Версия за печат

00384-2009-0007

BG-гр.Бяла Слатина, Общ. Бяла Слатина, обл. Враца: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Бяла Слатина, ул. Климент Охридски № 68, За: Димитър Боянов Стоянов, Република България 3200, гр.Бяла Слатина, Общ. Бяла Слатина, обл. Враца, Тел.: 0915 882127, E-mail: bslatina@mail.bg, Факс: 0915 82914

Място/места за контакт: Димитър Боянов Стоянов
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Предоставяне на консултантски услуги при изпълнение на обект „ПОДОБРЯВАНЕ И МОДЕРНИЗИРАНЕ НА ОБРАЗОВАТЕЛНАТА ИНФРАСТРУКТУРА НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА БЯЛА СЛАТИНА”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Община Бяла Слатина
Код NUTS: BG313
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Обществената поръчка има за предмет осъществяване на консултантски услуги при изпълнение на обект „ПОДОБРЯВАНЕ И МОДЕРНИЗИРАНЕ НА ОБРАЗОВАТЕЛНАТА ИНФРАСТРУКТУРА НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА БЯЛА СЛАТИНА”". Основните предвидени строително-монтажни работи имат за цел ремонт, реконструкция и обновяване на 17 образователни институции в 6 населени места на територията на Община Бяла Слатина - детски ясли, детски градини, училища и внедряване на мерки за повишаване на енергийната ефективност след извършени одити за енергопотребление, както и подобряване достъпа на хора с увреждания до част от образователните институции. Обектът е от четвърта категория. Основните дейности са както следва: • Осъществяване на строителен надзор по смисъла на Закона за устройство на територията; • Съставяне на актове и протоколи съгласно НАРЕДБА № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; • Изготвяне на окончателен доклад; • Създаване на технически паспорти на обектите съгласно НАРЕДБА № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите;

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71310000, 71520000

Описание:

Консултантски инженерни и строителни услуги
Строителен надзор

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
84000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Стратегия на участника; тежест: 50
Показател: Предлагана цена; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 3 от 19.06.2009 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: 15 / Наименование:"Предоставяне на консултантски услуги при изпълнение на обект „ПОДОБРЯВАНЕ И МОДЕРНИЗИРАНЕ НА ОБРАЗОВАТЕЛНАТА ИНФРАСТРУКТУРА НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА БЯЛА СЛАТИНА”
V.1) Дата на сключване договора

09.09.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ЕКСПЕРТИНВЕСТ” АД, ул. „Осман Пазвантоглу” №2А, Република България 3700, гр. Видин, Тел.: 094 600842, E-mail: expertinvest@dir.bg, Факс: 094 600853

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност: 120000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 84000 BGN без ДДС
В брой години: 1

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Поръчката ще бъде финансирана със средства, отпуснати по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Oперация 1.1: „Социална инфраструктура”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161РО001/1.1-01/2007 „Подкрепа за осигуряване на подходяща и рентабилна образователна, социална и културна инфраструктура, допринасяща за развитието на устойчиви градски ареали”. Плащания ще се извършват съгласно графика на авансовото и междинни плащания от финансиращия орган - Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба не може да бъде подавана след подписване на договор.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

10.09.2009 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор