Версия за печат

00530-2009-0094

BG-Велико Търново: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите/Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението"- Велико Търново, Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" - гр. Велико Търново, пл. "Център" № 2, ет.4, стая 403, За: Мария Ковачева, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 617141 ; 062 617142, E-mail: oui_velikotarnovo@ro04.nra.bg, Факс: 062 603930

Място/места за контакт: гр.Велико Търново, пл. "Център" № 2, ет.4, стая 403

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.nap.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Обжалване на ревизионни и други актове по ДОПК

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Доставка на тонер касети за нуждите на Дирекция "ОУИ" - Велико Търново, ТД на НАП – Видин, ТД на НАП – Враца, ТД на НАП – Габрово, ТД на НАП – Ловеч и ТД на НАП – Монтана и ТД на НАП - Плевен", по вид и количества описани в Приложение № 1 „Спецификация на тонер касети” и конкретизирани за съответните дирекции в Приложения от № 1.1 до № 1.7, неразделна част от документацията за участие в откритата процедура.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Дирекция "ОУИ" - гр. В.Търново пл. „Център” № 2, ет. 4; ТД на НАП – гр. Видин, ул.”Шести септември” № 12; ТД на НАП – гр. Враца, ул.”В. Кънчов” № 86; ТД на НАП – гр. Габрово, ул.”Априловска” № 7 и ул.”Радецка” № 11; ТД на НАП – гр. Ловеч, ул. „Търговска” № 43; ТД на НАП – гр. Монтана, ул.”Л. Каравелов” № 11; ТД на НАП - гр. Плевен, ул."Дойран " № 43 и ул."Васил Левски " № 15
Код NUTS: BG3
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на тонер касети за нуждите на Дирекция "ОУИ" - Велико Търново, ТД на НАП – Видин, ТД на НАП – Враца, ТД на НАП – Габрово, ТД на НАП – Ловеч и ТД на НАП – Монтана и ТД на НАП -Плевен. Видовете принтери, копирни машини и многофункционални устройства, за които ще се доставят консумативи - тонер касети, както и необходимите количества са подробно описани в Приложение № 1: „Спецификация на консумативи - тонер касети" за видове принтери, копирни машини и многофункционални устройства и конкретизирани за съответните дирекции на НАП в приложения от № 1.1 до № 1.7 представляващи неразделна част от документацията за участие в откритата процедура.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30125100

Описание:

Касети с тонер

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно документацията.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: 1 500,00лв./хиляда и петстотин лева/, внесена по набирателна сметка IBAN: BG82UNCR75273348540132 и BIC: UNCRBGSF в Уникредит Булбанк-гр.В.Търново. Гаранция за изпълнение: до 5% от стойността на сключения договор.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Периодично, по банков път, до 60 работни дни след представяне на фактура в съответната дирекция на НАП.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът определен за изпълнител е регистриран като обединение, същото следва да се регистрира като юридическо лице.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: - В случай, че участникът е регистриран/пререгистриран по смисъла на Закона за търговския регистър /ЗТР/, представя единен идентификационен код - ЕИК, съгласно чл. 23 от същия закон. В случай, че участникът не е регистриран/пререгистриран по смисъла на Закона за търговския регистър /ЗТР/, представя заверено копие от документ за първоначална съдебна регистрация, заверено копие от удостоверение за актуално състояние и заверено копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ. Когато участникът е физическо лице представя копие от документа си за самоличност; - Декларации за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; - Други посочени в документацията за участие документи.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Годишен баланс, отчет за приходите и разходите на участника за предходната година /заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат/.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Доказателства за търговската репутация на участника: а/ Препоръки /референции/ от предишни възложители или препоръки от постоянни партньори; б/ Списък на основните поръчки със същия предмет, изпълнени през последната година; в/ Декларация, че разполагат с организационен ресурс и складова база с необходимата наличност от консумативи, чрез които да осигуряват своевременно комплексно обслужване на изброените дирекции на НАП; г/ Да се представи валиден сертификат по системата за управление на качеството ISO 9001:2000 /или еквивалентен/ за конкретната дейност, издаден за производителите на оферираните консумативи, съгласно Приложение № 1 - Спецификация на консумативи; д/ Да се представи документ, удостоверяващ произхода и качеството на предлаганите консумативи, както и документ, че са оторизирани да предлагат и търгуват с конкретните продукти, издаден от фирмата производител или от оторизиран вносител.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2009/S 037 - 054221 от 24.02.2009 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
26.10.2009 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 3.36 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 3,36 лв. /три лева и тридесет и шест стотинки/, с включен ДДС, невъзстановими и платими по банкова сметка на възложителя в УниКредит Булбанк - клон В.Търново: IBAN BG89UNCR75273103569901, BIC UNCRBGSF. Документация се получава до 26.10.2009г. в стая 403 на Дирекция "ОУИ"- Велико Търново.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
06.11.2009 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 11.11.2009 г.  Час: 10:30
Място

гр. Велико Търново, пл. "Център" № 2, стая 504 на Дирекция "ОУИ" - Велико Търново

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Желаещите участници или упълномощени техни представители, могат да присъстват при отваряне на офертите. В случай, че участникът се представлява от лице, което не е негов законен представител се представя изрично пълномощно в оригинал. На действията на комисията могат да присъстват и други посочени в чл. 68, ал. 4 и в чл. 69а, ал. 3 от ЗОП лица.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение № 13/ 01.10.2009 г. на Директора на Дирекция "ОУИ" - Велико Търново. Директорът на Дирекция "ОУИ" е упълномощен със Заповед № ЗЦУ - 63/29.01.2007 г. на Изпълнителния директор на НАП да изпълнява функциите на възложител за необходимости, възникнали в рамките на Дирекция "ОУИ" - Велико Търново и териториалните дирекции на НАП, попадащи в обхвата на териториалната й компетентност. В случай на настъпили организационно-структурни промени в НАП, правоприемник по договора става съответната структура на НАП, чиито ръководител бъде упълномощен от Изпълнителния директор на агенцията да изпълнява функцията на Възложител по смисъла на ЗОП. Получатели на стоките предмет на доставка ще бъдат структурните единици създадени на мястото на дирекциите на НАП, за чиито нужди е открита настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка, като при настъпили промени в реда и начина за плащане, упълномощеният да изпълнява функциите на възложител се задължава да уведоми своевременно изпълнителя по сключения договор.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.10.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ