Версия за печат

00744-2009-0009

BG-Ямбол: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

МБАЛ "Св. Пантелеймон" АД, ул. Панайот Хитов № 30, За: Атанас Обрешков, българия 8600, Ямбол, Тел.: 046 682268, E-mail: mbal_zop@abv.bg, Факс: 046 661541

Място/места за контакт: МБАЛ "Св. Пантелеймон" АД - гр. Ямбол, ул. Панайот Хитов № 30

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://mbal-yambol.net.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Доставка, монтаж, пускане в експлоатация, обучение за работа на персонала и безплатна гаранционна поддръжка на ново хемодиализно оборудване”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основно място на изпълнение: МБАЛ "Св. Пантелеймон" АД - гр. Ямбол - Ул. Панайот Хитов № 30
Код NUTS: BG343
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществената поръчка за „Доставка, монтаж, пускане в експлоатация, обучение за работа на персонала и безплатна гаранционна поддръжка на ново хемодиализно оборудване” включва: Предмет на откритата процедура е избор на изпълнител на Обществена поръчка за Доставка, монтаж, пускане в експлоатация, обучение за работа на персонала и безплатна гаранционна поддръжка на нова Водоочистваща система, 8 /осем/ броя нови еднотипни хемодиализни апарати и 14 /четиринадесет/ броя еднотипни нови три функционално механични легла с ABS пластмасови табли 1. При изпълнението на обществената поръчка е необходимо изпълнителят да осигури транспорта за доставка франко МБАЛ „Св. Пантелеймон” АД – гр. Ямбол, монтира, предварително да изпита, да въведе в експлоатация, да проведе обучение за работа на персонала за работа с доставеното хемодиализно оборудване и да го поддържа безплатно по време на безплатният гаранционен срок. Обществената поръчка е разделена на три обособени позиции. По първа обособена позиция – „Доставка на нова водоочистваща система” – стойността на апарата по тази обособена позиция не може да превишава 50000 /петдесет хиляди/ лв. без ДДС – оферти с по-голяма стойност по-тази обособена позиция ще бъдат отстранени. - По втора обособена позиция – „Доставка на 8 /осем/ броя нови еднотипни хемодиализни апарати”, като и деветте хемодиализни апарата трябва да са от един и същ вид – общата стойност на всички апарати по тази обособена позиция не може да превишава 155000 /сто петдесет и пет хиляди/ лв. без ДДС – оферти с по-голяма обща стойност по-тази обособена позиция ще бъдат отстранени. По трета обособена позиция – „Доставка на 14 /четиринадесет/ броя еднотипни нови три функционално механични легла с ABS пластмасови табли”, като и единадесетте легла трябва да са от един и същ вид – общата стойност на всички легла по тази обособена позиция не може да превишава 20000 /двадесет хиляди/ лв. без ДДС – оферти с по-голяма обща стойност по-тази обособена позиция ще бъдат отстранени. Всеки участник може да участва както за една обособена позиция, така и за две, тоест всяка една обособена позиция може да бъде спечелена от различен участник. Участва се за цялата обособена позиция – тоест един участник печели цялата конкретна обособена позиция. Предложеното ново хемодиализно оборудване трябва да отговаря на всички изисквания на Възложителя /пълно съответствие с минималните общи и технически характеристики на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ от раздел Техническа спецификация и изисквания/ визирани в тръжната документация. Участници, чиито хемодиализно оборудване не отговаря на минималните общи и технически изисквания ще бъдат отстранявани от по-нататъшно участие в процедурата. Участниците трябва да осигурят безплатна гаранционна /минимум 24 месеца/ и извънгаранционна сервизна подръжка и наличност на резервни части и модули /минимум 5 години след изтичане на безплатния гаранционен срок/ на предлаганото ново хемодиализно оборудване. 3. Предлаганата цена се представя съгласно указанията в тръжната документация в лв. без ДДС с включени разходи за доставка франко МБАЛ „Св. Пантелеймон” АД – гр. Ямбол, монтаж, пуск в експлоатация, обучение за работа на персонала, техническо обслужване и профилактика по време на безплатния гаранционен срок, мита, данъци, такси и др. 4. Срок на доставка, монтаж, пускане в експлоатация и обучение за работа на персонала – съгласно спечелилата оферта, но не повече от 90 календарни дни. 5. Време за реакция на сервиза по време на безплатната гаранционна поддръжка – не повече от 4 часа след повикване. 6. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ осигурява по време на безплатната гаранционна поддръжка 24 – часова готовност за консултация с негов сервизен инженер и продуктов специалист чрез: интернет, телефон, на място 7. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ осигурява по време на безплатната гаранционна поддръжка минимум 2 пъти годишно безплатни сервизни профилактики на оборудването, което е спечелил.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33181400, 33181000, 33192100

Описание:

Уред за едновременна хемодиализа на няколко пациенти
Уреди за бъбречно подпомагане
Медицински легла

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Цена; тежест: 0.7
Показател: Срок на безплатно гаранционно обслужване в месеци; тежест: 0.2
Показател: Срок на доставка, монтаж, пускане в експлоатация и обучение за работа на персонала в календарни дни; тежест: 0.1
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

00744-2009-0009

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Опростено обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2009/S 189 - 272104 от 29.09.2009 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: 3 / Заглавие:Договор за доставка на ново ХЕМОДИАЛИЗНО ОБОРУДВАНЕ /нова водоочистваща система/
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

05.02.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

9

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

„Кристъл Клиър” ООД ЕИК 200162560, община Витоша, кв. „Княжево”, бул. „Цар Борисов III” 344, България 1619, София, Тел.: 0888 738871, E-mail: zidarovr@yahoo.com, Факс: 02 4703585

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 22850 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Допълнителна информация

Договорът се сключва за период от 36 месеца и 1 ден, колкото е срока на доставка, монтаж, пускане в експлоатация, обучение за работа на персонала плюс безплатното гаранционно обслужване

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.02.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка