Версия за печат

00530-2009-0078

BG-Пловдив: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на НАП - Пловдив, гр. Пловдив, ул. "Скопие" № 106, За: Жана Манолова, инж.Георги Бакърджиев, РБългария 4004, Пловдив, Тел.: 032 935639; 032 935496, E-mail: g.manolova@ro16.nra.bg, Факс: 032 679757

Място/места за контакт: Пловдив
I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономческа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Периодични доставки на касети с тонер за нуждите на ТД на НАП – Пловдив, Стара Загора, Пазарджик, Хасково, Кърджали и Смолян, и дирекция „ОУИ” Пловдив” .

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: –За структурите на ТД на НАП Пловдив, находящи се в гр. Пловдив: Доставките се извършват на един от следните адреси, посочен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ или от упълномощено от него лице в писмената заявка: -гр. Пловдив, ул. „Скопие” №106 -гр. Пловдив, ул. „Чернишевски” №3 -гр. Пловдив, ул. „Победа” №19 –офис /дирекция/ Смолян – гр. Смолян, бул. „България” №12, етаж V –офис /дирекция/ Пазарджик – гр. Пазарджик, бул. „България” №41 –офис /дирекция/ Стара Загора – гр. Стара Загора, ул. „Кенали” №1 –офис /дирекция/ Хасково – гр. Хасково, пл. „Свобода” №2 –офис /дирекция/ Кърджали – гр. Кърджали, ул. „Деспот Слав” №1 –и за Дирекция „ОУИ” - Пловдив : -гр. Пловдив, ул. „Скопие” №106
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Периодични доставки на касети с тонер за нуждите на ТД на НАП – Пловдив, в т.ч. офиси/ дирекции/ на ТД на НАП - Пловдив - Стара Загора, Пазарджик, Хасково, Кърджали и Смолян, и дирекция „ОУИ” Пловдив”.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30125100

Описание:

Касети с тонер

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
496112.29 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Решение № 001-14/13.08.2009 г. на и.д. директор на Дирекция "ОУИ" Пловдив.

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2009/S 037 - 054221 от 24.02.2009 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2009/S 156 - 227832 от 15.08.2009 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 8 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Периодични доставки на касети с тонер за нуждите на ТД на НАП – Пловдив, в т.ч. офиси/ дирекции/ на ТД на НАП - Пловдив - Стара Загора, Пазарджик, Хасково, Кърджали и Смолян, и дирекция „ОУИ” Пловдив”.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

05.02.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

9

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„РОНОС” ООД, гр.София 1330, район Възраждане, бул. „Акад. Иван Гешов” № 2Е, Бизнес Център Сердика, сгр. № 2, офис 424, РБългария 1000, София, Тел.: 0700 17017; 02 8221900, E-mail: office@ronos.bg, Факс: 0700 17017

URL: www.ronos.bg.

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 580000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 496112.29 BGN без ДДС
В брой години: 1
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Във връзка с промени в организационната структура на НАП и съгласно Заповед № ЗЦУ -1352/23.12.2009г. на Изпълнителния директор на НАП, директорите на териториалните дирекции на НАП се упълномощават да изпълняват функциите на възложител за НАП за необходимости, възникнали в рамките на съответната теритриална дирекция и структурните звена (офиси/дирекции) в обхвата на териториалната й компетентност, както и за дирекции "ОУИ", чиито териториален обхват съвпада с този на съответната териториална дирекция. Съгласно Решение № РМФ-286/19.12.2009г. на УС та НАП, считано от 01.01.2010г., ТД на НАП - Пловдив е с териториален обхват на дейност, съвпадащ с териториалния обхват и обхват на дейност на досегашните ТД на НАП - Пловдив, Пазарджик, Смолян, Хасково, Кърджали и Стара Загора. Съгласно т.6 от Заповед № ЗЦУ-1352/ 23.12.2009г. откритите до 31.12.2009г. процедури за възлагане на обществени поръчки с решения на директорите на дирекции "ОУИ", считано от 01.01.2010г. се продължават и приключват от упълномощения директор на съответната териториална дирекция. Договорът за обществена поръчка, се сключи на основание чл. 74, във връзка с чл.41, ал.4 от Закона за обществени поръчки, Решение № 001-14/30.10.2009 г. за класиране на участниците и обявяване на изпълнител на обществената поръчка на и.д. директор на дирекция „ОУИ”- Пловдив, във връзка с т.1 и 6 от Заповед № ЗЦУ – 1352/23.12.2009г. на изпълнителния директор на НАП и Определение №1109/28.01.2010г. на ВАС, ІV отд. Общата прогнозна стойност за обществени поръчки за доставки с този обект в рамките на Възложителя НАП е 3 060 400 лв.без ДДС, което поражда задължението за публикуване в "Официален вестник" на Европейския съюз.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120а, ал. 1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) всяко заинтересовано лице може да предяви иск за установяване нищожност на договор за обществена поръчка, както и да претендира обезщетение за вреди по реда на Гражданския процесуален кодекс.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.02.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ