Версия за печат

00080-2009-0052

BG-София: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

министерство на здравеопазването, пл. Света Неделя № 5, За: Мирена Танева, България 1000, София, Тел.: 02 9301258, E-mail: mtaneva@mh.government.bg, Факс: 02 9301451

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mh.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mh.government.bg/Articles.aspx?lang=bg-BG&pageid=432&home=true&categoryid=1006&articleid=1916.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на експерти за изготвяне на технически задания и спецификации за възлагане на обществени поръчки, в изпълнение на проекти, финансирани със средства от структурните фондове на ЕС, от страна на Министерство на здравеопазването, в качеството му на бенефициент по договори, финансирани по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2007-2013”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: дирекция «УПП», към МЗ, бул. «Акад. Ив. Гешов» 15
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Избор на експерти за изготвяне на технически задания и спецификации за възлагане на обществени поръчки при изпълнение на договори по които Министерство на здравеопазването е бенефициент, финансирани по оперативна програма "Развитие на човешките ресурси 2009-2013" по следните обособени позиции: Обособена позиция №1 - изготвяне на техническо задание и спецификация за възлагане на обществена поръчка с предмет „Провеждане на информационни кампании” в изпълнение на проект „Спри и се прегледай”. Обособена позиция №2 - изготвяне на техническо задание и спецификация за възлагане на обществена поръчка за графично оформление, отпечатване на протоколи за клинично поведение в спешната медицина : сборник от детайлни протоколи и наръчник за поведение за изпълнение на проект „/ПУЛСС/ Практически увод в лечението на спешните състояния”. Обособена позиция №3 - изготвяне на техническо задание и спецификация за възлагане на обществена поръчка с предмет оформление, печат и разпространение на ръководство за добра медицинска практика за скрининг на онкологичните заболявания и на пакет документи, регламентиращи организацията на работа на цялостната кампания за изпълнение на проект „Спри и се прегледай”. Обособена позиция №4 - изготвяне на техническо задание и спецификация за възлагане на обществена поръчка за избор на изпълнители за провеждане на скринингови изследвания за изпълнение на проект „Спри и се прегледай”. Обособена позиция №5 - изготвяне на техническо задание и спецификация за възлагане на обществена поръчка с предмет създаване и внедряване на система за известяване, обслужваща процесите на скрининг в изпълнение на проект „Спри и се прегледай”. Обособена позиция №6 - изготвяне на техническо задание и спесификация за възлагане на обществена поръчка с предмет разработване на софтуер за регистър на медицинския персонал по изпълнение на проект „Акредитация на лечебните заведения и продължителното обучение на медицинския персонал”. Обособена позиция №7- изготвяне на техническо задание и спецификация за възлагане на обществена поръчка с предмет разработване на софтуер за информационно –технологична система /скринингов регистър/ за изпълнение на проект „Спри и се прегледай”. Обособена позиция №8- изготвяне на техническо задание и спецификация за възлагане на обществена поръчка с предмет придобиване на хардуер за регистъра на медицинския персонал за изпълнение на проект „Акредитация на лечебните заведения и продължителното обучение на медицинския персонал”. Обособена позиция №9- изготвяне на техническо задание и спецификация за възлагане на обществена поръчка с предмет придобиване на хардуер необходим за функциониране на софтуера за информационно –технологична система /скринингов регистър/ и системата за известяване, обслужваща процесите на скрининг за изпълнение на проект „Спри и се прегледай”.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

22900000, 72000000, 72110000, 72222300, 85140000, 92112000

Описание:

Различни печатни материали
ИТ услуги: консултации, разработване на софтуер, Интернет и поддръжка
Консултантски услуги, свързани с избор на хардуер
Услуги, свързани с информационни технологии
Разнообразни услуги на здравеопазването
Спомагателни услуги, свързани с производство на кино-, видеофилми и филми на цифров диск (DVD)


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
48830 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: цена; тежест: 5 т.
Показател: други показатели; тежест: 45 т.
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 44 / Наименование:Договор за изготвяне на техническо задание за придобиване на хардуер за регистър на медицински персонал
V.1) Дата на сключване на договора
19.01.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Адванст Бизнес Консултинг ООД, ул.Г.Бенковски №10,ап.1, ет.1, България 1000, София, Тел.: 02 9883015, Факс: 02 9896998

URL: www.abconsulting-bg.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 6950 BGN без ДДС
В Брой месеци 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 45 / Наименование:Договор за изготвяне на техническо задание за придобиване на хардуер необходим за скринингов регистър
V.1) Дата на сключване на договора
19.01.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Адванст Бизнес Консултинг ООД, ул. Г.Бенковски № 10, ет.1, ап.1, България 1000, София, Тел.: 02 9883015

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 7480 BGN без ДДС
В Брой месеци 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 37 / Наименование:Договор за изготвяне на техническо задание за разработване на софтуер за регистър на медицинския персонал
V.1) Дата на сключване на договора
19.01.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

БГ УЕБ СОФТ ЕООД, ул. инж. Иван Иванов № 70, вх.Б, България 1303, София, Тел.: 02 8321134, E-mail: bgweb@multimedia.bg, Факс: 02 8321134

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 10500 BGN без ДДС
В Брой месеци 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 38 / Наименование:Договор за изготвяне на техническо задание за провеждане на информационни кампании
V.1) Дата на сключване на договора
19.01.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Нота Бене ГРУП ЕООД, ул.Хан Аспарух №7, ет.5, България 1000, София, Тел.: 02 9533133

URL: www.notabene.bg.

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2800 BGN без ДДС
В Брой месеци 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 55 / Наименование:Договор за изготвяне на техническо задание за разработване на софтуер за скринингов регистър
V.1) Дата на сключване на договора
21.01.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Д енд Д Консултинг ООД, ул. Юрий Венелин №15, България 1000, София, Тел.: 02 9815753

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 11000 BGN без ДДС
В Брой месеци 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 56 / Наименование:Договор за изготвяне на техническо задание за избор на изпълнител за провеждане на скринингови изследвания
V.1) Дата на сключване на договора
21.01.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Д енд Д Консултинг ООД, ул. Юрий Венелин № 15, България 1000, София, Тел.: 02 9815753

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2500 BGN без ДДС
В Брой месеци 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 57 / Наименование:Договор за изготвяне на техническо задание за създаване и внедряване на система за известяване
V.1) Дата на сключване на договора
21.01.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Д енд Д Консултинг ООД, ул. Юрий Венелин № 15, България 1000, София, Тел.: 02 9815753

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3500 BGN без ДДС
В Брой месеци 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 58 / Наименование:Договор за изготвяне на техническо задание за графично оформление и отпечатване на протоколи за клинично поведение
V.1) Дата на сключване на договора
21.01.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Д енд Д консултинг ООД, ул. Юрий Венелин №15, България 1000, София, Тел.: 02 9815753

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1600 BGN без ДДС
В Брой месеци 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 59 / Наименование:Договор за изготвяне на техническо задание за оформление, печат и разпространение на ръководство за добра медицинска практика
V.1) Дата на сключване на договора
21.01.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Д енд Д Консултинг ООД, ул. Юрий Венелин № 15, България 1000, София, Тел.: 02 9815753

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2500 BGN без ДДС
В Брой месеци 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", по която се изпълняват следните проекти: BG 051PO001-5.3.02 "Национална кампания за ранна диагностика на онкологични заболявания" BG 051PO001-6.2.02 "Повишаване професионалната квалификация чрез въвеждане на добри клинични практики в системата на спешната медицинска помощ" BG051PO001-6.2.03 "Подкрепа за акредитацията на лечебните заведения, специализацията и продължителното надграждащо обучение на медицинския персонал"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

26.01.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор