Версия за печат

00196-2009-0006

BG-Белица: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Белица, ул. "Георги Андрейчин" №15, За: Венета Топалова - гл.специалист ЗОП, Република България 2780, Белица, Тел.: 07444 2323, E-mail: obelica@abv.bg, Факс: 07444 2277

Място/места за контакт: Дирекция "СА"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Създаване на кадастрални карти и кадастрални регистри за единадесет населени места в Община Белица”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: Община Белица
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Настоящият договор предвижда осигуряването на експертна помощ за Община Белица, в частност на екипа за изпълнение на проект – "Укрепване на устойчивото развитие на територията на Община Белица чрез развитие и подобряване на кадастъра и регулационните планове”, финансиран със средства от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство, част от който е и настоящият договор относно законосъобразното изпълнение на разписаните с проекта дейности 3 и 4, свързани с разработването на кадастралните карти и кадастралните регистри за единадесет населени места в общината, които са следните: село Краище; село Горно Краище; село Дагоново; село Бабяк; село Лютово; село Кузьово; село Орцево; село Черешово; село Палатик; село Златарица и село Гълъбово.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71354300

Описание:

Изготвяне и обновление на кадастрални карти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията за участие в обществената поръчка

Прогнозна стойност без ДДС
125536.9 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят документ за внесена гаранция за участие, в размер на 1250 лв. под формата на банкова гаранция или парична сума, внесена по банкова сметка на Община Белица - Банка "ДСК", клон Разлог, офис Белица, IBAN: BG 79 STSA 93003304004908, BIC: STSABGSF. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 15 дни след изтичане на срока на валидност на офертата на участника. При подписване на договора участникът, определен за изпълнител, трябва да представи гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Банковата гаранция трябва да е безусловна, неотменяема, с възможност да се усвои изцяло или на части и със срок на валидност съгласно проекта за договор приложен към документацията за участие. Съгласно проекта на договора е определена и гаранция за изплатен аванс в случай на авансово плащане към изпълнителя от възложителя. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: - отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложител за определяне на изпълнител; - класираните на първо и второ място участници - след сключване на договор за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договора за възлагане на обществената поръчка, представляващ неразделна част от документацията за участие в процедурата.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно условия и ред, определени от възложителя в проекта на договора, част от настоящата документация.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма такова изискване

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Всяка оферта трябва да съдържа документите, посочени в документацията по процедурата и съгласно ЗОП. Не може да участва в процедурата по възлагане на обществената поръчка участник: 1. При който са налице обстоятелствта по чл.47, ал. 1, ал .2 и ал. 5 от ЗОП; 2. Който е представил оферта, която е непълна и/или е в несъответствие с обявените условия и изисквания в документацията за участие или не е използвал изготвените образци, или не са спазени указанията за изготвянето им или разпоредбите на ЗОП; 3. Когато участникът е декларирал съгласие да участва като подизпълнител в офертата на друг участник или е в съдружие с друг участник, или участва пряко или косвено в управлението, контрола или капитала на дружеството, което е участник в процедурата; 4. Когато участникът не е представил някой от документите, изискуеми по чл. 56 от ЗОП и/или документите, предвидени в документацията; 5. Когато участникът не е представил документ за закупуване на документация за участие и/или документ за внесена гаранция за участие; 6. Когато участникът е представил офертната в нарушение на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 7. Когато гаранцията за участие е представена от участника под формата на банкова гаранция и е със срок на валидност по-кратък от 15 (петнадесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника; 8. Когато представената от участника техническа оферта не отговаря на условията в документацията. Не може да участва в процедурата чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: а) Заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите (съставни части на годишния финансов отчет) на участника за последните три години (2006 г., 2007 г, 2008 г.); б) Информация, съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот и за оборота на услугите, които са обект на поръчката, за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; в) Заверено копие от застраховката и/или застраховките съгласно чл. 26 от Закона за геодезията и картографияа и чл. 20, ал. 3 от Закона за кадастъра и имотния регистър, както и заверено копие от застраховка "Трудова злополука"; г) Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
Минимални изисквания: Участникът трябва да има минимален, документално доказан средно годишен оборот за предходните три финансово приключени години според приложените годишни финансови отчети в размер равен или по-голям от 377 000 лв. (триста седемдесет и седем хиляди лева). В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването за средно годишен оборот се отнася за общия средно годишен оборот на участниците в обединението за предходните три финансово приключени години.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а/ Списък на основните договори за услуги, изпълнени през последните три години (2006 г., 2007 г. и 2008 г.), включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; б/ Списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; в/ Заверени копия от документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата, които отговарят за извършването на услугата, както и автобиографии на тези лица, съгласно приложения образец; г/ Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка за услуга – свободен текст (оригинал); д/ Заверено копие от сертификат по ISO 9001:2000 за система за управление на качеството или еквивалент; При обединения на физически и/или юридически лица, поне един от участниците в обединението трябва да притежава искания сертификат. е/ Заверено копие от свидетелство за правоспособност, издадено на участника от Агенцията по геодезия, картография и кадастър.
Минимални изисквания: Участникът следва да има изпълнени най-малко 2 договора за услуги през последните три години на стойност равна или по-голяма от 50 000 лева за всеки един договор по отделно. Участникът в процедурата (сумарно консорциума/обединението) да докаже, че разполага с необходимите специалисти по трудово правоотношение за качественото изпълнение на услугата. Ключовият персонал, предвиден за изпълнение на услугата, трябва да има минимум: 1) Ключов експерт 1: Ръководител на екипа Квалификации и умения - висше образование по специалността "Геодезия" (образователно-квалификационна степен магистър-инженер); Да притежава пълна проектантска правоспособност по ЗКАИИП, както и правоспособност по ЗКИР; Общ професионален опит минимум 15 години работа по специалността; Специфичен професионален опит – Ръководител на проекти - подготовка на кадастрални карти и кадастрални регистри и/или кадастрални планове); 2) Ключов експерт 2: Инженер Геодезист Квалификации и умения - висше образование по специалността "Геодезия" (образователно-квалификационна степен магистър-инженер); Да притежава правоспособност по ЗКИР; Общ професионален опит минимум 5 години работа по специалността; Специфичен професионален опит - участие в проекти в областта на кадастъра; 3) Ключов експерт 3: Инженер Геодезист Квалификации и умения - висше образование по специалността "Геодезия" (образователно-квалификационна степен магистър-инженер); Да притежава правоспособност по ЗКИР, както и пълна проектантска правоспособност съгласно ЗКАИИП; Общ професионален опит минимум 5 години работа по специалността; Специфичен професионален опит - участие в проекти за регулация и вертикално планиране; 4) Ключов експерт 4: Инженер Геодезист Квалификации и умения - висше образование по специалността "Геодезия" (образователно-квалификационна степен магистър-инженер); Да притежава правоспособност по ЗКИР; Общ професионален опит минимум 3 години работа по специалността; Специфичен професионален опит - да владее и да работи с поне една специализирана ГИС (Географска информационна система); 5) Ключов експерт 5: Архитект Квалификации и умения - висше образование по специалността "Архитектура" (образователно-квалификационна степен магистър); Да притежава правоспособност по ЗКАИИП; Общ професионален опит минимум 10 години работа по специалността; Специфичен професионален опит - за работа в областта на Общите и Подробни устройствени планове и схеми; Не-ключовият персонал, предвиден за изпълнение на услугата: Участникът трябва да разполага с минимум десет специалисти - инженери - геодезисти по трудови правоотношения.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Съгласно чл. 17 от Закона за кадастъра и имотния регистър

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническа оценка (обосновка, стратегия, времеви график и предложен реален в съответствие с нормалната практика за изпълнение на подобни договори срок за изпълнение на поръчката ), изразена в отношение между дадената от комисията оценка и максимално допустимата от 100 т. ; тежест: 30%
Показател: Финансова оценка (предложена цена), изразена като отношение между предложената от оценявания участник цена и най-ниската предложената от участник цена; тежест: 70%

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Не е приложимо

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.11.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата се получава в Общинска администрация - Белица, гр. Белица, ул. “Георги Андрейчин” № 15, стая №207, след представяне на фактура за внесената сума, в размер на 20 лв. с ДДС. Цената на документацията следва да бъде внесена в касата на Общинска администрация – Белица. Цената на документацията може да бъде преведена и по банков път по сметката на Община Белица - IBAN BG5STSA93008490004700, BIC STSABGSF, код за ВИП плащане 447000.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.11.2009 г.  Час: 10:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.11.2009 г.  Час: 11:00
Място

Постъпилите оферти се отварят в сградата на Общинска администрация - Белица

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Нотариално заверени пълномощни не се изискват.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Договорът се финансира със средства от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство по проект - "Укрепване на устойчивото развитие на територията на Община Белица чрез развитие и подобряване на кадастъра и регулационните планове" на Община Белица.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.09.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ