Версия за печат

01026-2009-0001

BG-Искър: Изграждане

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Искър, ул."Георги Димитров" № 38, За: инж.Николина Горанова, РБългария 5868, Искър, Тел.: 06516 2424, E-mail: iskar@atlantis.bg, Факс: 06516 2196

Място/места за контакт: Дирекция "СИРТСУ"
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ДОИЗГРАЖДАНЕ И РЕМОНТ СГРАДИ НА УЧИЛИЩА И ДЕТСКИ ЗАВЕДЕНИЯ В ОБЩИНАТА”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изграждане 
Място на изпълнение: с.Долни Луковит и гр.Искър, община Искър, област Плевен
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Предвидени за ремонт са четири учебни сгради, на които ще се извърши подмяна на старата дървена дограма с нова PVC, външна топлоизолация с Пенополистирол ЕPS, външна пръскана мазилка, външно и вътрешно боядисване на сградите.В ОУ ”В.Левски” в с.Долни Луковит ще се извърши ремонт на покривната конструкция, наковаване на нови летви, подмяна на старите керемиди с нови, подмяна на улуците и водосточните тръби. Ще бъде изградена по една рампа за достъп на лица с увреждания. В ОУ ”В.Левски” в с.Долни Луковит е предвидено изграждането на топлинна инсталация, а в ОДЗ "Мара Балева" в гр.Искър ще се ремонтира съществуващата котелна и отоплителна инсталация.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45214200, 45214100

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на училища
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на детски градини


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
762185.99 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: Срок за изпълнение на поръчката ; тежест: 40 точки
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д-ОА-22 / Наименование:“ДОИЗГРАЖДАНЕ И РЕМОНТ СГРАДИ НА УЧИЛИЩА И ДЕТСКИ ЗАВЕДЕНИЯ В ОБЩИНАТА”
V.1) Дата на сключване на договора
28.01.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

13

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ИНТЕРПРОМ" ЕООД, ж.к."Люлин", бл.812, вх.Д, ап.99, РБългария 2200, София, Тел.: 02 8510828, E-mail: interprom@mail.bg, Факс: 02 8510828

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 762185.99 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проектът се съфинансира от Европейския съюз по Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013г., Схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/4.1-01/2007 “Подкрепа за осигуряване на подходяща и рентабилна образователна инфраструктура, допринасяща за устойчиво местно развитие”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Крайните срокове за подаване на жалби са: 07.12.2009 г., 10.12.2009 г. и 18.12.2009 г.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

03.02.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор