Версия за печат

01016-2009-0005

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национален център по трансфузионна хематология - НЦТХ, гр. София 1202, ул. "Братя Миладинови" № 112, За: доц. д-р А.Андреев, България 1202, София, Тел.: 02 9210417, E-mail: ncth_bg@abv.bg, Факс: 02 9210419

Място/места за контакт: гр. София 1202, ул. "Братя Миладинови" № 112 - НЦТХ
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали, офис принадлежности и печатни формуляри по образец за Национален център по трансфузионна хематология (НЦТХ).

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр.София, ул.Братя Миладинови № 112 - склад на НЦТХ
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на различни по вид и количество канцеларски материали, офис принадлежности и печатни формуляри и бланки по образец на НЦТХ, групирани в две обособени позиции: І канцеларски материали и офис принадлежности и ІІ печатни формуляри по образец на НЦТХ.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

22820000, 22900000, 30192000, 30192800, 30197640

Описание:

Формуляри
Различни печатни материали
Принадлежности за офиса
Самозалепващи се етикети
Самокопирна хартия или други видове хартия за копиране


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
48677 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: Най-добро ценово предложение; тежест: 80
Показател: възможност за отсрочено плащане за повече от 90 дни. ; тежест: 20
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

01016-2009-0005

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 133 от 04.03.2009 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ОП-11 / Наименование:Договор за малка обществена поръчка за доставка на канцеларски материали и офис принадлежности за НЦТХ
V.1) Дата на сключване на договора
03.12.2009 г. 
V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Плесио Компютърс” ЕАД, гр.София 1000, Район Средец ул.”Ангел Кънчев” № 5;, България 1000, София, Тел.: 02 9397147, Факс: 02 080018300

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 34352 BGN с ДДС 20%
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ОП-17 / Наименование:Договор за малка обществена поръчка за доставка на печатни формуляри по образец на НЦТХ
V.1) Дата на сключване на договора
03.12.2009 г. 
V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Роел - 98” ООД, гр.София 1164 , Район Лозенец; бул. „Христо Смирненски” № 53, България 1164, София, Тел.: 02 070010377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 14325 BGN с ДДС 20%
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба до Комисията за защита на конкуренцията може да подаде всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

08.12.2009 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор