Версия за печат

00744-2009-0006

BG-Ямбол: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

МБАЛ "Св. Пантелеймон" АД, Ул. Панайот Хитов № 30, За: Атанас Обрешков, България 8600, Ямбол, Тел.: 046 682268, E-mail: mbal_zop@abv.bg, Факс: 046 661541

Място/места за контакт: Ул. Панайот Хитов № 30

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mbal-yambol.net.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Услуга по изготвяне и доставка на медицински формуляри, доставка на канцеларски материали и хартия за медицинска апаратура

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Ямбол, ул. "Панайот Хитов" 30
Код NUTS: BG343
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

1. Услуга по изготвяне и доставка на медицински формуляри, доставка на канцеларски материали и хартия за медицинска апаратура съгласно спецификация по заявка и утвърден образец на Възложителя в рамките на определения в проекто-договора начин. 2. „Услугата по изготвяне и доставка на медицинските формуляри”, „Доставката на канцеларски материали” и „Доставката на хартия за медицинска апаратура” са разделени на три обособени позиции съгласно „Спецификация към обществена поръчка за "Услуга по изготвяне и доставка на медицински формуляри, доставка на канцеларски материали и хартия за медицинска апаратура" по-долу, като участникът може да участва както поотделно за всяка позиция, така и общо за всички, в зависимост от желанието си. Участва се общо за всички номенклатурни единици по конкретната позиция, тоест е възможен само един спечелил за отделна обособена позиция. Неучастието дори за една номенклатурна единица от съответната обособена позиция, автоматично отстранява участникът за тази позиция. 3. Услугата или доставката се извършва в количество и вид, съгласно изготвяните от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ периодични заявки до 12 часа от изпращането на същите, според нуждите. 4. Крайната цена на услугата по изготвянето и доставката на медицински формуляри, доставката на канцеларски материали и хартия за медицинска апаратура се формира в левове (без ДДС) до краен получател франко болницата със всички включени разходи, заплати, такси и транспорт по обслужване на доставката или услугата. 5. Спечелилият участник от обособена позиция „Услуга по изготвяне и доставка на медицински формуляри” ще изготвя формулярите по заявка и утвърден образец на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. При заявяване на нов формуляр от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ ще се съставя двустранно подписан протокол, като цената на формуляра ще се изчислява на база цени на отделните компоненти от Предлагана цена от офертата на спечелилия участник. Приблизителната обща стойност на формулярите, които ще бъдат заявени за период на договора е около 30000 лв. без ДДС, като стойността е изчислена на база заявени формуляри през миналата година и предполагаемо количество за следващата и не задължава ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ с точното и спазване. Същата е предназначена за определяне на гаранцията за изпълнение на договора. След изготвянето и доставката на медицинските формуляри ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е длъжен да ги достави в Административна сграда или болничен склад /според указанията на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ/, като срока по изготвянето и доставянето трябва да е не повече от 12 часа. 6. Посочените количества от „Спецификация към обществена поръчка за "Услуга по изготвяне и доставка на медицински формуляри, доставка на канцеларски материали и хартия за медицинска апаратура" по-долу са прогнозни, същите са предназначени за определяне на гаранцията за изпълнение на договора, като ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ може да не поръча същия обем по време на срока на договора. Заявените количества ще са в зависимост от нуждите на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за периода на съответните договори. 7. Всеки един участник може да получи разяснение за медицинските формуляри и други условия посочени в конкурсната документация всеки работен ден от 10.00 до 14.00 ч. по време на срока за представяне на офертите в административната сграда на болницата, 3 ет., Отдел „Договорни партньори”, след предварителна уговорка на телефон 046/682268 - Атанас Обрешков.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

39263000, 79810000, 33198000

Описание:

Офис принадлежности
Услуги по печатане на печатни изделия
Изделия от хартия за болнична употреба


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: цена; тежест: 0.9
Показател: срок на отложено плащане; тежест: 0.1
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00744-2009-0006

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 123 от 27.02.2009 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Наименование:Договор за доставка на хартия за медицинска апаратура
V.1) Дата на сключване на договора
05.10.2009 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

«Елпак – лизинг» ЕООД, ул. «Иван Богоров» 12, България 9002, Варна, Тел.: 052 602360, E-mail: elpak@elpak.bg, Факс: 052 699060

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 12676.6 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 2 / Наименование:Договор за доставка на канцеларски материали
V.1) Дата на сключване на договора
07.10.2009 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

«Прима ТР» ООД, област Пловдив, община Пловдив, район Централен, ул. «Цар Калоян» 13А, България 4000, Пловдив, Тел.: 046 662366, E-mail: manager@alexandar1.ya.office1.bg, Факс: 046 662260

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 17119.95 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

12.10.2009 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор