I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
Национален център по трансфузионна хематология - НЦТХ, гр. София 1202, ул. "Братя Миладинови" № 112, За: доц. д-р А.Андреев, България 1202, София, Тел.: 02 9210417, E-mail: ncth_bg@abv.bg, Факс: 02 9210419
Място/места за контакт: гр. София 1202, ул. "Братя Миладинови" № 112 - НЦТХ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на канцеларски материали, офис принадлежности и печатни формуляри по образец за Национален център по трансфузионна хематология (НЦТХ).
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка
Място на изпълнение:
гр.София, ул.Братя Миладинови № 112 - склад на НЦТХ
Код NUTS:
BG411
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Доставка на различни по вид и количество канцеларски материали, офис принадлежности и печатни формуляри и бланки по образец на НЦТХ, групирани в две обособени позиции: І канцеларски материали и офис принадлежности и ІІ печатни формуляри по образец на НЦТХ.
ІІ.1.4)
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
22820000, 22900000, 30192000, 30192800, 30197640
Описание:
Формуляри
Различни печатни материали
Принадлежности за офиса
Самозалепващи се етикети
Самокопирна хартия или други видове хартия за копиране
II.2)
Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1)
Обща стойност на договора/ите
Стойност
48677 BGN с ДДС 20%
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: Най-добро ценово предложение; тежест: 80
Показател: възможност за отсрочено плащане за повече от 90 дни. ; тежест: 20
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.1)
Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя
ІV.3.2)
Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 133 от 04.03.2009 г.
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
ДОГОВОР № ОП-11 / Наименование:Договор за малка обществена поръчка за доставка на канцеларски материали и офис принадлежности за НЦТХ
V.1)
Дата на сключване на договора
03.12.2009 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
„Плесио Компютърс” ЕАД, гр.София 1000, Район Средец ул.”Ангел Кънчев” № 5;, България 1000, София, Тел.: 02 9397147, Факс: 02 080018300
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 34352 BGN с ДДС 20%
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № ОП-17 / Наименование:Договор за малка обществена поръчка за доставка на печатни формуляри по образец на НЦТХ
V.1)
Дата на сключване на договора
03.12.2009 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
„Роел - 98” ООД, гр.София 1164 , Район Лозенец; бул. „Христо Смирненски” № 53, България 1164, София, Тел.: 02 070010377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 14325 BGN с ДДС 20%
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.
VI.3.2)
Подаване на жалби
Жалба до Комисията за защита на конкуренцията може да подаде всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор
Информация за сключен договор