РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
"Доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж , Дом за стари хора и инвалиди и Целодневни детски градини на територията на община Балчик"
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
Община Балчик
Код NUTS:
BG332
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
Доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж - гр.Балчик,Дом за стари хора и инвалиди - гр.Балчик, ЦДГ №1- Балчик, ЦДГ №3-Балчик, ОДЗ - Балчик, ЦДГ - с.Ляхово, ЦДГ - с.Безводица, ЦДГ - с.Пряспа,ЦДГ - с.Църква, обособени в четири позиции: 1. Месо и местни продукти; 2. Плодове и зеленчуци в прясно състояние, консерви, подправки; 3.Мляко, млечни продукти, яйца; 4. Хляб, хлебни, мелничарски и сладкарски изделия
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
15000000
Описание:
Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
ІІ.1.8)
Обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Прогнозни количества по позиции , подробно описани в документацията.
Прогнозна стойност без ДДС
232000 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие по позиции в размер на: 600лв за първа позиция; 800лева за втота позиция ;400лева за трета позиция; 400 лева за четвърта позиция, под формата на парична сума или банкова гаранция.Паричната сума може да бъде платена в брой в касата на община Балчик/гр.Балчик, пл."21-ви септември" №6/ или по банкова сметка на община Балчик IBAN: BG11UNCR 9660 3324 0052 12; BIG: UNICRBGSF; УниКредит Булбанк.
Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от общата стойност на договора без ДДС под формата на депозит или банкова гаранция , като условията и сроковете за задържане или освобождаване се уреждат в договора за възлагане.
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
Финансирането се извършва със средства от бюджета на Община Балчик.
ІІІ.1.3)
Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
В случай, че избраният за изпълнител участник е обединение, следва преди сключване на договора за обществена поръчка да представи документ за регистрация на юридическо лице, след което договорът се сключва с новообразуваното търговско дружество, което е обвързано с офертата, подадена от обединението.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Удостоверение за актуално състояние, издадено от съответния компетентен съд, с дата на издаване не по- късна от 6 месеца от деня на провеждане на процедурата за лица, които не са регистрирани в Търговския регистър или представяне на ЕИК за лица, регистрирани в Търговския регистър; Чуждестранните лица представят съответните еквивалентни документи, издадени от съдебен или административен орган в държавата , в която са установени;
2. Споразумение на съдружниците в обединението /прилага се в случай, че участникът в поръчката желае да участва в нея като обединение/- нотариално заверено
3. Нотариално заверено пълномощно от всички участници в обединението за упълномощаване на едно лице, което да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението /прилага се в случай, когато участникът в поръчката е обединение/
4.Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1,ал.2 и ал.5 от ЗОП - по образец. Участникът се отстранява незабавно от участие при наличие на обстоятелствата, посочени в чл. 47, ал. 1, ал.2, т. 1,2,3 и ал. 5.
5.Декларация, във връзка с чл.56, ал.1, т.7 от ЗОП, когато участикът предвижда участие на подизпълнители и дела на тяхното участие- по образец. Подизпълнителите задължително представят документи съгласно чл.56, ал.2 от ЗОП.
6.Декларация за съгласие за участие ,като подизпълнител в обществената поръчка- по образец;
7.Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, то всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението представя документи, съгласно чл. 56, ал. 3 от ЗОП
8. Когато участикът в процедурата е чуждестранно ФЛ или ЮЛ или техни обединения, офертата се подава на български език, съгласно чл. 56, ал. 4 от ЗОП.
9. Декларация за запознаване с документацията и проекто- договора към нея.
10. Административни сведения.
11. Документ за внесена гаранция за участие.
12. Документ за закупена документация за участие в процедурата.
13.Оферта по образец/попълнена съгласно указанията в документацията.
14. Удостоверение за регистрация на обект за търговия с храни, издадено от РИОКОЗ за производство и търговия на едро или на дребно с храни от неживотински произход, както и за търговия на дребно с храни, с вписана група храни, която отговаря на съответната обособена позиция, за която участникът кандидатсва и/или
Удостоверение за регистрация за обект за търговия на едро и дребно с храни от животински произход, издадено от РВМС.
15.Удостоверения за вписване в регистъра на обект с обществено предназначение - транспортно средство, издадено от РИОКОЗ с вписана дейност, отговаряща на съответната обособена позиция, за която участникът кандидатсва и/или Удостоверение за регистрация на транспортно средство за превозване на суровини и храни от животински произход, издадено от РВМС, с вписан вид на превозваните храни.
16.Списък на приложените документи, подписан и подпечатан от участника.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Годишен баланс и отчет за приходите и разходите за 2009г. Годишният баланс следва да е положителен.
2. Декларация с информация за общия оборот и оборота на стоките , които са обект на поръчката за 2007, 2008 и 2009г. или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания: Балансът да е положителен.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Декларация - списък на транспортните средства със специално предназначение за превоз на храни, с които разполага участникът за изпълнение на поръчката.
2. Декларация- списък на обектите за производство и/или търговия, с които участникът разполага
3. Копие на документ за внедрена система за управление на безопасността на храните /ISO 22000:2005 или еквивалентен/, или документ за внедрена система за анализ на опасностите и критичните контролни точки /НАССР или еквивалентен/
Минимални изисквания: -Участникът:
- да има документ за внедрена система за управление на безопасността на храните /ISO 22000:2005 или еквивалентен/ или документ за внедрена система за анализ на контролните точки;
-да притежава минимум 1/един/ специализиран автомобил за превоз на храни в зависимост от обособената позиция;
- да притежава минимум 1/ един/ обект/склад или магазин за хранителни стоки.
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
IV.3)
Административна информация
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23.04.2010 г. Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Документацията за участие се получава от касата на община Балчик, гр.Балчик, пл."21-ви септември" №6 от 8:00 часа до 16:00 часа, всеки работен ден до 23.04.2010 (включително)
Документацията е публикувана и в интернет- адреса на Община Балчик- www.balchik.bg
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.05.2010 г. Час: 16:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 04.05.2010 г. Час: 10:00
Място
В залата на общинска администрация Балчик/гр.Балчик, пл."21-ви септември"№6
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците или упълномощени от тях представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на месо и месни продукти
1)
Кратко описание
Доставка на месо и местни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж - гр.Балчик,Дом за стари хора и инвалиди - гр.Балчик,ЦДГ №1- Балчик, ЦДГ №3-Балчик, ОДЗ - Балчик, ЦДГ - с.Ляхово, ЦДГ - с.Безводица, ЦДГ - с.Пряспа,ЦДГ - с.Църква.
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
15000000
Описание:
Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
3)
Количество или обем
Съгласно Приложение №1 в документацията за участие
Прогнозна стойност, без ДДС
73800 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на плодове и зеленчуци в прясно състояние, консерви и подправки
1)
Кратко описание
Доставка на плодове и зеленчуци , консерви, подправки за нуждите на Домашен социален патронаж - гр.Балчик, Дом за стари хора и инвалиди - гр.Балчик,ЦДГ №1- Балчик, ЦДГ №3-Балчик, ОДЗ - Балчик, ЦДГ - с.Ляхово, ЦДГ - с.Безводица, ЦДГ - с.Пряспа,ЦДГ - с.Църква.
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
15000000
Описание:
Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
3)
Количество или обем
Съгласно Прилочение №2 към документацията за участие.
Прогнозна стойност, без ДДС
97000 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на мляко , млечни продукти, яйца
1)
Кратко описание
Доставка на мляко, млечни продукти, яйца за нуждите на Домашен социален патронаж - гр.Балчик, Дом за стари хора и инвалиди - гр.Балчик,ЦДГ №1- Балчик, ЦДГ №3-Балчик, ОДЗ - Балчик, ЦДГ - с.Ляхово, ЦДГ - с.Безводица, ЦДГ - с.Пряспа,ЦДГ - с.Църква.
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
15000000
Описание:
Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
3)
Количество или обем
Съгласно Приложение №3 към документацията за участие
Прогнозна стойност, без ДДС
49600 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Доставка на хляб, хлебни , мелничарски и сладкарски изделия
1)
Кратко описание
Доставка на хляб, хлебни , мелничарски и сладкарски изделия за нуждите на Домашен социален патронаж - гр.Балчик,Дом за стари хора и инвалиди - гр.Балчик, ЦДГ №1- Балчик, ЦДГ №3-Балчик, ОДЗ - Балчик, ЦДГ - с.Ляхово, ЦДГ - с.Безводица, ЦДГ - с.Пряспа,ЦДГ - с.Църква.
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
15000000
Описание:
Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
3)
Количество или обем
Съгласно Приложение №4 към документацията за участие
Прогнозна стойност, без ДДС
58000 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение