Версия за печат

00184-2009-0009

BG-Прещера: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Пещера, ул. "Дойранска епопея" № 17, За: Красимира Стоименова, Република България 4550, Прещера, Тел.: 0350 62203, E-mail: mayor@peshtera.bg, Факс: 0350 64165

Място/места за контакт: Община Пещера

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www. peshtera.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител за създаване на оперативна рамка и метод за изграждане на работеща система за електронно управление

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Пещера
Код NUTS: BG423
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Създаване на оперативна рамка и метод за изграждане на работеща система за електронно управление. Създаване на методика за изработване и прилагане на практика на система за електронно управление, която да заложи правилата и критериите за въвеждането й. Изработената методика и рамка за въвеждането на системата за електронно управление в общината ще даде базата, въз основа на която ще стане възможно предоставянето на услуги по електронен път.На тази методология се базира цялостното изграждане на системата за електронно управление, както и стратегията за последващо развитие и поддръжка. Методиката ще даде логическата матрица за изграждане на софтуерната платформа.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

48613000

Описание:

Електронно управление на данни


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
55000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 15
Показател: Обосновка на разбирането на участника за създаване на портал на електронните услуги, етапите през които ще преминава процеса на разработване и внедряване на една електронна услуга,които като минимум да включват:анализ и проектиране, разработване и интегриране в портала,тестване,внедряване; тежест: 15
Показател: Описание на предложение за дейностите свързани с: начина по които ще се разработи и изгради функционираща софтуерна платформа и техническа инфраструктура за предоставяне на е-услуги от община Пещера; Съответствие и обхват на технологичните карти при съществуващата структура в Община Пещера със съответните права за достъп и контрол; тежест: 30
Показател: Предлагана цена; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ДОГ-38 / Наименование:Изготвяне на оперативна рамка и метод за изграждане на работеща система за електронно управление
V.1) Дата на сключване на договора
18.02.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Стилсофт" ЕООД, ул. "Свети Константин" 50, Република България 4550, Пещера, Тел.: 0887 349336, E-mail: office@stil.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 55000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 55000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Средствата са предоставени по Договор за предоставене на безвъзмездна помощ № А 09-32-140С/12.06.2009 г. по оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд по приоритетна ос ІІІ "Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление"подприоритет 3.1. "Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление". Начина на плащането се урежда в договора за изпълнение на обществената поръчка.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП - жалба може да подава всяко заинтерисовано лице в десетдневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, ако не е уведомено - от датата на узнаване или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

23.02.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор