Версия за печат

02036-2009-0001

BG-гр. Пазарджик: 24 - Образователни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Основно училище “Професор Иван Батаклиев”, ул. “Екзарх Йосиф” № 15, За: Даниела Ангелова Кемчева, Република България 4400, гр. Пазарджик, Тел.: 034 444590, E-mail: OU3pz@abv.bg, Факс: 034 445636

Място/места за контакт: Даниела Ангелова Кемчева
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Обект на поръчката е услуга за изработване на специализирани учебни помагала в изпълнение на проект: „Клубове на бъдещето” финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG051PO001-4.2.03 “Да направим училището привлекателно за младите хора”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 24
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Община Пазарджик
Код NUTS: BG423
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Обект на поръчката е услуга за изработване на специализирани учебни помагала в изпълнение на проект: „Клубове на бъдещето” финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG051PO001-4.2.03 “Да направим училището привлекателно за младите хора”

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

92312212, 22472000, 22112000

Описание:

Услуги, свързани със създаване на учебници
Образователни учебници
Училищни учебници


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
109482.5 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 3 / Наименование:изработване на специализирани учебни помагала в изпълнение на проект: „Клубове на бъдещето” финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG051PO001-4.2.03 “Да направим училището привлекателно за младите хора”
V.1) Дата на сключване на договора
22.02.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ПРЕМИЕР„ ООД, ул. Три уши 6А, ет.3, офис 15, Република България 1000, София, Тел.: 089 3929887, E-mail: andreyankov@gmail.com

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 109482.5 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Обект на поръчката е услуга за изработване на специализирани учебни помагала в изпълнение на проект: „Клубове на бъдещето” финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG051PO001-4.2.03 “Да направим училището привлекателно за младите хора”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

26.02.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор