Версия за печат

00345-2009-0001

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национален център за информация и документация, бул. "Д-р Г.М.Димитров" 52А, За: Вержиния Петрова Цанкова, България 1125, София, Тел.: 02 8173824, E-mail: vcankova@nacid.bg, Факс: 02 9713120

Място/места за контакт: София, бул. "Д-р Г.М.Димитров" 52А

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nacid.bg.

Адрес на профила на купувача: www.nacid.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Оптимизация, интеграция и въвеждане на електронно управление на административните и информационните услуги по признаването на дипломи за висше образование и професионални квалификации, придобити в страните от Европейския регион и трети страни" в изпълнение на договор № А09-31-135С/12.06.2009 г., Проект "Оптимизация, интеграция и въвеждане на електронно управление на административните и информационните услуги по признаването на дипломи за висше образование и професионални квалификации, придобити в страните от Европейския регион и трети страни", осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Основно място на изпълнение: София, бул. "Д-р Г.М.Димитров" 52А
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Аналитични дейности на съществуващите административни процеси и настоящото състояние на предлаганите административни услуги, на нормативната база и необходимостта от промени; проучване на добри практики; дейности по реинженеринг на административните процеси и подготовка на стратегически и нормативни документи; дейности по подготовка на техническа документация, проектиране, разработка и внедряване на информационна система и интернет-сайтове.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

72262000, 72322000

Описание:

Услуги по разработване на софтуер
Услуги по управление на данни


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
478000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Обосновка- демонстрирано добро познаване на предметната област и разбиране на предмета на поръчката, дейностите и поставените изисквания; тежест: до 20 т.
Показател: Експертна оценка на предложението на кандидата относно дейностите по 4.1 от техническото задание; тежест: до 20 т.
Показател: Експертна оценка на предложението на кандидата относно дейностите по 4.2. от техническото задание; тежест: до 25 т.
Показател: Експертна оценка на предложението на кандидата относно дейностите по 4.3 ; тежест: до 20 т.
Показател: Експертна оценка на предложената методология и организация на проекта; тежест: до 5 т.
Показател: Експертна оценка на предложените ключови експерти; тежест: до 5 т.
Показател: Времеви график; тежест: до 3 т.
Показател: Период на гаранционна поддръжка; тежест: до 2 т.
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: 04-07-10 / Заглавие:Оптимизация, интеграция и въвеждане на електронно управление на административните и информационните услуги по признаването на дипломи за висше образование и професионални квалификации, придобити в страните от Европейския регион и трети страни" в изпълнение на договор № А09-31-135С/12.06.2009 г., Проект "Оптимизация, интеграция и въвеждане на електронно управление на административните и информационните услуги по признаването на дипломи за висше образование и професионални квалификации, придобити в страните от Европейския регион и трети страни", осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

26.09.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

Консорциум "Сиела, Емеа и Партньори", ул. "Три уши" №8, ет.4, РБългария 1301, София, Тел.: 02 9814913, E-mail: dgeorgieva@emeabg.com, Факс: 02 9813653

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 478000 BGN без ДДС
В брой месеци: 13

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Проект „Оптимизация, интеграция и въвеждане на електронно управление на административните и информационните услуги по признаването на дипломи за висше образование и професионални квалификации, придобити в страните от Европейския регион и трети страни” в изпълнение на договор № А09-31-135С/12.06.2009 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд по приоритетна ос III. “Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подприоритет 3.1. “Подобряване на обслужването за гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.10.2009 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка