Версия за печат

00210-2009-0079

BG-София: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на финансите, ул."Г.С.Раковски" № 102, За: Милена Цонкова, България 1040, София, Тел.: 02 98592703, E-mail: m.tzonkova@minfin.bg, Факс: 02 98592898

Място/места за контакт: Дирекция "Финанси и управление на собствеността"
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Организиране на 6 броя специализирани тридневни обучения по управление на риска за изпълнението на проект по ОПАК "Засилване на управленската отговорност и укрепване на финансовото управление и контрол в централната и общинска администрация".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: София, Благоевград, Плевен
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на настоящата поръчка е организирането на общо 6 броя специализирани обучителни семинари за представяне и популяризиране на резултатите от изпълнението на проект по Оперативна програма "Административен капацитет" /ОПАК/ "Засилване на управленската отговорност и укрепване на финансовото управление и контрол в централната и общинска администрация", съфинансиран от ЕС чрез Европейския социален фонд.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

75100000

Описание:

Услуги на държавното управление

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
31990 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: дог-85 / Наименование:Организиране на 6 броя специализирани тридневни обучения по управление на риска за изпълнението на проект по ОПАК "Засилване на управленската отговорност и укрепване на финансовото управление и контрол в централната и общинска администрация".
V.1) Дата на сключване договора

23.02.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

14

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Международни прояви" ООД, ул."Христо Белчев" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9860806, Факс: 02 9806074

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 31990 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Оперативна програма "Административен капацитет" /ОПАК/

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

25.02.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор