Версия за печат

00087-2009-0118

BG-София: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. "Московска" 33, За: инж.Евгения Захариева, България 1000, София, Тел.: 02 9809866, E-mail: ezaharieva@sofia.bg, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: дирекция "Обществени поръчки и концесии"

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на:

Столична община, ул.Московска №33, За: Катя Вълкова, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9810647, E-mail: k.valkova@sofia.bg, Факс: 02 9377540

Място/места за контакт: Дирекция "Европейски програми и проекти"

Оферти трябва да бъдат изпратени на:

Столична община, ул.Московска №33, За: инж.Евгения Захариева, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9809866, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: дирекция "Обществени поръчки и концесии"

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ОРГАНИЗИРАНЕ И ПРОВЕЖДАНЕ НА ДВЕ ОБУЧЕНИЯ И КРЪГЛА МАСА” ВЪВ ВРЪЗКА С ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПРОЕКТ „ПОДКРЕПА ЗА МЕЖДУРЕГИОНАЛНО СЪТРУДНИЧЕСТВО И ОБМЕН НА НАЙ-ДОБРИ ПРАКТИКИ МЕЖДУ СОФИЯ И АТИНА В ОБЛАСТТА НА ТУРИЗМА”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 24

Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Предмета на поръчката е оказване на консултантски услуги с предмет: „Организиране и провеждане на две обучения и кръгла маса” във връзка с изпълнението на проект „Подкрепа за междурегионално сътрудничество и обмен на най-добри практики между София и Атина в областта на туризма”, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие”, приоритетна ос 4: „Местно развитие и сътрудничество” .Описание на дейностите: Провеждане на двудневна кръгла маса на тема „Сътрудничество без граници в областта на развитието на туризма” В тази дейност се предвижда провеждането на дискусия в рамките на два дни, в гр. София с участието на общо 40 представители от Столична община и община Атина (30 представители на Столична община и 10 представители на община Атина), работещи в областта на туризма, предприемачи, бизнесмени, занимаващи се с туризъм, браншови организации. Целта е чрез обмен на специалисти и експерти, точен анализ на общите и допълващите показатели на партньорството между двете общности да се намерят нови, правилни и нестандартни решения за междуобщинско сътрудничество в областта на бизнеса, да се изготвят ефектни и реално приложими модели за насърчаване на инвестициите в туризма, в частност в културния туризъм. Участниците в кръглата маса ще бъдат запознати с изготвената Стратегия за развитие на туризма на Столична община. В рамките на форума ще бъдат идентифицирани нови проектни идеи и съвместни инвестиционни инициативи, които да бъдат разработени и формулирани в бъдещ етап от развитие на съвместното сътрудничество и партньорство между София и Атина.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

80500000, 80521000

Описание:

Услуги по обучение
Услуги, свързани с програми за обучение

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно техническо задание

Прогнозна стойност без ДДС
84000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

29.10.2010 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в открит конкурс в размер на - 800 /осемстотин/лева представена в една от следните форми: -парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон "Врабча". ул. "Врабча" 6 на името на Столична община, дирекция "Финанси"; или -банкова гаранция за срока на валидност на офертите /оригинал/ Гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договорите, представена в една от следните форми -парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон "Врабча". ул. "Врабча" 6 на името на Столична община, дирекция "Финанси"; или -банкова гаранция за срока на валидност на договора /оригинал/ Гаранцията за изпълнение се представя при подписване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансиране по "Оперативна програма"/2007-2013/ Плащане - съгласно клаузите на Проекта за договор. Начинът на плащане е описан подробно в приложения към документацията проект на договор.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Срокът за изпълнение на поръчката е до 29.10.20010г., съобразно задание на Възложителя и график, предложен от Изпълнителя. От участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се отстранява участник: 1. При който са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал. 5 от ЗОП: 2. Който е представил оферта, която е непълна и/или е в несъответствие с обявените условия и изисквания в настоящата документация за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително и техни обединения. 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника. 2.Образец на оферта –Образец 1.; 3.Административни сведения – образец 4;4. Декларация за запознаване с условията на поръчката – управляващият и представляващ участника в процедурата попълва и подписва декларацията по приложения образец към настоящата документацията (Образец – № 5). 5.Юридически статус – изискуеми документи: a) чл.13 ал.1 т.1 от НВМОП- Удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код ¬за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице - ¬копие от документ за самоличност. Документът, представен от чуждестранен участник, няма да се счита за еквивалентен, ако не удостоверява кои са лицата, управляващи и представляващи Участника и датата, към която удостоверените обстоятелства са били в сила. Обстоятелствата, които следва да бъдат удостоверени, могат да се доказват и с повече от един документ, издаден от компетентен съдебен или административен орган на държавата, в която е установен Участника. Компетентността на органа да издаде документа се установява със заверен превод на приложимите текстове от нормативните разпоредби на националното законодателство на Участника. Документът следва да e с дата на издаване, предшестваща подаването му с офертата не повече от 30 дни. b) Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. c) Декларация по чл.47, ал. 1 от ЗОП (оригинал) – попълва се, подписва се и се подпечатва по приложения образец към настоящата документацията ; d) Декларация по чл.47, ал.2 от ЗОП (оригинал) – представя се само ако тези обстоятелства са посочени от Възложителя в обявлението за обществената поръчка, като се попълва, подписва и се подпечатва приложения образец към настоящата документацията ; e) Декларация по чл.47, ал. 5 от ЗОП (оригинал) – попълва се, подписва се и се подпечатва по приложения образец към настоящата документацията; f) Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 от ЗОП за юридически лица установени/регистрирани извън България- по образец №10; g) Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП за юридически лица установени/регистрирани извън България ; h) Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП за юридически лица установени/регистрирани извън България ; i) Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице); 6.Доказателства за изпълнение на финансовите изисквания ; 7. Списък на основните договори и доказателства за изпълнение на техническите изисквания към участника -Образец №16; 8. Списък на ключовите експерти ;9.Автобиографии на предложените ключови експерти ;10. Декларация за разположение на ключов експерт ;11. Техническо предложение - Организация и методология за изпълнение на поръчката. 12. График за изпълнение - участникът следва да представи график съдържащ брой дни, последователност и продължителност на предложените дейности, имайки в предвид време за мобилизиране на ресурсите на Възложителя, както и основните моменти в изпълнението на договора.13.Документ за гаранция за участие в процедурата.14.Парафиран проект на договор;15.Предлагана цена за изпълнение на поръчката-запечатана в бял непрозрачен плик.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: a) Заверено от участника копие на годишните финансови отчети за предходните две години –2007 и 2008 г. b) Информация, съгласно чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП за оборота oт изпълнени дейности, оформена като отделен документ, подписан и подпечатан от лицето, което управлява или представлява участника (ако участникът ползва печат в търговските си дела)
Минимални изисквания: Годишният оборот на участника (фирмата или водещия член на консорциума) общо за предходните две години, които са финансово приключени, според приложени Годишни финансови отчети трябва да бъде не по-малко от 550 000 лева;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а) Заверен от участника списък на договори с предмет подобен (сходен) на обекта на поръчката, т.е. организиране и провеждане на обучения, семинари, и конференции по проекти, финансирани от Европейския съюз.Списъкът с договорът/ите. представен в таблицата следва да съдържа и цена, място, срокове на изпълнение и клиенти. Списъкът трябва да е придружен от препоръки за добро изпълнение (референции) или заверени копия от договорите, които да послужат като доказателство за декларираните обстоятелствата. При разминаване на информацията по даден проект, представена в таблицата и съответния договор, проектът няма да се счита за приемлив. б/Списък на екипа специалисти и работници, които ще вземат участие в изпълнение на поръчката - приложени автобиографии, документи доказващи, квалификация и опит, референции, дипломи и др. Следва да се представи списък на трима ключови експерти за изпълнение на поръчката. В допълнение, участникът може да добави поименен списък и съответно автобиографии на не ключови експерти, които счита че ще му бъдат необходими при изпълнение на поръчката. Прилагането на последното не е задължително.
Минимални изисквания: а) Участникът трябва да е изпълнил поне 3 договора с подобен предмет на обекта на поръчката, т.е. организиране и провеждане на обучения, семинари, и конференции по проекти, финансирани от Европейския съюз, на обща стойност поне 50 000 лева. За да се счита договорът за приемлив, кандидатът следва да е изпълнил поне 50 % от дейностите по проекта. б/Участникът трябва да осигури разположение на ключови експерти, притежаващи квалификация и опит съгласно следните изисквания: Експерт 1: Ръководител проект Квалификация и умения • Магистърска степен по икономика, туризъм, бизнес администрация, хуманитарни науки или друга релевантна дисциплина отнасяща се към спецификата на проекта; • Отлично владеене на английски език – писмено и говоримо; • Много добри организационни, координационни умения и комуникационни умения; • Добри умения относно анализ и планиране; • Отлични компютърни умения (Word, Excel, PowerPoint, Internet); Общ професионален опит • Поне 8 години професионален опит; • Опит в управлението на проекти финансирани от ЕС. • Отлични комуникативни умения и управленски опит Специфичен професионален опит • Опит в договори за техническа помощ (поне един проект за техническа помощ в който да е участвал като ръководител на проекта); • Управленски опит в страна членка на ЕС и/или в страни процес на присъединяване към ЕС; • Познаване на националния и международния туристически пазар. Ключов експерт 2: Експерт по туризъм: Квалификация и умения • Магистърска степен по туризъм, география, икономика или друга релевантна дисциплина отнасяща се към спецификата на проекта • Доказани способности да подготвя обучителни материали и да провежда обучения в областта на туризма. Общ професионален опит • Поне 7 години професионален опит в областта на туризма • Добри познания и практически опит в планирането, оценката и разработването и/или изпълнението на стратегии за развитието на туризма. Специфичен професионален опит • Опит в развитието на туристически атракции и маркетингови и промоционални кампании в сферата на туризма. • Опит в подготвянето и провеждането на обучения в сферата на туризма. • Познания относно туристическия потенциал на Р Гърция. • Добри познания на законодателството на ЕС относно туризма. Ключов експерт 3: Експерт по организиране на публични събития: Квалификация и умения • Диплома за висше образование отнасяща се към спецификата на задачата. Общ професионален опит • Най-малко 5 (пет) години опит в изпълнението на подобни проекти и/или дейности. • Отлични познания в областта на ПР и организирането на публични събития и обучения. Специфичен професионален опит • Опит в разработване на обучителни и промоционални материали. • Опит в организиране и провеждане на информационни и обучителни кампании. • Отлични познания по български, английски и компютърна грамотност.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Организация, методология и стратегия за изпълнение на поръчката; тежест: 40
Показател: Цена; тежест: 40
Показател: Аванс; тежест: 20
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 29.10.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания, необходими за подготовката на офертата, се получава всеки работен ден на ул."Париж" № 1 ст.№3, след заплащането й в касата на ул."Париж" №1, ет.3, ст. №207. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.00ч. до 12.00ч. и 14.00ч. до 16.00ч., а петък и последния ден от месеца от 10.30ч. до 12.30ч. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят.Предварителния преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването. Достъп до документацията за участие в електронен формат, може да бъде намерен на интернет страницата на Столична община - www.sofia.bg –раздел „Обшествени поръчки”, като желаещите да подадат оферта участници, следва да закупят същата в указания в обявлението срок. Документация за участие се предоставя след представяне на платежно нареждане, че документацията е заплатена.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
05.11.2009 г.  17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 06.11.2009 г.  Час: 14:00
Място

Столична община; ул."Московска №33

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители както и представители на средствата за масова информация и юридически лица с нестопанска цел. Съобщение за датата, часа и мястото на отваряне на ценовите оферти ще бъде публикувано на интернет страницата на Столична община - www.sofia.bg - най-късно 2 дни преди заседанието на комисията за отваряне на ценовите оферти.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

Оперативна програма „Регионално развитие”, приоритетна ос 4: „Местно развитие и сътрудничество”

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на кокуренцията, бул. Витоша N18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg/public/.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.10.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ