Версия за печат

00797-2009-0050

BG-Бургас: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Бургас, ул. "Александровска" № 26, За: Славчо Славчев, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 907290, Факс: 056 860912

Място/места за контакт: Славчо Славчев

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОИТЕЛНО- МОНТАЖНИ РАБОТИ ЗА ОБЕКТ: „Укрепване на свлачище по ската зад летен театър в Приморски парк гр.Бургас” кв.1, УПИ I

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Община Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОИТЕЛНО- МОНТАЖНИ РАБОТИ ЗА ОБЕКТ: „Укрепване на свлачище по ската зад летен театър в Приморски парк гр.Бургас” кв.1, УПИ I, състоящи се в: - Изграждане на анкерирана опорна стена; - Възстановяване на съществуващата опорна стена; - Контролно-измервателна система /КИС/; - Изкопни работи (ръчни) за временни площадки, заравняване на пукнатини и малки теренни подутини от свлачището (вертикална планировка); изкопи за подокопен дренаж и опорни стени. В тази дейност се включва и ръчен изкоп с частично укрепване, натоварване и транпорт на земни маси до депо на 10 км.; - Подокопен дренаж.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45243000

Описание:

Строителни и монтажни работи на съоръжения за защита на бреговата ивица

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка и полагане на бетон В25 (сулфатоустойчив)- 211,00м3; Доставка и полагане на подложен бетон В10- 10,50м3; Доставка и полагане на армировка- Армировка АI- 5 983,4 Kg; Армировка АIIІ- 14 758 Kg и други, съгласно количествената сметка, приложена към документацията за участие. Финансовият ресурс за изпълнение на поръчката е 745268.44 без вкл. ДДС.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

210


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размер и условия на гаранцията за участие в процедурата - парична сума или банкова гаранция в размер на 7 000,00 лв. (седем хиляди лева), внесена по банкова сметка на Община Бургас, № BG 89 SOMB 91303323996501, BIC- SOMBBGSF, в ТБ "Общинска банка" АД, клон Бургас или представена като банкова гаранция. Размер и условия на гаранцията за изпълнение на поръчката - парична сума или банкова гаранция, в размер 5% (пет на сто) от стойността на договора, внесена по банкова сметка на Община Бургас, №BG 89 SOMB 91303323996501, BIC- SOMBBGSF, в ТБ "Общинска банка" АД, клон Бургас или представена като банкова гаранция. Да се представи при подписване на договора за изпълнение на поръчката. Освобождава се, съгласно условията, посочени в договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

1. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ изплаща еднократно аванс по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в размер на 30 % от цената по договора. Авансът се изплаща в 30-дневен срок след подписване на договора. Сумата на аванса ще се приспада пропорционално от всяко едно от следващите плащания до окончателното разплащане. 2. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ изплаща и междинни плащания- до 40 % от стойността по договора, за действително извършените и приетите от инвеститорски контрол с протокол обр. 19 извършени СМР. Сумите ще се изплащат в срок от 45 работни дни, считано от датата на издаване на фактура. 3. Общият размер на авансовото и междинното/междинните плащания не трябва да надвишава 70 % от стойността на Договора. 4. Окончателното разплащане се извършва от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, след приемане и въвеждане на обекта в експлоатация. Същото се извършва в 30 дневен срок след издаване на Разрешение за ползване на обекта.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение за актуално състояние или Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е българско юридическо лице или едноличен търговец, за чуждестранно лице- документ за регистрация съобразно националното му законодателство. Посочените документи да са издадени не по- късно от 6 месеца преди датата на представяне на офертата. Когато участникът е физическо лице следва да представи копие от документ за самоличност; 2. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) - представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация; 3. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП; 4. Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда; 5. Документ за закупена документация за участие (копиe); 6. Оригинал на документ за внесена гаранция за участие; 7. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника ; 8. Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива; 9. Техническо предложение; 10. Непопълнен, само подписан и подпечатан проект на договор; 11. Административни сведения за участника; 12. Документи, доказващи икономическото и финансовото състояние, техническите възможности и опит на участника; 13. Копие на застрахователна полица за сключена застраховка професионална отговорност, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ; 14. Копие на валиден сертификат ISO 9001: 2000 и ISO 14001:2004 или еквивалентни сертификати.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация по образец, съдържаща информация за общия оборот от СМР и общия оборот от СМР на сходни обекти на участника за последните три години. 2.1. Копие на годишния баланс за предходните три години (2006 г., 2007 г. и 2008 г.). 2.2. Копие на годишния финансов отчет за приходите и разходите за предходните три години (2006 г., 2007 г. и 2008 г.). 3. Копие от застраховката за професионална отговорност- съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, както и декларация, подписана от представляващия участника със задължението за осигуряване на такава застраховка за целия срок на договора.
Минимални изисквания: 1.1. Участниците трябва да са реализирали общ оборот от СМР за последните три години /2006, 2007, 2008/ не по- малък от 2 200 000 (два милиона и двеста хиляди) лв., от който в размер не по- малък от 700 000 (седемстотин хиляди) лв. за последната финансова година (2008). 1.2. Участниците трябва да са реализирали общ оборот от СМР на сходни обекти на обща стойност за последните 3 /три/ години- не по-малко от 1 000 000 лева. За сходни обекти се считат обекти по чл. 137, ал. 1, т. 1, б. «ж» от ЗУТ във връзка с чл. 2, ал. 7 б. «ж» от Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот се отнася общо за обединението. 2. Размерът на печалбата след данъчно облагане трябва да е положителна величина за всяка от трите финансови години /2006, 2007 и 2008 г./ или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 3. Участниците трябва да притежават застраховка за професионална отговорност- съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.1. Справка- декларация, съдържаща списък на основните договори с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка за последните 3 години (2006, 2007 и 2008 г.). 1.2. Препоръки за добро изпълнение за изпълнени обекти сходни с предмета на настоящата поръчка. Тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Препоръките трябва да са надлежно оформени с издател, изходящ номер и да съдържат описание на извършените работи по вид, количество и качество. 2. Списък- декларация по образец на участника за притежаваната минимална техника и механизация /собствена или наета/. 3. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители за предходната година. 4. Списък- декларация на правоспособни техническите лица, които ще участват в изпълнението на договора, включително такива отговарящи за контрола на качеството и квалифицирани специалисти и копие на документи, удостоверяващи образование, трудов стаж и професионална квалификация на тези лица. 5. Копие от удостоверението за регистрация и валиден талон съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Чуждестранни участници представят декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националните им закони. 6. Декларация по образец на участника за липса на наложени санкции от ДНСК/РДНСК и/или съответния еквивалентен орган в други или държавата на участника. 7. Копие на валиден сертификат ISO 9001: 2000 и ISO 14001:2004 или еквивалентни сертификати.
Минимални изисквания: 1. Участниците трябва да са изпълнили или да са участвали в изпълнението на минимум 3 (три) обекта с предмет, сходен с предмета на поръчката през последните 3 (три) години или в зависимост от датата, на която са учредени. За сходни обекти се считат обекти по чл. 137, ал. 1, т. 1, б. «ж» от ЗУТ във връзка с чл. 2, ал. 7 б. «ж» от Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи. 1.2. Участниците следва да представят минимум 3 (три) препоръки за добро изпълнение на сходни обекти с предмета на настоящата поръчка. 2. Участниците трябва да притежават минимална техника и механизация /собствена или наета/: Багер- 1 брой, самосвали - 3 броя, сонда за направа на хоризонтални анкери- 1 брой, автокран- 1 брой, инжекционна помпа за хоризонтални сондажи- 1 брой, бетоновоз- 1 брой, бетонпомпа- 1 брой. 3. Участниците трябва да имат средносписъчен състав за предходната година не по- малко от 50 (петдесет) работници. 4. Участниците трябва да имат правоспособни техническите лица, които ще участват в изпълнението на договора, включително такива отговарящи за контрола на качеството и квалифицирани специалисти, както следва: - инженер- геодезист- 1, който да е с не по- малко от три години стаж по специалността; - инженер- геолог- 1, който да е с не по- малко от пет години стаж по специалността; - строителен инженер ПГС- 1, който да е с не по- малко от три години стаж по специалността или строителен техник- 1, който да е с не по- малко от пет години стаж по специалността. 5. Участниците трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя- за обекти първа категория и/или ако е чуждестранен участник да има еквивалентно право. 6. Участниците не трябва да имат наложени санкции от ДНСК/РДНСК и/или съответния еквивалентен орган в други или държавата на участника. 7. Участниците трябва да притежават валиден сертификат ISO 9001: 2000 /обхвата на сертификация да отговаря на предмета на поръчката/ и да са сертифицирани по ISO 14001:2004 или еквивалентни сертификати.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предложена цена; тежест: 60
Показател: Техническо предложение; тежест: 30
Показател: Гаранционен срок; тежест: 10
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 14.01.2010 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
60 История  История BGN
Условия и начин на плащане

На касата на Община Бургас- Бургас, ул. "Александровска" № 26, всеки работен ден от 8,30 до 16,00 часа или по банков път след справка със счетоводството.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
21.01.2010 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 22.01.2010 г.  Час: 09:00
Място

Община Бургас

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

По схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-03/2008: "Подкрепа за изграждане и укрепване на дребномащабна инфраструктура за предотвратяване на свлачища в градските агломерации”, финансиран от Оперативна програма „Регионално развитие” 2007- 2013 г. Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ- № BG161PO001/1.4-03/2008/015

VI.3) Допълнителна информация

Настоящата процедура е одобрена от Заместник Кмет УТАС на Община Бургас. Пълен достъп до документацията за участие се предоставя на сайта на Община Бургас- www.burgas.bg, раздел "Обществени поръчки". Срокът за получаване на оферти е съкратен на основание чл. 35 от НВМОП. VI.4)

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На основание чл. 120, ал. 2 от ЗОП, жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10- дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено- от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.12.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ