Версия за печат

00658-2008-0007


Информация за сключен договор за малка обществена поръчка

BG-СТАРА ЗАГОРА: 02 - Услуги на сухопътния транспорт, вкл. услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавно горско стопанство гр. Стара Загора, ул. "12-ти пехотен полк" № 22, За: инж.Стоян Господинов Димитров, България 3000, СТАРА ЗАГОРА, Тел.: 042 623334, E-mail: dlstara_zagora@dag.bg, Факс: 042 250001

Място/места за контакт: Държавно горско стопанство Стара Загора
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Услуга сеч и извоз до временен склад на прогнозно количество обгоряла иглолистна дървесина и допълнителни дейности по ремонт на горски пътища на територията на ДГС Стара Загора: 1.Обект 85121 с начална цена 58556 лв. в т.ч. 2400 лв. допълнителни дейности; 2.Обект 85122 с начална цена 57160 лв. в т.ч. 2400 лв. допълнителни дейности; 3.Обект 85123 с начална цена 39473 лв. в т.ч. 1920 лв. допълнителни дейности; 4.Обект 85124 с начална цена 43066 лв. в т.ч. 2880 лв. допълнителни дейности; 5.Обект 85125 с начална цена 79092 лв. в т.ч. 3600 лв. допълнителни дейности

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 2
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: територията на ДЛ Стара Загора обект № 75121
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Услуга сеч и извоз до временен склад на прогнозно количество обгоряла иглолистна дървесина и допълнителни дейности по ремонт на горски пътища на територията на ДГС Стара Загора: 1.Обект 85121 с начална цена 58556 лв. в т.ч. 2400 лв. допълнителни дейности; 2.Обект 85122 с начална цена 57160 лв. в т.ч. 2400 лв. допълнителни дейности; 3.Обект 85123 с начална цена 39473 лв. в т.ч. 1920 лв. допълнителни дейности; 4.Обект 85124 с начална цена 43066 лв. в т.ч. 2880 лв. допълнителни дейности; 5.Обект 85125 с начална цена 79092 лв. в т.ч. 3600 лв. допълнителни дейности

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

77211400

Описание:

Услуги по сеч на дървета


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
58556.12 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: 45121 / Наименование:договор за сеч, извоз и рампиране до временен склад на прогнозни количества дървесина
V.1) Дата на сключване договора

05.08.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ИНТЕР ЛЕС" ООД, ул."Д.Благоев" №3 Ж, ет.3, България -, Димитровград, Тел.: 042 623334

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 58556.12 BGN без ДДС
В брой месеци: 5

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

19.03.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор