор № K09-15-4-C/23.07.2009 г на ОПАК”.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 6.1. Документ за регистрация на участника (нотариално заверено копие) или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, посочен в офертата, а когато участник е физическо лице – нотариално заверено копие от документ за самоличност. Документ за учредяване на обединението (оригинал или нотариално заверено копие), когато участникът е обединение, което не е юридическо лице. Чуждестранните участници трябва да представят тези документи и в легализиран превод. 6.2. Когато не е представен единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние - оригинал или нотариално заверено копие, издадено не повече от 3 месеца преди датата на отваряне на офертите. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. 6.3. Документ, удостоверяващ представянето на гаранция за участие в процедурата, в размер на 3 500 ( три хиляди и петстотин ) лева (оригинал); Гаранцията за участие може да бъде представена в една от следните форми: - парична сума или - банкова гаранция (Приложение № 7). 6.6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2 от ЗОП (Приложение № 9). 6.7. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3 и ал. 2, т. 1 и т. 3 от ЗОП (Приложение № 10). 6.8. Когато участниците са юридически лица, декларациите за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2, от ЗОП се подават, както следва: - при събирателно дружество - за лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от Търговския закон /ТЗ/; - при командитно дружество - за лицата по чл. 105 от ТЗ, без ограничено отговорните съдружници; - при дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 141, ал. 2 от ТЗ, а при еднолично дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 147, ал. 1 от ТЗ; - при акционерно дружество - за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от Търговския закон, а при липса на овластяване - за лицата по чл. 235, ал. 1 от ТЗ; - при командитно дружество с акции - за лицата по чл. 244, ал. 4 от ТЗ; - във всички останали случаи - за лицата, които представляват кандидата или участника. 6.9. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП (Приложение № 11). 6.10. Декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП се подава от членовете на управителните и контролните органи на участника, както и временно изпълняващ такава длъжност, включително прокурист или търговски пълномощник. 6.11. Когато предвижда участието на подизпълнители при изпълнението на обществената поръчка участникът трябва да посочи подизпълнителите и дела на тяхното участие, или да декларира писмено, че няма да ползва подизпълнители, в офертата по образец № 3. В случай, че има посочени подизпълнители, всеки от тях следва да попълни и подпише приложената към настоящата документация декларация. (Приложение № 12). 6.12. Всеки подизпълнител трябва да отговаря на всички изисквания, на които отговаря и основния участник и да представи към офертата на участника документите по чл. 56, ал. 1, т.т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП. 6.13. Нотариално заверено пълномощно, в случай че лицето, което ще представлява участника в отношенията му с Възложителя не е негов представител по закон. Пълномощното трябва да бъде подписано от лицето, което по закон представлява участника. 6.14. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 6.15. Документ за закупена документация от участника, а когато участникът е обединение, от някой от членовете в обединението. 6.16. Образец на договор Приложение № 5, без попълнена цена, подписан и подпечатан на всяка страница. 6.17. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, изискуемите към офертата документи съгласно чл. 56, ал. 3 от ЗОП се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: а/ копие от отчета за приходи и разходи и от годишния счетоводен баланс за 2007, 2008 и 2009 г. в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; б/ информация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот за 2007, 2008 и 2009 г. и оборота от дейности, сходни с предмета на поръчка за 2007, 2008 и 2009 г. в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, подписана от представляващия участника ( Приложение № 13).
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 2.5. Участникът трябва да има положителен финансов резултат за всяка една година от периода 2007 – 2009 г. и общ оборот (сумарно) за трите години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от 1 100 000 / един милион и сто хиляди/ лева без ДДС. В случаите, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването по тази точка се отнася за обединението като цяло. 2.6. Участникът трябва да има за периода 2007 – 2009 г. оборот (сумарно) от изпълнени договори, сходни с предмета на поръчката, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от 360 000 /триста и шестдесет хиляди / лева без ДДС. В случаите, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването по тази точка се отнася за обединението като цяло.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: а/ Списък на основните договори със същия или сходен предмет на настоящата обществена поръчка, изпълнени от участника през 2007 г., 2008 г, 2009 г. с посочен предмет на договора, стойност, срокове за изпълнение, датите (на сключване и изпълнение) и клиентите. Към списъка трябва да се представят препоръки за добро изпълнение на договорите по т. 2.4. (Приложение №14); б/ Копие от валиден сертификат по EN ISO 9001:2000 или по-нов или еквивалентен за управление на качеството по т. 2.2,раздел IV(заверено от участника копиe); в/ Копие от сертификат, референция, оторизационно писмо, удостоверение или копие от договор, с което се доказват установените трайни търговски връзки с производителя на оборудването и софтуерните лицензи за предложеното решение за изграждане на видео-конферентна връзка, включително изискуемата степен на партньорство; г/ Списък на експертите, които ще участват в изпълнението на предмета на обществената поръчка (Приложение № 15) и доказателства за тяхната квалификация, професионален опит и необходима правоспособност за изпълнение на съответната дейност. Професионалната квалификация на експертите се доказва с диплома, сертификат, удостоверение или друг документ, удостоверяващ необходимата квалификация за изпълнение на съответната дейност от предмета на обществената поръчка. Опитът и уменията на експерта в съответната област се доказват с копия от трудовите книжки или с граждански договори, или с препоръки от възложителя или от работодателя. д/ Професионална биография на ключов експерт на участника по образец (Приложение № 16), която включва декларация, че експертът ще бъде на разположение за срока на изпълнение на договора за обществената поръчка.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 2.1. Участниците в процедурата трябва да имат опит в съответствие с предмета на обществената поръчка, в това число : - извършване на анализи или оптимизация на работните процеси в съдебната система, и/или в държавната администрация, и/или в общинската администрация, или разработване или въвеждане на механизми за координация и взаимодействие в съдебната система, и/или в държавната администрация, и/или в общинската администрация; - доставката на оборудване и софтуерни лицензи за изграждане на мрежови комуникационни решения и тяхното внедряване и поддръжка. 2.2. Участникът трябва да притежава внедрена система за управление на качество EN ISO 9001:2000 или по-нова или еквивалентна за дейности, включващи интеграция, проектиране, доставка, инсталиране, поддръжка на компютри и компютърна периферия; проектиране на мрежови решения и поддръжка на мрежово и комуникационно оборудване; наблюдение, управление и защита на корпоративни системи, мрежи, приложения и цялостни информационни инфраструктури. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването по тази точка се отнася за участниците в обединението като цяло, като тези дейности могат да се покриват съвместно от сертификатите на участниците в обединението. Не се изисква всеки от участниците да има да има внедрена система за управление на качеството. 2.3. Всеки участник трябва да разполага с екип от експерти на трудов или граждански договор, които да притежават необходимата професионална квалификация и правоспособност, когато е предвидена в нормативен акт, за изпълнение на всички дейности, включени в обхвата на обществената поръчка. Когато участникът е обединение, трудовият или гражданския договор може да бъде сключен с член на обединението. Гражданските договори трябва да са съобразени с предмета на поръчката. В екипа на участника трябва да има най-малко следните експерти: а) Ръководител на екипа б) Правен консултант по съдебните експертизи в) Правен консултант по делата от особен обществен интерес г) Двама координатори информационни технологии д) Координатор информационна сигурност 2.4. Участникът трябва да е изпълнил през периода 2007 – 2009 г. минимум 6 /шест/ договора за дейности, сходни с обекта на поръчката: - три свързани с извършване на анализи или оптимизация на работните процеси в съдебната система, и/или в държавната администрация, и/или в общинската администрация, или с механизми за координация и взаимодействие в съдебната система, и/или в държавната администрация, и/или в общинската администрация; -три свързани с доставката на оборудване и софтуерни лицензи за изграждане на мрежови комуникационни решения и тяхното внедряване и поддръжка. В случаите, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването за изпълнени договори, сходни с предмета на поръчката, се отнася за обединението като цяло. Договори в процес на изпълнение няма да бъдат отчитани. 2.7. Участникът следва да има установени трайни търговски връзки с производителя на оборудването и софтуерните лицензи за предложеното решение за изграждане на видео-конферентна връзка и най-високо ниво на партньорство с него или ниво, което е непосредствено под най-високото; 2.9. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата всеки участник, който не отговаря на специалните изисквания, посочени в тази документацията за участие или ако предложеното от него оборудване и софтуерни лицензи не отговарят на техническата спецификация по дейност 3.4.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Съответствие на офертата с техническата спецификация; тежест: 50%
Показател: Предложена от участника крайна цена за изпълнение на обществената поръчка в лева без ДДС ; тежест: 50%
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Други предишни публикации
Номер на обявлението в ОВ 2009/S 248 - 356598 от 22.12.2009 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
30.04.2010 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Всеки участник може да закупи документацията за участие от касата на Висшия съдебен съвет на адрес: гр. София, ул. Съборна № 9, ет. 5, в срок до 10 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите, посочен в обявлението за обществената поръчка. Пълен достъп до настоящата документация е предоставен на официалната интернет страница на Висшия съдебен съвет – http://www.vss.justice.bg/.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
10.05.2010 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 12.05.2010 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, ул. "Съборна" № 9, сградата на ВСС, ет. 4

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

чл. 68 - чл.72 от ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Настоящата обществена поръчка се възлага в изпълнение на проект „Ефективност, отчетност и координация в съдебната система”. Проектът „Ефективност, отчетност и координация в съдебната система” се изпълнява по подприоритет 1.5 “Прозрачна и ефективна съдебна система” на Оперативна програма „Административен капацитет”. Договорът за изпълнение на проекта № K09-15-4-C/23.07.2009 г. между Висшия съдебен съвет и Управляващия орган на ОПАК е сключен на 23 юли 2009г. Висшият съдебен съвет е Бенефициент по проекта. Проектът се финансира от Европейския социален фонд и от държавния бюджет на Република България. Общата стойност на проекта „Ефективност, отчетност и координация в съдебната система” е 1 399 400.00 лв. Допълнителна информация за Оперативна програма „Административен капацитет” можете да намерите на интернет страницата на ОПАК – www.opac.government.bg

VI.3) Допълнителна информация

Пълен достъп до настоящата документация е предоставен на официалната интернет страница на Висшия съдебен съвет – http://www.vss.justice.bg/.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.03.2010 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ