Версия за печат

00797-2010-0009

BG-Бургас: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Бургас, ул. "Александровска" № 26, За: Маринета Николова, Р България 8000, Бургас, Тел.: 056 907403, Факс: 056 827784

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Услуги по оценяване въздействието върху околната среда на инвестиционни предложения, планове, програми и проекти на Община Бургас ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: Община Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Услуги по оценяване въздействието върху околната среда на инвестиционни предложения, планове, програми и проекти на Община Бургас ”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71000000, 71313400

Описание:

Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги
Оценка на въздействието върху околната среда за строителството

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1. Разработване на необходимата информация за преценяване необходимостта от ОВОС; 2. Разработване на необходимата информация за преценяване необходимостта от ЕО; 3. Разработване на необходимата информация за Уведомление по чл. 10 от Наредбата за условията и реда за извършване на оценка за съвместимостта на планове, програми, проекти и инвестиционни предложения с предмета и целите на опазване на защитените зони; 4. Разработване на Доклади за ОВОС; 5. Разработване на Доклади за ЕО; 6. Разработване на Доклади за ОС; 7. Изготвяне на Заявление за разрешителни за заустване на отпадъчни води от ПСОВ; 8. Изготвяне на Комплексни екологични оценки със здравна експертиза за съгласуване на местоположението на ПСОВ.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: 1 000,00 лв. (хиляда лева). Гаранция за изпълнение - 2 000,00 лв. (две хиляди лева), която се освобождава в десетдневен срок след издаване на решение или становище от съответната РИОСВ, за последната възложена задача. Вид и размер на гаранциите: Парична сума или банкова гаранция, издадена от банка, имаща офис в България, по избор на участника. Сумите да се превеждат по банкова сметка на Община Бургас при ТБ „Общинска банка” АД – клон Бургас; IBAN – BG89 SOMB 9130 3323996501, BIС – SOMBBGSF. В случаите, когато е представена банкова гаранция, същата да е със срок на действие до изтичане валидността на съответната оферта.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва с бюджетни средства съгласно финансовата рамка на община Бургас за съответната година.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подпис и печат от участника; 2. Оферта по образец на Възложителя; 3. Копие от документа за регистрация или документ за издаден Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. За чуждестранно лице - документ за регистрация съобразно националното му законодателство. Когато не е представен ЕИК участниците прилагат копие от Удостоверение за актуално състояние. Неперсонифицираните дружества следва да представят регистрация съгласно чл.3, ал.1, т.6 от ЗРБ. 4. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, от Закона за обществените поръчки; 5. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.2, от Закона за обществените поръчки; 6. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.5, от Закона за обществените поръчки; 7. Удостоверение за регистрация по ЗДДС. 8. Декларация за запознаване и приемане на условията на документацията за участие; 9. Административни сведения на участника; 10. Документ в оригинал за внесена гаранция за участие (банкова гаранция или платежно нареждане); 11. Документ, заверено копие, издаден от Възложителя, за закупена документация за участие; 12. Писмено пълномощно, упълномощаващо лицето, подписващо предложението и цялата свързана документация, /ако това лице не е законен представител/; 13. Писмено пълномощно за определен водещ съдружник в консорциума, подписано от законно упълномощени лица, представляващи всички отделни съдружници в консорциума /ако е приложимо/; 14. Споразумение/договор на участниците (съдружниците в обединението), ако участникът е такъв.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Участниците трябва да са реализирали общо оборот за последните три години (2007, 2008 и 2009 г) не по-малко от 300 000,00 лв. (триста хиляди лева) от услуги по оценяване въздействието върху околната среда на инвестиционни предложения, планове, програми и проекти. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот се отнася общо за обединението.
Минимални изисквания: 1. Информация за оборота от услуги, които са обект на поръчката, по образец от документацията за участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.1. Справка-декларация, съдържаща списък на решенията на съответната РИОСВ с предмет разработки на доклади за ОВОС, ЕО, ОС и изготвени заявления за разрешителни за заустване на отпадъчни води от ПСОВ за последните 3 (три) години (2007, 2008 и 2009 г.) - по образец. 1.2. Минимум 5 (пет) броя препоръки за добро изпълнение при изготвянето на разработки на доклади за ОВОС, ЕО, ОС и изготвени заявления за разрешителни за заустване на отпадъчни води от ПСОВ, изпълнени през последните 3 (три) години (2007, 2008 и 2009 г.). Препоръките трябва да са надлежно оформени с издател, изходящ номер и да съдържат описание на извършените работи по вид, както и посочени лица за контакти, телефон и адрес, от които възложителя може да получи допълнителна информация. 2.1Справка-декларация, съдържаща списък на изготвените комплексни екологични оценки със здравна експертиза за съгласуване на местоположение за последните 3 (три) години (2007, 2008 и 2009 г.) - по образец. 2.2 Минимум 5 (пет) броя препоръки за добро изпълнение за изготвените комплексни екологични оценки със здравна експертиза за съгласуване на местоположение, изпълнени през последните 3 (три) години (2007, 2008 и 2009 г.). Препоръките трябва да са надлежно оформени с издател, изходящ номер и да съдържат описание на извършените работи по вид, както и посочени лица за контакти, телефон и адрес, от които възложителя може да получи допълнителна информация. 3. Списък съдържащ ръководител на екип и членовете, които ще участват в изпълнението на предмета на обществената поръчка, придружен от копие от дипломи за висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” и професионални биографии, в които да се посочат изпълнени проекти и дейности в тях, които да са аналогични с дейностите, за които ще са отговорни при изпълнението на настоящата обществена поръчка.
Минимални изисквания: 1. Участниците и/или ръководителя на екипа трябва да са разработили през последните 3 (три) години (2007, 2008 и 2009 г.) минимум общо 20 (двадесет) доклада за ОВОС, ЕО, ОС и изготвени заявления за разрешителни за заустване на отпадъчни води от ПСОВ 2.Участниците и/или ръководителя на екипа трябва да са изготвили през последните 3 (три) години (2007, 2008 и 2009 г.) минимум 15 (петнадесет) комплексни екологични оценки със здравна експертиза за съгласуване на местоположение. 3. Участниците трябва да разполагат с ръководител на екип и екип от експерти, които ще бъдат използвани за изпълнение на предмета на поръчката. Освен с ръководител на екип, за всяка от 8-те (осемте) дейности участниците трябва да разполагат поне с един експерт. Допуска се един експерт (член на екипа) да е отговорен за повече от една дейност. - Ръководителят на екипа и неговите членове, трябва да притежават образователно-квалификационна степен „магистър”. - Ръководителят на екипа трябва да притежава опит във всички дейности предмет на обществената поръчка. - Членовете на екипа трябва да имат опит във всяка една от дейностите, за които ще отговарят.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

ЗООС

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: цена; тежест: 70
Показател: срок; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.04.2010 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да бъде получена в сградата на община Бургас, ул. "Александровска" № 26; всеки работен ден от 09:00 до 16:00 ч. срещу представен документ за платени 50,00 лв. (петдесет лева) без вкл. ДДС в касата на общината или по банкова сметка на община Бургас IBAN BG 08 SOMB 9130 8424 1517 44, BIC SOMBBGSF, код за вид плащане 4444000 (след депозирана молба от участника, входирана в деловодството на Възложителя или изпратена на факс № 056 860912, с посочени данни за изготвяне на фактура, лице и адрес за кореспонденция, копие на платежен документ).

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.04.2010 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.04.2010 г.  Час: 11:00
Място

гр. Бургас, ул. "Александровска" № 26

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или упълномощени техни представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящата процедура е одобрена с Решение №565/05.03.2010 год. на Заместник Кмет на Община Бургас. Пълен достъп до документацията за участие се предоставя на сайта на Община Бургас www.burgas.bg, раздел "Обществени поръчки". Срокът за получаване на оферти е съкратен на основание чл. 64 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.03.2010 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ