Версия за печат

00145-2009-0091

BG-Шумен: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

НОИ чрез Районно управление "Социално осигуряване" гр. Шумен, бул. "Симеон Велики" № 60, За: Димитър Чакъров и Лалка Илиева, България 9700, Шумен, Тел.: 054 855890; 054 855815, E-mail: shumen@nssi.bg, Факс: 054 855840

Място/места за контакт: ТТП на НОИ гр. Шумен
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: държавно обществено осигуряване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали за нуждите на РУ "Социално осигуряване"-гр. Шумен, на обща стойност до 9 500 лева без ДДС.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: ТП на НОИ-гр. Шумен, бул. "Симеон Велики" № 60
Код NUTS: BG333
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на канцеларски материали за нуждите на административната дейност на РУСО-гр. Шумен, на обща стойност до 9 500 лева без ДДС.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
9500 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Срок на доставка в цели дни; тежест: 10
Показател: качество на предлаганите канцеларски материали; тежест: 30
Показател: цена на предлаганите канцеларски материали; тежест: 60
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 10 от 13.11.2009 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: 2 История / Наименование:текуща доставка на канцеларски материали
V.1) Дата на сключване договора

17.02.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ "СТИЛ-Марияна Маринова", ул. "Съединение" № 16, вх. А, ет. 4, България 9700, Шумен, Тел.: 054 831268

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност: 9500 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 9500 BGN без ДДС
В брой години: 1

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

18.02.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор