Версия за печат

00752-2009-0015

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на вътрешните работи, ул. "Шести септември" №29, За: Емилия Йорданова, Р България 1000, София, Тел.: 02 9822589, Факс: 02 9813010

Място/места за контакт: Д "УССД" - МВР

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.mvr.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществен ред и сигурност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Въвеждане на централизирана автоматизирана информационна система "Документооборот" (АИС ДО) в Министерство на вътрешните работи: 1. Преглед и ревизиране на Задание за разработване на централизирана автоматизирана информационна система за документооборот в МВР; 2. Проектиране на централизирана автоматизирана информационна система за документооборот в МВР; 3.Софтуерна реализация на централизирана автоматизирана информационна система за документооборот в МВР; 4. Разработване на експлоатационна документация на централизирана автоматизирана информационна система за документооборот в МВР; 5. Внедряване в опитна експлоатация на разработения софтуер; 6.Обучение за потребителите на централизирана автоматизирана информационна система за документооборот в МВР.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: Д "КИС" - МВР
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Въвеждане на централизирана автоматизирана информационна система "Документооборот" (АИС ДО) в Министерство на вътрешните работи: 1. Преглед и ревизиране на Задание за разработване на централизирана автоматизирана информационна система за документооборот в МВР; 2. Проектиране на централизирана автоматизирана информационна система за документооборот в МВР; 3.Софтуерна реализация на централизирана автоматизирана информационна система за документооборот в МВР; 4. Разработване на експлоатационна документация на централизирана автоматизирана информационна система за документооборот в МВР; 5. Внедряване в опитна експлоатация на разработения софтуер; 6.Обучение за потребителите на централизирана автоматизирана информационна система за документооборот в МВР.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

72000000

Описание:

ИТ услуги: консултации, разработване на софтуер, Интернет и поддръжка


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
146546.4 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2009/S 195 - 280480 от 09.10.2009 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: ОП-72-Д-24 История / Обособена позиция №: / Заглавие:Въвеждане на централизирана автоматизирана информационна система "Документооборот" (АИС ДО) в Министерство на вътрешните работи
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

17.12.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

14

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Сиенсис" АД, ул. "Лерин" 44-46, ж.к. "Бели Брези", Р България 1680, София, Тел.: 02 9583600, E-mail: office@cnsys.bg, Факс: 02 9583036

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 146546.4 BGN с ДДС 20%
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

процедура 3.1 на Оперативна програма "Административен капацитет" (ОПАК), съфинансирана от ЕС чрез Европейския социален фонд

VI.2) Допълнителна информация

Обектът на поръчката се изпълнява по Оперативна програма "Административен капацитет" (ОПАК), съфинансирана от ЕС чрез Европейския социален фонд. Абсолютно задължително е Изпълнителят да следва и изпълнява изискванията за публичност, приложимо при проекти, финансирани от ЕС. Ползването на лога и слоган при спазване на изискванията, посочени в Указанията за кандидатстване за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПАК, съфинансирана от ЕС чрез Европейския социален фонд. (Регламент на Съвета (ЕО) № 1083/2006 и Регламент на ЕК № 1828/2006). Изпълнителят трябва да участва и във всички съвместни публични мероприятия, осъществявани по проекта.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.02.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ