Версия за печат

00861-2010-0001

BG-София: 20 - Спомагателни услуги в транспорта; услуги на туристически агенции

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Прокуратура на Република България, бул. "Витоша" № 2, За: Елена Кювлиева; Йова Петрова; Олга Аринова, Република България 1000, София, Тел.: 02 8005620; 02 9219228; 02 9404383, E-mail: ekuvlieva@prb.bg; ypetrova@prb.bg; oartinova@prb.bg, Факс: 02 8005676; 02 9219351

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.prb.bg/html/opzop.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: надзор за законност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Логистика при реализиране на дейностите по проект: “Укрепване на капацитета на Прокуратурата на Република България при взаимодействие с контролните органи за противодействие на закононарушенията и престъпленията в защита на обществения интерес и правата на гражданите”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 20
Място на изпълнение: София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

организиране на две проучвателни посещения в две различни държави-членки на ЕС (всяко от двете пътувания - със самолет, застраховка за 8 дни и настаняване в хотел за 7 нощувки), организиране на залите/местата за провеждане на кръгла маса, обучения на прокурори по проекта, осигуряване на конферентна и учебна техника, настаняване на командированите участници в хотели, хранене и заключителна конференция

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

63510000, 79951000

Описание:

Услуги на туристически агенции и спомагателни туристически услуги
Услуги по организиране на семинари

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно документация за участие

Прогнозна стойност без ДДС
228808 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 2 200 лв. (две хиляди и двеста лева). Ако участникът представя банкова гаранция, нейната валидност следва да бъде не по-малко от 90 дни след датата за оценка на офертите. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от стойността на договора за изпълнение на поръчката. Гаранцията за изпълнение се представя в оригинал към момента на сключване на договора и следва да бъде с валидност 30 календарни дни след изтичане срока за неговото изпълнение

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Оперативна програма "Административен капацитет 2007-2013 г.", съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕСФ, съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № К-09-15-1/30.11.2009 г.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

не

ІІІ.1.4) Други особени условия

Документацията се предоставя безплатно след регистрация на интернет адрес: http://www.prb.bg/html/opzop.html или на адрес гр. София, бул. “Витоша” № 2, последен етаж, стая 58, регистратура на ВКП, в който случай се издава служебна бележка

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника (в оригинал); 2. Оферта по образец; 3. Административни сведения по образец; 4. Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката по образец; 5. Декларация, че участникът ще спазва всички условия необходими за изпълнение на поръчката по образец; 6. Документ за регистрация на участника, удостоверяващ неговата правосубектност (заверено от участника копие); 7. Единен идентификационен код или заверено от участника копие-извлечение от съответната партида в търговския регистър - ако участниците са юридически лица или еднолични търговци; 8. Заверено от участника копие от Удостоверение за регистрация по чл. 17 от Закона за туризма; 9. Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника; 10. Доказателства за техническите възможности и квалификация на участника; 11. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП по образец; 12. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП по образец; 13. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП по образец; 14. Документ за внесена гаранция за участие; 15. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП по образец; 16. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител; 17. Разпечатка от съобщението от електронната поща, с което са получени паролата за достъп и потребителското име, когато е изискан такъв или служебна бележка от Възложителя за предоставянето на документацията на хартиен и/или магнитен носител; 18. Декларация от членовете на обединението по образец; 19. Нотариално заверено пълномощно на лицето, което подписва офертата, ако не е представител по закон; 20. Споразумение за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка с нотариална заверка на подписите – оригинал или нотариално заверено копие (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице); 21. Нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и лицето подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението); 22. Техническо предложение по образец; 23. Ценова оферта по образец; 24. Парафиран договор по образец.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверени от участника копия на баланса и отчета за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2007 г., 2008 г. и 2009 г.) – за юридическите лица; 2. Информация за общия оборот от дейността на участника и оборота от дейността му от услуги, сходни на тези, обект на поръчката, за последните 3 (три) години (2007 г., 2008 г. и 2009 г.); 3. Заверено от участника копие от валидна застраховка по чл. 42 от Закона за туризма.
Минимални изисквания: 1. Реализиран общ оборот от дейността за последните 3 (три) финансови години (2007 г., 2008 г. и 2009 г.) минимум 350 000 лева общо; 2. Оборот от договори с предмет, сходен с предмет на настоящата поръчка, за предходните 3 (три) финансови години (2007 г., 2008 г. и 2009 г.) в размер на не по-малко от 300 000 лева общо. Под сходен предмет се разбира: логистика на пътувания в чужбина, обучения или провеждане на семинари за съдебната система, държавната и общинска администрация в страната или в чужбина, провеждане на пресконференции и кръгли маси.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за услуги, изпълнени през последните 3 (три) години, включително стойностите, датите и получателите или декларация и други документи, доказващи организираните от участника най-малко 15 обучения и/или семинари в страната и най-малко 5 обучения и/или семинари в чужбина за последните три години (2007 г., 2008 г. и 2009 г.); 2. Препоръки за добро изпълнение на договорите от предишни възложители или най-малко 5 препоръки от лица, участвали в проведените обучения и/или семинари или от представителя на дружеството/институцията, която ги е командировала за участие в обучение и/или семинар; 3. Списък на екипа от специалисти и предлаганите от участника основни експерти с квалификацията им, които ще участват при изпълнението на поръчката. Към офертата задължително се прилагат автобиографиите и доказателства за посочените в тях обстоятелства – трудови книжки, трудови и/или граждански договори; 4. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на експертите, определени за изпълнение на поръчката (дипломи, сертификати и др. подобни).
Минимални изисквания: 1. Участникът да е организирал най-малко 15 обучения и/или семинари в страната и най-малко 5 обучения и/или семинари в чужбина за последните три години (2007 г., 2008 г. и 2009 г.); 2. Участникът да разполага най-малко с трима експерти, отговарящи на изискванията на възложителя.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническа оценка; тежест: 60 %
Показател: Финансова оценка; тежест: 40 %

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23.04.2010 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.05.2010 г.  Час: 15:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 04.05.2010 г.  Час: 10:00
Място

София, бул. "Витоша" № 2, Съдебна палата, последен етаж, зала № 2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Всички участници или техни надлежно упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани; представители на средствата за масова информация; представители на юридически лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка се възлага в рамките на проект „Укрепване на капацитета на Прокуратурата на Република България при взаимодействие с контролните органи за противодействие на закононарушенията и престъпленията в защита на обществения интерес и правата на гражданите”, осъществяван с финасовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет 2007-2013 г.”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № К-09-15-1/30.11.2009 г.

VI.3) Допълнителна информация

Документацията се предоставя безплатно след регистрация на интернет адрес: http://www.prb.bg/html/opzop.html или на адрес гр. София, бул. “Витоша” № 2, последен етаж, стая 58, регистратура на ВКП, в който случай се издава служебна бележка

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съобразно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.03.2010 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ