Версия за печат

00543-2009-0002

BG-Сухиндол: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Сухиндол, ул. Росица №106, За: Петър Георгиев Петров, Република България 5240, Сухиндол, Тел.: 06136 2976, E-mail: obsuhindol@abv.bg, Факс: 06136 2926

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.suhindol.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на хранителни продукти за нуждите на ДСП-Сухиндол, ЦДГ"Соня" Сухиндол, ДЯ "Осми март" и ДВД с.Горско Косово община Сухиндол

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Община Сухиндол
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставки на хранителни продукти в натурален и консервиран вид, по особени позиции, три пъти седмично, с транспорт на Изпълнителя, за нуждите на детска градина ЦДГ"Соня", детска ясла "Осми март", домашен социален патронаж и дома за възрастни с деменция с.Горско Косово на територията на община Сухиндол. Отложено плащане след издаване на фактура.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
2202 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: К1=(най-ниската предл цена) : (предложената цена) х 65%; тежест: Предложена цена - 65%
Показател: К2=(най-ниската промяна на цената в проценти):(предложената промяна на цената в проценти)х 25%; тежест: Промяна на цената - 25%
Показател: К3=(предложения срок в дни):(най-високия предложен срок в дни); тежест: Отложено плащане -10%
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 24.03.2010 / Наименование:Доставка на хранителни продукти за нуждите на ДСП-Сухиндол, ЦДГ"Соня" Сухиндол, ДЯ "Осми март" и ДВД с.Горско Косово община Сухиндол
V.1) Дата на сключване на договора
24.03.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Ивайло 842" ЕООД, ул.Цар Самуил №113, вх.В, ап.13, Република България 5800, Плевен, Тел.: 064 899889, E-mail: ivailo_842@abv.bg, Факс: 064 899886

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 2202 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2202 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП, жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие на Възложителя, а когато не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до Възложителя

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

24.03.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор