00752-2009-0015
Технически редакции | ||
25.01.2012 15:46 ч. : | техническа редакция | |
затвори |
Технически редакции | ||
25.01.2012 15:45 ч. : | 101 | техническа редакция |
затвори |
Технически редакции | ||
25.01.2012 15:45 ч. : | 25/02/2010 | техническа редакция |
затвори |
BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
Министерство на вътрешните работи, ул. "Шести септември" №29, За: Емилия Йорданова, Р България 1000, София, Тел.: 02 9822589, Факс: 02 9813010
Място/места за контакт: Д "УССД" - МВРИнтернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: www.mvr.bg.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществен ред и сигурност
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
Въвеждане на централизирана автоматизирана информационна система "Документооборот" (АИС ДО) в Министерство на вътрешните работи: 1. Преглед и ревизиране на Задание за разработване на централизирана автоматизирана информационна система за документооборот в МВР; 2. Проектиране на централизирана автоматизирана информационна система за документооборот в МВР; 3.Софтуерна реализация на централизирана автоматизирана информационна система за документооборот в МВР; 4. Разработване на експлоатационна документация на централизирана автоматизирана информационна система за документооборот в МВР; 5. Внедряване в опитна експлоатация на разработения софтуер; 6.Обучение за потребителите на централизирана автоматизирана информационна система за документооборот в МВР.
Въвеждане на централизирана автоматизирана информационна система "Документооборот" (АИС ДО) в Министерство на вътрешните работи: 1. Преглед и ревизиране на Задание за разработване на централизирана автоматизирана информационна система за документооборот в МВР; 2. Проектиране на централизирана автоматизирана информационна система за документооборот в МВР; 3.Софтуерна реализация на централизирана автоматизирана информационна система за документооборот в МВР; 4. Разработване на експлоатационна документация на централизирана автоматизирана информационна система за документооборот в МВР; 5. Внедряване в опитна експлоатация на разработения софтуер; 6.Обучение за потребителите на централизирана автоматизирана информационна система за документооборот в МВР.
72000000
Описание:
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
17.12.2009 г.
14
"Сиенсис" АД, ул. "Лерин" 44-46, ж.к. "Бели Брези", Р България 1680, София, Тел.: 02 9583600, E-mail: office@cnsys.bg, Факс: 02 9583036
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
процедура 3.1 на Оперативна програма "Административен капацитет" (ОПАК), съфинансирана от ЕС чрез Европейския социален фонд
Обектът на поръчката се изпълнява по Оперативна програма "Административен капацитет" (ОПАК), съфинансирана от ЕС чрез Европейския социален фонд. Абсолютно задължително е Изпълнителят да следва и изпълнява изискванията за публичност, приложимо при проекти, финансирани от ЕС. Ползването на лога и слоган при спазване на изискванията, посочени в Указанията за кандидатстване за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПАК, съфинансирана от ЕС чрез Европейския социален фонд. (Регламент на Съвета (ЕО) № 1083/2006 и Регламент на ЕК № 1828/2006). Изпълнителят трябва да участва и във всички съвместни публични мероприятия, осъществявани по проекта.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
25.02.2010 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г