Версия за печат

00797-2010-0001

BG-гр. Бургас: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Бургас, гр. Бургас, ул. "Александровска" № 26, За: Румяна Иванова, Р България 8000, гр. Бургас, Тел.: 056 870922, Факс: 056 860912

Място/места за контакт: Румяна Иванова, Венцислава Трендафилова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.burgas.bg.

Адрес на профила на купувача: www.burgas.bg.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Позиция 1. Отпечатване на съобщения по ЗМДТ за данък върху недвижимите имати и такса битови отпадъци за 2010 г.; Позиция 2. Сгъване и пликоване на съобщения по ЗМДТ за данък върху недвижимите имати и такса битови отадъци за 2010 г.; Позиция 3. Разпространение на съобщения по ЗМДТ за данък върху недвижимите имати и такса битови отпадъци за 2010 г."

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27

Място на изпълнение: Община Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

"Позиция 1. Отпечатване на съобщения по ЗМДТ за данък върху недвижимите имати и такса битови отпадъци за 2010 г.; Позиция 2. Сгъване и пликоване на съобщения по ЗМДТ за данък върху недвижимите имати и такса битови отадъци за 2010 г.; Позиция 3. Разпространение на съобщения по ЗМДТ за данък върху недвижимите имати и такса битови отпадъци за 2010 г."

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

22000000, 64121100

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Услуги по доставяне на писма

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

"Позиция 1. Отпечатване на съобщения по ЗМДТ за данък върху недвижимите имати и такса битови отпадъци за 2010 г.- 8 333 лева без включен ДДС; Позиция 2. Сгъване и пликоване на съобщения по ЗМДТ за данък върху недвижимите имати и такса битови отадъци за 2010 г. - 8 333 лева без включен ДДС; Позиция 3. Разпространение на съобщения по ЗМДТ за данък върху недвижимите имати и такса битови отпадъци за 2010 г. - 50 000без включен ДДС"

Прогнозна стойност без ДДС
66666 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

31.03.2010 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размер и условия за участие в процедурата за всяка позиция поотделно е парична сума в размер на: - 83,00 лв. (осемдесет и три лева) за първа позиция; - 83,00 лв. (осемдесет и три лева) за втора позиция; - 500,00 лв. (петстотин лева) за трета позиция. внесени по банкова сметка на Община Бургас, IBAN BG 89 SOMB 91303323996501, BIC- SOMBBGSF, в ТБ "Общинска банка" АД, клон Бургас или представена като банкова гаранция. Размер и условия на гаранцията за изпълнение на поръчката - парична сума или банкова гаранция, в размер 5 (пет на сто от стойността на договора, внесена по банкова сметка на Община Бургас, IBAN BG 89 SOMB 91303323996501, BIC- SOMBBGSF, в ТБ "Общинска банка" АД, клон Бургас или представена като банкова гаранция. Да се представи при подписване на договора за изпълнение на поръчката и се освобождава, съгласно условията, посочени в договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Бюджетно финансиране

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър - за българско юридическо лице; документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато учасникът е физическо лице - копие от документ за самоличност. Документите се представят в заверени от участника копия. 2. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от Закона за обществените поръчки; 3. Докувмент в оригинал за внесена гаранция за участие съгласно изискванията. 4. Документ за закупена документация за участие. 5. Писмено пълномощно, упълномощаващо лицето, подписващо предложението и цялата свързана документация (ако това лице не е законен представител). 6. Писмено пълномощно за определен водещ съдружник в консорциума, подписано от законно упълномощени лица, представляващи всички отделни съдружници в консорциума. 7. Споразумение/договор на участниците (съдружниците в обединението/консорциума), ако учасникът е такъв - нотариално заверено от Участника. 8. Имена и данни за участниците, включени в обединението/консорциума.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверени копия от годишен баланс и отчет за приходите и разходите на участника за всяка от предходните 3 (три) финансови години, а именно 2006, 2007 и 2008 г., в зависимост от датата на която кандидатът е учреден или е започнал дейността си, оформени съгласно Закона за счетоводството. 2. Справка – декларация съдържаща информация за общия оборот от дейности за предходните три финансови години, а именно 2006, 2007 и 2008 г. или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Попълва се справка - декларация по образец (Приложение № 7).
Минимални изисквания: 1. Заверени копия от годишен баланс и отчет за приходите и разходите на участника за всяка от предходните 3 (три) финансови години, а именно 2006, 2007 и 2008 г., в зависимост от датата на която кандидатът е учреден или е започнал дейността си, оформени съгласно Закона за счетоводството. 2. Справка – декларация съдържаща информация за общия оборот от дейности за предходните три финансови години, а именно 2006, 2007 и 2008 г. или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Участниците да попълнят справка – декларация, съдържаща списък на основните договори за предоставени универсални пощенски услуги през последните 3 (три) години, а именно 2007, 2008 и 2009 г., включващи някои от основните елементи по предмета на настоящата процедура, включително стойности, дати и получатели, придружен от препоръки за добро изпълнение. Попълва се справка - декларация по образец (Приложение № 8). 2. Участникът да представи решение за издаване на индивидуална лицензия за извършване на универсална пощенска услуга или на част от нея по реда на Закона за пощенските услуги. Участниците, които нямат издадена индивидуална лицензия прилагат документ от лицето, чиято лицензия ползват за извършване на услугата (изисква се само за третата обособена позиция). 3. Участниците да представят списък с квалифициран персонал, който ще обслужва настоящата поръчка и ще отговаря за качеството на изпълнението по образец (Приложение № 9), придружен от документи удостоверяващи професионалната им квалификация. 4. Участниците да представят декларация в оригинал за техническото оборудване, с което ще се осъществи изпълнението (свободен текст).
Минимални изисквания: 1. Участниците да попълнят справка – декларация, съдържаща списък на основните договори за предоставени универсални пощенски услуги през последните 3 (три) години, а именно 2007, 2008 и 2009 г., включващи някои от основните елементи по предмета на настоящата процедура, включително стойности, дати и получатели, придружен от препоръки за добро изпълнение. 2. Участникът да представи решение за издаване на индивидуална лицензия за извършване на универсална пощенска услуга или на част от нея по реда на Закона за пощенските услуги. Участниците, които нямат издадена индивидуална лицензия прилагат документ от лицето, чиято лицензия ползват за извършване на услугата (изисква се само за третата обособена позиция). 3. Участниците да представят списък с квалифициран персонал, който ще обслужва настоящата поръчка и ще отговаря за качеството на изпълнението, придружен от документи удостоверяващи професионалната им квалификация. 4. Участниците да представят декларация в оригинал за техническото оборудване, с което ще се осъществи изпълнението.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 03.02.2010 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да бъде получена в сградата на Община бургас, ул. "Александровсака" № 26, всеки работен ден от 09:00 до 16:00 ч. срещу представен документ за платени 20 (двадесет) лева без включен ДДС в касата на общината или по банкова сметка на Община Бургас (след справка със счетоводството).

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
10.02.2010 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.02.2010 г.  Час: 11:00
Място

сградата на Община Бургас, ул. "Александровска" № 26

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или упълномощени техни представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Сроковете за изпълнение за обществената поръчка: - за първа обособена позиция в срок до 5 календарни дни от датата на предаване на изпълнителя на структуриран файл от Възложителя; За втората обособена позиция в срок до 5 календарни дни от датата на предаване на отпечатаните съобщения за сгъване и пликоване; За третата обособена позиция в срок до 10 календарни дни от дадата на пликоване, но не по-късно от 31.03.2010 г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно приложената документация.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.01.2010 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция "Отпечатване на съобщения по ЗМДТ за данък върху недвижимите имоти и такса битови отпадъци за 2010 г."
1) Кратко описание

"Отпечатване на съобщения по ЗМДТ за данък върху недвижимите имоти и такса битови отпадъци за 2010 г."

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти

3) Количество или обем

Съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция "Сгъване и пликоване на съобщения по ЗМДТ за данък върху недвижимите имоти и такса битови отпадъци за 2010 г."
1) Кратко описание

"Сгъване и пликоване на съобщения по ЗМДТ за данък върху недвижимите имоти и такса битови отпадъци за 2010 г."

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти

3) Количество или обем

Съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция "Разпространение на съобщения по ЗМДТ за данък върху недвижимите имоти и такса битови отпадъци за 2010 г."
1) Кратко описание

"Разпространение на съобщения по ЗМДТ за данък върху недвижимите имоти и такса битови отпадъци за 2010 г."

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

64121100

Описание:

Услуги по доставяне на писма

3) Количество или обем

Съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение