Версия за печат

00861-2009-0007

BG-София: 03 - Услуги на въздушния транспорт за превоз на пътници и товари

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Прокуратура на Република България, бул. "Витоша" № 2, За: Виолета Николова, Република България 1000, София, Тел.: 02 8036033, E-mail: vinikolova@prb.bg, Факс: 02 9862270

Място/места за контакт: Виолета Николова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.prb.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.prb.bg/htm1/opzop.htm1.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Прокуратура на Република България, Бул. "Витоша" № 2, ет. ІV, стая № 58, За: Гергана Иванова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219476, E-mail: vinikolova@prb.bg, Факс: 02 9862270

Място/места за контакт: Гергана Иванова

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.prb.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Надзор за законност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Осигуряване на самолетни билети за превоз на пътници и багаж при служебните пътувания в чужбина на прокурори и служители в Прокуратура на Република България”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 3
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

“Осигуряване на самолетни билети за превоз на пътници и багаж при служебните пътувания в чужбина на прокурори и служители в Прокуратура на Република България” за 24 месеца.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

63500000

Описание:

Услуги на туроператори и на туристически агенции; спомагателни туристически услуги

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Поръчката има прогнозна стойност 200 000 лева, без ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
200000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие и за изпълнение се представя в една от двете форми-парична сума или безусловна и неотменима банкова гаранция. Ако участникът представя банкова гаранция за участие, нейната валидност следва да баде не по-малко от 30 календарни дни следи изичане срока на валидността на офертата. Гаранцията за участие е в размер на 1 500/хиляда и петстотин/ лева. Гаранцията за изпълнение е в размер на 8 000 /осем хиляди/ лева. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора. В случай, че гаранцията за изпълнение на договора се представя като банкова гаранция, то срокът на действието й следва да бъде не по - кратък от срока на действие на договора. Когато гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение са парична сума , същата се превежда на банковата сметка на Прокуратура на Република Балгария - БНБ-Централно управление,IBAN: BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01, BIC код BNBGBGSD. В основанието за плащане се посочве: "Гаранция за участие ОПИ№..........., договор №............... . Всички банкови разходи, свързани с обслужването на превода на гаранциите са за сметка на кандидата/изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Бюджетно финансиране. Плащането се извършва в български лева, по сметка на изпълнителя, при условия и срокове, посочени в сключения договор за изпълнение на поръчката.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Създаване на юридическо лице, което е ебвързано от подадената оферта /чл. 25, ал. 3, т.2 от ЗОП/.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. В процудурата могат да участват участници - български или чуждестранни физически или юридически лица, както и техните обединения. Не се допуска до участие в процедурата участник, който не отговаря на законовите изисквания или на някое от условията на възложителя в документацията. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, участниците в него сключват споразумение, включително определят едно лице, което да прадставлява обединението за целите на поръчката/"представляващ обединението"/, което споразумение прилагат към офертата си. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. В споразумението се определя дела на всеки един от участниците в обединението и конкретните дейности, които ще изпълнява всеки от участниците в обединението. 2.Участниците следва да представят: 2.1. Копие от документ за регистрация на участника или единен идентификациенон код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; Копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице/в заверени от участника копия/, издадени не по-рано от 30 календарни дни преди датата на подаване на офертата, когато не са регистрирани в Агенцията по вписваниятя, а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност, 2.2. Удостоверение за актуално състояние или удостоверение по чл. 33 от Закона за търговския регистър/оригинал или заверено от участника копие/, ако участникът е юридическо лице или едноличен търговец или актуално състояние от съответния съд по регистрацията на юридическото лице, издадени не по-рано от 30 календарни дни преди датата на подаване на офертата. 2.3. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП, 2.4. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 2, т. 2 и т. 3 във връзка с ал. 4 от ЗОП, 2.5. Декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП 2.6.Декларация за липсата на обстоятелства по чл. 93, ал. 1, чл. 94 и чл. 96, буква „а” от Регламент /ЕО, Евратом/ № 1605/2002 г. на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности, изменен с Регламент /ЕО, Евратом/ № 1995/2006 г. на Съвета на ЕС. 2.7. Декларация по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП, съдържаща списък на основните договори за извършени услуги, отговарящи на предмета на поръчката, извършени през последните 3 (три) години, включително стойностите, датите и получателите и препоръки за добро изпълнение от предишни възложители за извършени услуги през последните 3 (три) години. 8. Доказателства за техническата възможност, опит и квалификация на участника за изпълнение на поръчката, 9. Списък с данни за подизпълнител/и (ако се ползват такива), както и декларация, подписана от управителя, съответно от членовете на управителния орган на подизпълнителя за съгласие за участие като подизпълнител на съответния участник, при изпълнение на поръчката по образец - Към списъка за подизпълнителя се прилагат документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5, надписани с думата „подизпълнител", 10. Документ за представена гаранция за участие в процедурата, 11. Разпечатка от съобщението от електронната поща, с което са получени парола за достъп и потребителско име, когато и изискан такъв или служебна бележка от Възложителя за предоставянето на документацията на хартиен и магнитен носител, 12. Нотариално заверено изрично пълномощно, когато участникът се представлява от трето лице, 13. Финансово предложение, 14. Споразумение, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, 15. Техническо предложение, 16. Попълнен (без нанесена цена), подписан и подпечатан договор за възлагане на обществената поръчка в два екземпляра, 17. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение от банка или копие от застраховка за професионална отговорност-чл. 50, ал.1, т.1 от ЗОП, 2. Копие от годишния счетоводен баланс и отчет за приходи през последните три години/2006г., 2007г. и 2008г./, заверени в съответствие с изискванията на чл. 38 от Закона за счетоводството-копие или еквиваленнтен документ/за участниците, които не са регистрирани съгласно българското законодателство/. Представените коипия следва да бъдат заверени "вярно с оригинала", подписани и подпечатани с печата на дружеството, 3. Информация за общия оборот и за оборота на услугигите, които са обект на поръчката за последните три години - чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП. 9. Информация за общия оборот за услугите, обект на поръчката за последните три години - за доказване на икономическото и финансовото състояние на участника по чл. 50, ал. 1,т. 3 от ЗОП, 10. Копие от данъчна регистрация.
Минимални изисквания: 1. Финансовият резултат от отчета за приходи и разходи на участника трябва да бъде положителен за последните 3 финансови години/2006г., 2007 г. и 2008 г./. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изисктването посочено по-горе се отнася зя всички участници в обединението. 2. Минималният годишен оборот на участника през последните три финансови години/2006г., 2007г. и 2008 г./ следва да бъде минимум 100 000/сто хиляди/ лева за всяка една година, от дейности с предмет - подобен на предмета на поръчката. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, представляващият обединението следва да има годишен оборот за всяка от последните 3 финансови години /2006г., 2007г. и 2008 г./ от минимум - 100 000/сто хиляди лева/. 3. Участникът да притежава предшен опит в изпълнение на поръчка с държавни или общински институции за осигуряване на самолетни билети.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Описание на профила на участника, включващо обща информация в сферата на дейност, пазарната специализация и др. / по отношение на консорциумите, описанието трябва да обхваща всички членове на консорциума/- максимям 3 страници, 2. Списък на основните договори за усулги с Възложители по ЗОП, изпълнени през последните три години, включително стойностите, придружени с препоръки за добро изпълнение - чл. 51, ал.1, т. 1 от ЗОП, 3. Копие от документа за регистрация в Регистъра на туроператорите и туристическите агенти, издаден от Държавната агенция по туризма - чл. 17 от Закона за туризма, 4. Копие от документа, удостоверяващ членство или копие от сертификата за акредитация в IATA за 2009г., преведен на български език, 5. Копие от документа, че участникът е одобрен агент по продажби на самолетни билети чрез системата BSP за 2009г.,преведен на български език, 6. Копие от сертификата/договора за работа с резервационната система "Амадеус" или друга резервационна система, 7. Копие от сертификат за качество ISO 9001:2000 на участника, в чиито обхват е включена услугата, обект на поръчката или еквивалентен. 8.Декларация за наличето на прадставителство на територията на град София с посочване на точен адрес и телефон.
Минимални изисквания: Да е член на IATA или да е аганция, придежаваща акредитация на IATA и да има оторизация за работа в системата BSP. Да има представителство на територията на гр. София. Да работи с АМАДЕУС или еквивалентна на нея резервационна система. Да има сертификат за качество ISO 9001:2000, в чиито обхват е включена усугата, обект на поръчката или еквивалентен.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Чл. 17 от Закона за туризма

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническа оценка; тежест: 40 %
Показател: Финансова оценка; тежест: 60%

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
24.11.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.12.2009 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.12.2009 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, бул. "Витоша" № 2, Съдебна палата, ет. 4, зала № 2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Управителите или упълномощени представители на участниците могат да присъстват при действията на комисията по чл. 68, ал. 3 и чл. 69а, ал. 3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие в процедурата се предоставя безплатно на хартиен и магнитен носител на адрес:гр. София, ПК. 1000, бул. "Витоша" № 2, ет. 4, стая № 58. Същата е достъпна и на интернет старницата на Възложителя, на адрес: http://www.prb.bg/htm1/opzop.htm1.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул." Витоша "№ 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул." Витоша "№ 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.10.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ