Версия за печат

01224-2009-0030

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Българската народна банка, пл. "Княз Александър І" № 1, За: Зорница Ценева, Република България 1000, София, Тел.: 02 91451438, E-mail: Tzeneva.Z@bnbank.org, Факс: 02 91451459

Място/места за контакт: пл. "Княз Александър І" № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bnb.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bnb.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Друг: Българската народна банка

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Абонаментно обслужване и развитие на информационната система Единно хранилища за данни – Отчети за банков надзор (ЕХД-ОБН).”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Основно място на изпълнение: гр. София, пл. "Княз Александър І" № 1
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Изпълнението на обществената поръчка ще включва: т. 1. Услуги по проектиране, разработка и внедряване на подобрения, изменения и допълнения (актуализации на системата) към информационната система „Единно хранилище на данни - Отчети за банков надзор” (ЕХД-ОБН) в БНБ, подробно описана в Приложение № 1 „Описание на информационна система Единно Хранилище на Данни – отчети за банков надзор (ЕХД – ОБН). Възложителят ще възлага на избрания за изпълнител актуализации, чрез писмена заявка, с която ще се изпращат заданията и спецификациите на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ; т. 2. Абонаментно обслужване на информационната система, като към абонаментното обслужване ще се включват и актуализациите на системата, след изтичане на съответния срок на гаранционната им поддръжка. Абонаментното обслужване ще се осъществява, съгласно Приложение 2 – „Изисквания, обхват и условия за абонаментно обслужване на информационна система”; т. 3. Безплатна гаранционна поддръжка на всички възложени по реда на т.1. актуализации на системата.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

72253200, 72262000

Описание:

Поддържане на системи
Услуги по разработване на софтуер

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
1300000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: 1. Оценка на опита и техническите възможности на участника ; тежест: 40
Показател: 2 .Оценка на изискванията към персонала ; тежест: 20
Показател: 3. Оценка на предложената цена за абонаментно обслужване на системата в основния период ; тежест: 10
Показател: 4. Оценка на предложената цена на час за актуализация ; тежест: 20
Показател: 5. Оценка на предложена цена за час за абонаментно обслужване извън основния период на обслужване ; тежест: 5
Показател: 6. Оценка на предложения процент на абонаментното обслужване в основния период на актуализациите на системата ; тежест: 5
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Опростено обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2009/S 168 - 242503 от 02.09.2009 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: РД15-0019 / Заглавие:Договор за развитие и абонаментно обслужване на информационна система
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

16.12.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"Верео" АД, ул. "Георги Бенковски" № 11, ет. 2, Р България 1000, София, Тел.: 02 97419933, Факс: 02 9719944

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1300000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 10, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 10, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.12.2009 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка