Версия за печат

00147-2009-0003

BG-ТРЪН: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА ТРЪН, ПЛ. "ВЛАДО ТРИЧКОВ" № 1, За: СТЕФАН ВЛАДКОВ, Република България 2460, ТРЪН, Тел.: 07731 2265, E-mail: obshtina_tran@mail.bg, Факс: 07731 2261

Място/места за контакт: СТЕФАН ВЛАДКОВ
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка и покупка на хранителни продукти за нуждите на социалните заведения към община Трън - Домашен социален патронаж, Дом за възрастни с физически увреждания и ОДЗ "Ален мак" гр. Трън.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Складовете на съответните социални заведения разположени на територията на община Трън
Код NUTS: BG414
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка и покупка на хранителни продукти за нуждите на социалните заведения разположени на територията на община Трън - Домашен социален патронаж, Дом за възрастни с физически увреждания и ОДЗ "Ален мак" гр. Трън.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

15000000, 15100000, 15200000, 15300000, 15400000, 15500000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Месо и месни продукти
Риба и други водни животни, преработени и консервирани
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Животински или растителни масла и мазнини
Млечни продукти


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
86125.1 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: Предлагана цена ; тежест: 80
Показател: Внедрена система за качество; тежест: 10
Показател: Практически опит ; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 05 / Наименование:Договор за обществена поръчка
V.1) Дата на сключване на договора
28.01.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„КРИСИ 2007” ЕООД, ул. „Шопска комуна” № 62, България 2234, с.Петърч, общ. Костинброд, Тел.: 0888 346401

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 86125.1 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалба пред Комисията за защита на конкуренцията не може да се подава след сключването на договор за обществена поръчка или на рамково споразумение. Жалбата не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен ако Комисията за защита на конкуренцията наложи временна мярка "спиране".

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

02.02.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор