Версия за печат

00080-2009-0039

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на здравеопазването, пл. Света Неделя №5, За: Мирена Танева, България 1000, София, Тел.: 029301 258, E-mail: mtaneva@mh.government.bg, Факс: 029301 451

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: mh.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mh.government.bg/Articles.aspx?lang=bg-BG&pageid=432&home=true&categoryid=1004¤tPage=3&articleid=1771.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на офис консумативи, канцеларски и хигиенни материали за нуждите на Програма „Подобряване контрола на туберкулозата в България” и консумативи за офис техника за нуждите на МЗ

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: За групи I, II и III - Министерство на здравеопазването, Програма “Подобряване на контрола на туберкулозата в България”, адрес: бул. „Александър Стамболийски” №39, ет.3, ап.5 и адресите на другите офиси на Програмата на територията на град София. Доставката се извършва до етажа и входната врата на адреса, съгласно писмената заявка. За група IV - Министерство на здравеопазването пл.”Св.Неделя” 5.
Код NUTS:
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Oоставка на офис консумативи, канцеларски и хигиенни материали за нуждите на Програма “Подобряване на контрола на туберкулозата в България” както и консумативи за офис техника за нуждите на Министерство на здравеопазването: IV –та група – консумативи за офис техника за нуждите на МЗ

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
34434.19 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 11 от 16.10.2009 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: 8 / Наименование:Договор за доставка на канцеларски консумативи
V.1) Дата на сключване договора

08.01.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Кооперация Панда, бул.Цариградско шосе № 139, България 1000, София, Тел.: 02 9427427

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 29523.13 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 12
Договор №: 1 / Наименование:Договор за доставка на хигиенни материали
V.1) Дата на сключване договора

06.01.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Перун-ККБ ЕООД, ул. Д-р Христо Татарчев №22, България 2700, гр.Благоевград, Тел.: 088 7464622

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 4911.06 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 12

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

08.01.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор