Версия за печат

00360-2009-0025

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

УМБАЛ "Александровска" ЕАД, ул. "Свети Георги Софийски" № 1, За: Зоя Катерска - началник "Обществени поръчки", Р България 1431, София, Тел.: 02 9230579, E-mail: mbal@alexandrovska-hospital.bg, Факс: 02 9230646

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.alexandrovska-hospital.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на канцеларски материали и консумативи за компютри, принтери и факс апарати” в УМБАЛ “Александровска”ЕАД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: УМБАЛ "Александровска" ЕАД- склад "Хигиенни и канцеларски материали"
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Периодични доставки на канцеларски материали, консумативи за компютри, принтери и факс апарати според нуждите на Възложителя за срока на договора по обособени позиции съгласно Приложение № 1 - Предмет на поръчката, неразделна част от документацията за участие. Обособените позиции са както следва: Обособена позиция № 1 – Доставка на копирна хартия; Обособена позиция № 2 - Доставка на принтерна хартия; Обособена позиция № 3 – Доставка на дискети и CD дискове; Обособена позиция № 4 – Доставка на канцеларски материали; Обособена позиция № 5 – Доставка на консумативи за матрични принтери; Обособена позиция № 6 – Доставка на консумативи за мастилено-струйни принтери; Обособена позиция № 7 - Доставка на консумативи за лазерни принтери; Обособена позиция № 8 - Доставка на консумативи за факс апарати.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

30197630, 30237380, 30237320, 30192000, 30192320, 30125100, 30125110

Описание:

Хартия за печатане
CD-ROM дискове
Дискети
Принадлежности за офиса
Ленти за принтери
Касети с тонер
Тонер за лазерни принтери/факс машини


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
44913.09 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 113 от 05.03.2009 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 90 / Наименование:Доставка на принтерна хартия по обособ. позиция № 2 в УМБАЛ “Александровска”ЕАД
V.1) Дата на сключване на договора
17.02.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Офис Експрес Сървис” ООД, ул. „Уста Кольо Фичето” № 17, Р България 9009, Варна, Тел.: 02 9768455, Факс: 02 9768168

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 5079.6 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 91 / Наименование:Доставка на канцеларски материали, консумативи за компютри, принтери и факс апарати по обособени позиции №№ 1,5,7,8 за УМБАЛ "александровска" ЕАД
V.1) Дата на сключване на договора
17.02.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“Роел 98” ООД, бул. „Христо Смирненски” № 53, Р България 1164, София, Тел.: 0700 10377, Факс: 02 9461920

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 22700.86 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 95 / Наименование:Доставка на канцеларски материали и консумативи за компютри по обособ. позиции № 3 и №4
V.1) Дата на сключване на договора
18.02.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Кооперация „Панда”, бул. "Цариградско шосе" № 139, Р България 1784, София, Тел.: 02 9766875, Факс: 02 976879

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 14841.98 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 101 / Наименование:Доставка на консумативи за принтери - Обособена позиция № 6
V.1) Дата на сключване на договора
23.02.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Плесио Компютърс” ЕАД, ул. „Ангел Кънчев” № 5, Р България 1000, София, Тел.: 02 9397147, Факс: 0800 18300

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2290.65 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

В съответствие с чл.120, ал.2 от ЗОП.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

23.02.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор