Версия за печат

00447-2010-0004

BG-София: 05 - Далекосъобщителни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Агенция по вписванията, ул. "Елисавета Багряна" № 20, За: Даниел Петров - и.д. директор на дирекция "ИОТ", България 1111, София, Тел.: 02 9486169, E-mail: daniel.petrov@registryagency.bg, Факс: 02 9486194

Място/места за контакт: ул. "Елисавета Багряна" № 20

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Осигуряване на комуникационна свързаност за нуждите на Агенция по вписванията

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 5
Основно място на изпълнение: България
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Осигуряване на комуникационна свързаност чрез пренос на данни от различен характер и предназначение, между географски отдалечени точки (VPN точки намиращи се в офисни помещения на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ), намиращи се в едно или различни населени места на територията на Република България, чрез маршрутизиране с минимално забавяне в рамките на една единна мрежа, използваща протоколите за пренос на данни чрез мрежата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

64226000

Описание:

Услуги по предаване на данни между системи и устройства (комбинация от телекомуникационни и компютърни)

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно Техническото задание.

Прогнозна стойност без ДДС
440000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 4 400 лв. (четири хиляди и четиристотин лева). Гаранцията за изпълнение е в рамер на 5% от стойността на поръчката и се представя при сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. При парична форма на гаранциите, сумите се внасят по следната банкова сметка на Агенцията по вписванията, като се посочи предметът на поръчката: IBAN: BG 91 IORT 8112 33 0000 6400, ТБ "Инвестбанк" АД, клон "Бачо Киро".

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на поръчката е при осигуряване на средства от бюджета. Условията за плащане са заложени в договора за възлагане на поръчката.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Оферта на участника в процедурата - изготвена в пълно съответствие с образеца от настоящата документация (Приложение № 1); 2. Административни сведения за участника - попълва се приложение към настоящата документация по образец - (Приложение № 4); 3. Документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; документ за самоличност, когато участникът е физическо лице – заверени от участника копия на указаните документи, издадени от компетентния орган в страната на участника. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя в легализиран превод. 4. Съдебно удостоверение за актуално състояние или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство – оригинал или нотариално заверени копия на указаните документи, издадени от компетентния орган в страната на участника. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя в легализиран превод. Когато участникът е регистриран или пререгистриран в единния електронен търговски регистър не се изисква удостоверение за актуално състояние; 5. Техническо предложение на участника за реализация на техническото задание (Приложение 2); 6. Доказателства за икономическо и финансово състояние; 7. Доказателства за техническите възможности и квалификация; 8. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП (Приложение 5); 9. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП (Приложение 6); 10. Декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП (Приложение 7); 11. Списък с имената на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива, както и дела на тяхното участие. Всеки от подизпълнителите трябва да отговаря на условията, на които отговаря и участника, както и да удостовери тези обстоятелства, като представи изискуемите документи за себе си. Подизпълнителите представят документите по т. 3, 4, 6, 7, 8, 9 и 10. Всеки подизпълнител попълва декларация за участие като такъв по образец (Приложение 8); 12. Оригинал на документ за внесена гаранция за участие или банкова гаранция; 13. Копие от документ за закупена документация; 14. При представителство по пълномощие - нотариално заверено пълномощно на лицата, подписали предложението; 15. Предлагана цена; 16. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Заверени копия на годишните финансови отчети за 2006 г., 2007 г. и 2008 г. – когато финансовите отчети са обявени в търговския регистър не се изисква представянето им; 2. Декларация за общия оборот от услугите, обект на поръчката през последните 3 години. (Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите се представят и в превод)
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът трябва да има общ оборот от 3 000 000 лева годишно през последните 3 години (2006, 2007, 2008). Участникът трябва да има оборот от дейност еднаква или сходна с предмета на поръчката за последните 3 години (2006, 2007, 2008) – минимум 1 000 000 лева годишно.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Участникът трябва да представи декларация, че притежава 5 годишен опит в предоставянето на далекосъобщителни услуги съгласно предмета и спецификациите на обществената поръчка; 2. Удостоверение (разрешение), издадено от Комисията за регулиране на съобщенията за регистрация въз основа на Обща лицензия № 217 от 23.12.2003 г. за осъществяване на далекосъобщения чрез обществена далекосъобщителна мрежа за пренос на данни без използване на ограничен ресурс и предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез нея (приета с Решение № 1554 от 23.12.2003 г. на Комисията за регулиране на съобщенията, обн., ДВ, бр. 2 от 9.01.2004 г.); 3. Списък с договорите за услуги, с предмет, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 години (2007, 2008, 2009), за поне 2 подобни проекта с над 100 обекта, включително стойностите, датите и получателите, срокове за изпълнение на доставките и референции от възложителите относно добро и качествено изпълнение на договорните взаимоотношения; 4. Участникът да представи декларация, че разполага и оперира със собствена оптична MAN (Metropolitan Area Network) мрежa на територията на всички областни градове (представя се декларация); 5. Декларация, че разполага със собствени представителства във всички областни градове на страната; 6. Декларация, че във всяко от представителствата си участникът разполага със специалисти за поддръжка на мрежата; 7. Декларация, че участникът разполага и оперира с комуникационни линии до крайните устройства на възложителя; 8. Декларация, че участникът има възможност за лесно увеличаване на скорости и гъвкаво добавяне на нови точки, посочени от Възложителя към изградената мрежа; 9. Декларация, че използва изцяло наземна цифрова широколентова (Broadband) свързаност, без използване на wireless (безжична) технология до всяка точка в страната посочена от Възложителя с гарантирана скорост; 10. Декларация, че притежава висока надеждност и сигурност на мрежата - uptime >= 99.8%; 11. Декларация/списък, че участникът притежава и оперира в мрежата си с активно мрежово оборудване само от водещи световни производители (CISCO Systems Inc., JUNIPER, HP или еквивалентно.) ; 12. Декларация, че разполага с център за денонощна техническа поддръжка и да осигурява непрекъснато обслужване в режим 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, 365 дни в годината; 13. Декларация, че разполага с Help Desk система (система за регистриране на инциденти и управление на поддръжката) с интегрирана Trouble Ticket система (система за автоматични нотификаци при регистриране, актуализиране, ескалация и решаване на инциденти). Help Desk системата трябва да позволява регистриране на заявки за инциденти освен по телефон и e-mail достъпен за оторизирани представители на Възложителя; 14. Участникът да е регистриран от RIPE LIR (със собствена автономна система и адресно пространство) - посочва се номер на автономна система и IP блокове; 15. Декларация, че разполага със собствена МРLS (Multiprotocol Label Switching) мрежа за пренос на данни на територията на страната, която да разполага с алтернативни маршрути между всички основни опорни възли; 16. Декларация, че участникът може да предостави минимум 8 броя VLAN; 17. Копия от валидни сертификати, издадени от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на качеството по стандарта ISO 9001:2000.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. 5 годишен опит в предоставянето на далекосъобщителни услуги съгласно предмета и спецификациите на обществената поръчка; 2. Извършени услуги, с предмет, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 години (2007, 2008, 2009), за поне 2 подобни проекта с над 100 обекта.
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническо изпълнение; тежест: 50
Показател: Предлагана цена; тежест: 50
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
26.03.2010 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията се внася по банковата сметка на Агенцията по вписванията: IBAN: BG 91 IORT 8112 33 0000 6400, ТБ "Инвестбанк" АД, клон "Бачо Киро".

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
06.04.2010 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 07.04.2010 г.  Час: 11:00
Място

гр. София, ул. "Елисавета Багряна" № 20

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Агенция по вписванията предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата. Същата може да бъде намерена на електронната страница на агенцията - www.registryagency.bg - Обществени поръчки. При представяне на офертата всеки участник следва да представи платежен документ за закупена документация.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.02.2010 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ