Версия за печат

00210-2009-0046

BG-София: 24 - Образователни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на финансите, ул."Г.С.Раковски" № 102, За: www.minfin.bg, Република България 1040, София, Тел.: 02 98592705, E-mail: E.Gurova@minfin.bg, Факс: 02 98592729

Място/места за контакт: Дирекция "ФУС" ул.Славянска 4

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.minfin.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.minfin.bg/bg/tenders.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Предоставяне на консултантска помощ в областта на човешките ресурси”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 24
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: България
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Поръчката e за консултантска помощ при изготвяне на стратегия и учебна програма за провеждане на специализирани обучения за служители на Управляващите органи, Междинните звена и конкретни бенефициенти във връзка с процеса на сертификация на разходите, условията и реда за изплащане на безвъзмездна финансова помощ от европейските фондове и съответното национално съфинансиране. Обучението включва отчитане и докладване на нередности, както и на счетоводния процес при изпълнението на програмите (оперативни програми и програми за трансгранично сътрудничество), включително определяне на основни приоритети и целеви групи, разпределение на модулите и участниците в специализираното обучение, както и индикативен план-график. Избраният консултант, съвместно с участието на служители от дирекция "Национален фонд" организира и провежда три работни семинара за дискутиране и финализиране на стратегията и учебната програма, както и за провеждане на обучения по презентационни и комуникационни умения на минимум 20 служители от сертифициращ орган, определени за лектори по специализираните обучения.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80510000

Описание:

Услуги по специализирано обучение

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
109080 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническа оценка; тежест: 50
Показател: Финансова оценка ; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 71 от 04.03.2009 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 2 от 31.08.2009 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: ДОГ-19 / Наименование:консултантска помощ
V.1) Дата на сключване договора

11.01.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

11

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Консултим Хюмън Кепитал България” ООД, ул."Цар Иван Шишман" № 43, България 1000, София, Тел.: 02 9810924, Факс: 02 9817132

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 109080 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект № 0020-СО-1.2 „Повишаване ефективността и ефикасността на процесите на верификация и сертификация на разходите по Оперативните програми/ Програмите за трансгранично сътрудничество чрез провеждане на обучения на служители от Управляващи органи, Междинни звена и конкретни бенефициенти”, финансиран по Оперативна програма „Техническа помощ”

VI.2) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение №РМФ-126/ 27.08.2009г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

13.01.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор