Версия за печат

00658-2009-0004

BG-Стара Загора: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавно горско стопанство Стара Загора, ул. "12-ти пехотен полк" № 22, За: инж. Стоян Господинов Димитров, България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 623334, E-mail: dlstara_zagora@dag.bg a_grancharov@abv.bg, Факс: 042 250001

Място/места за контакт: Държавно горско стопанство Стара Загора
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Национална агенция/служба

Основна дейност на възложителя

Друг: горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Сеч, извоз и рампиране на времен склад на прогнозно количество дървесина на територията на ДГС Стара Загора.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: НЕ
Място на изпълнение: България
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Сеч, извоз и рампиране на времен склад на прогнозно количество дървесина на територията на ДГС Стара Загора. Сключен договор за обособени позиции: об. поз.4, обект № 105105; об. поз.8, обект № 105110.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

77211400

Описание:

Услуги по сеч на дървета


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
17194 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 4 от 28.12.2009 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 105105 / Наименование:Услуга сеч, извоз и рампиране на временен склад на прогнозно количество дървесина
V.1) Дата на сключване на договора
08.03.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ИНТЕР ЛЕС" ООД СОФИЯ, ул. "Д. Благоев" 3, вх.Ж, ет.3, България 6400, Димитровград, Тел.: 0889 521668

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 8708 BGN без ДДС
В Брой месеци 3
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 105110 / Наименование:Услуга сеч, извоз и рампиране на временен склад на прогнозно количество дървесина
V.1) Дата на сключване на договора
02.03.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ИНТЕР ЛЕС" ООД СОФИЯ, ул. "Д. Благоев" №3, вх.Ж, ет.3, България 6400, Димитровград, Тел.: 0889 521668

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 8486 BGN без ДДС
В Брой месеци 3
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

10 дневен срок след довеждане до знанието на заинтересованото лице

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

09.03.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор