Версия за печат

00377-2009-0010

BG-Велико Търново: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Водоснабдяване и канализация Йовковци" ООД гр. Велико Търново, гр. Велико Търново, ул. "П. К. Яворов" № 30, За: Диана Иванова Джонгова, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 622091; 062 618131, E-mail: op@vik-vt.com, Факс: 062 639853; 062 618131

Място/места за контакт: Отдел "Договори и тръжна документация"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vik-vt.com.

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали за нуждите на "Водоснабдяване и канализация Йовковци" ООД, гр. Велико Търново.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Франко "В и К Йовковци" ООД, Централен склад - гр. Велико Търново, ул. "П. К. Яворов" № 30.
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на канцеларски материали за нуждите на "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново, съгласно условията на Възложителя, подробно описани в обявлението и документацията за участие в процедурата. Поръчката ще се изпълнява чрез периодични доставки в количества, определени по предварителни писмени заявки съобразно нуждите на "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново в съответствие с предложената оферта франко складовата база на Възложителя, Централен склад - гр. Велико Търново, ул. "П. К. Яворов" № 30. В техническата спецификация, приложена към документацията за участие в процедурата, са посочени прогнозни количества и подробно са описани основните технически параметри и характеристики на необходимите на "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново канцеларски материали за едногодишен период за целия обем на поръчката; посочените количества са ориентировъчни годишни потребности. Количествата на канцеларските материали по всяка доставка ще се определят според текущите писмени заявки на Възложителя регулярно през срока на действие на договора. Изпълнението на поръчката е за срок от 1 (една) календарна година, считано от датата на сключване на договора.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

30190000, 30192000

Описание:

Различни машини, оборудване и принадлежности за офиса
Принадлежности за офиса


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: К1 - Предложена цена от участника;; тежест: 7,0
Показател: К2 - Предложен срок на разсрочено плащане;; тежест: 1,5
Показател: К3 - Предложен срок на доставка;; тежест: 1,5
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № OП-1 / Наименование:Договор за "Доставка на канцеларски материали".
V.1) Дата на сключване на договора
03.02.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ВЕРИГА ДОМИНО" ЕООД, гр. Варна; ЕИК 103836699, гр. Варна, ул. "Студенстка" № 13, Република България 9000, Варна, Тел.: 062 606564, E-mail: domino_vt@abv.bg, Факс: 062 606564

URL: domino_vt@abv.bg.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 24829 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение № ОП-22/26.10.2009 г. на Управителя на "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново. Точната стойност на сключения договор не може да се определи предварително, тъй като поръчката ще се изпълнява чрез периодични доставки в количества, определени по предварителни писмени заявки съобразно нуждите на "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново, в съответствие с предложената оферта за срок от една календарна година. Точна информация за стойността на сключения договор на АОП ще бъде изпратена в 7-дневен срок от датата на приключване изпълнението на договора, съгласно разпоредбите на чл. 5, ал. 1, т. 10 във връзка с чл. 5, ал. 2 от ППЗОП.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

В съответствие с нормативните разпоредби на чл. 120, ал. 2 от ЗОП жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

04.02.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор