Версия за печат

00207-2009-0015

BG-гр. София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална здравноосигурителна каса, гр. София, ул. "Кричим" № 1, За: Михаил Гайдаржиев, България 1407, гр. София, Тел.: 02 9659126, E-mail: minigi@mail.bg, Факс: 02 9659165

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nhif.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ЦУ на НЗОК и 28 РЗОК.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основно място на изпълнение: 28 РЗОК с адреси по списък, част от документацията за участие.
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ЦУ на НЗОК и 28 РЗОК.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000, 30197642

Описание:

Принадлежности за офиса
Фотокопирна хартия и ксерографска хартия


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2009/S 42 - 061072 от 03.03.2009 г. 
Опростено обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2009/S 182 - 261879 от 22.09.2009 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: РД-14-104 / Заглавие:Доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ЦУ на НЗОК и 28 РЗОК
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

16.12.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"Плесио Компютърс" ЕАД, ул."Ангел Кънчев" №5, България 1000, гр.София, Тел.: 0800 18300, E-mail: viliev@plesio.bg, Факс: 0800 18300

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN с ДДС 20%
В брой години: 1

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

24 ноември 2009г.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.12.2009 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка