Версия за печат

00087-2009-0100

BG-София: 02 - Услуги на сухопътния транспорт, вкл. услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Столична Община, ул."Московска"№33, За: Евгения Захариева, България 1000, София, Тел.: 02 9809866, E-mail: ezaharieva@sofia.bg, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: дирекция "Обществени поръчки и концесии",ул." Париж"№1

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

Столична община, ул."Париж"№5,ет.3, За: Петър Трайков, България 1000, София, Тел.: 02 9377404, Факс: 02 9811078

Място/места за контакт: дирекция "Околна среда"

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Столична община, ул."Московска" №33, За: Евгения Захариева, България 1000, София, Тел.: 02 9809866, E-mail: еzaharieva@sofia.bg, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: ул."Московска" №33, фронт-офис

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Транспортиране до 250 000 тона балирани битови отпадъци от плащадките ЗСК „Кремиковци” и „Гара Искър”” на разстояния отстоящи приблизително до 500 км.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 2
Основно място на изпълнение: територята на Р. България. Транспортиране от площадките Столична Община ЗСК „Кремиковци” район Кремиковци и Гара „Искър”, район Искър на разстояния отстоящи приблизително до 500 км., посочени от Възложителя.
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

„Транспортиране до 250 000 тона балирани битови отпадъци на територята на Р. България. Транспортирането е от площадките Столична Община ЗСК „Кремиковци” район Кремиковци и Гара „Искър”, район Искър на разстояния отстоящи приблизително до 500 км., посочени от Възложителя.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90513000

Описание:

Услуги по превозване на отпадъци

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Около 250 000 тона, в зависимост от договорените с общините количества.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие е в размер на 50 000( петдесет хиляди) лева, или равностойността й в евро по официален курс на БНБ, представена в една от следните форми: -парична сума, внесена по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, или сметка в евро: IBAN: BG 80 SOMB 9130 36 33008302, към Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; или банкова гаранция за срока на валидност на предложенията; 2.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2% /два/ без ДДС от стойността на разчетените средства по бюджета на Столична община за съответната година, както за следващата година гаранцията се актуализира в 20 дневен срок от приемането на бюджета. /1/За следващата година гаранцията за изпълнение се определя след приемане на бюджета на Столична община /съгласно установения срок за приемане на бюджета/. Представя се преди подписването му, в една от следните форми: -парични сума, внесени по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, или сметка в евро: IBAN: BG 80 SOMB 9130 36 33008302 към Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; или банкова гаранция за срока на договора;

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране от бюджета на СО.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Право на участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка има всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице /чл.9, ал.1 от ЗОП/, както и техните обединения.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

Срокът за изпълнение на поръчката е 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на получаване на уведомително писмо от Възложителя. Избрания за Изпълнител участник трябва да представи на Възложителя Разрешение по чл. 12 от ЗУО в седем дневен срок от подписване на договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения.2.В случай, че Участника участва като обединение (или консорциум), изброените изисквания по раздел ІІІ.2.2 и ІІІ.2.3. от обявлението , ще се прилагат кумулативно за обединението (консорциум и др.) като цяло, а не за всеки член на обединението по отделно.3.В случай, че Участника участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, тогава членовете на обединението сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: • всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора; • водещият член на обединението е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; • всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. 4.Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. В споразумението те трябва да определят и наименованието на участника, както и да определят кой от членовете на обединението ще отговаря за плащанията по договора. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. 5.Споразумението за създаването на обединение се прилага към офертата на Участника, както и регистрацията на обединението по БУЛСТАТ (ако обединението е регистриано преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка).6.Когато не е приложено споразумение за създаването на обединение , или в приложеното споразумение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата, Участник ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. 7.Участниците представят декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т.1 ,т.2, т.3 и ал. 5 от ЗОП; Подизпълнители: /чл.56,ал.2 от ЗОП/:1.Когато Участник предвижда участието на подизпълнители, подизпълнителите представят документите посочени в раздел ІІІ.2.2 и ІІІ.2.3. от обявлението.2.Административни сведения; 3.Декларация, че Участникът е запознат с всички обстоятелства и условия на обществената поръчка ;4.Декларация, че Участникът се задължава да спазва условията на поръчката и да не разпространява данни, свързани с поръчката; 5. Регистрационни документи - чл. 56., ал.1.т.1 от ЗОП; 6.Декларация по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП ;7.Възлагането на работи на подизпълнители е допустимо само ако Участника декларира, че отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизпълнители като за свои действия, бездействия и работа. 8.Показателите на всеки от подизпълнител/-ите и резултатите от тяхната дейност ще се вземат предвид при отчитане на съответствието на участника с финансовите и техническите изисквания за настоящата обществена поръчка, които са описани в раздел ІІІ.2.2 и ІІІ.2.3 от обявлението.9.Лице, което участва като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Когато Участникът е обединение, което не е регистрирано юридическо лице, всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението представя следните документи: 1.Административни сведения ; 2.Регистрационни документи - чл. 56.ал.1,т.1 от ЗОП и 24, ал.1 от ППЗОП; 3.Декларация, че е запознат с всички обстоятелства и условия на обществената поръчка ; 4.Декларация, че Участникът се задължава да спазва условията на поръчката и да не разпространява данни, свързани с поръчката ; 5.Декларации по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП ; 6.Декларация за участието на подизпълнители; 7.Документи по раздел ІІІ.2.2. и ІІІ.2.3. ;8. Декларация за приемане на етичните клаузи на обществената поръчка.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Банкова атестация/ банково удостоверение от обслужващата банка, че участникът (самостоятелна фирма или обединение/консорциум) е коректен клиент (оригинал). В случай на обединение/ консорциум банкова атестация/ банково удостоверение се представя от всеки член; 2. За доказване на съответствие с финансовите изисквания, участникът следва да попълни Образец №9, подписан от управителя на фирмата/те и заверен от счетоводителя и да приложи следните документи към офертата си: • Копие на заверените от одитор годишни баланси на участника, за всяка една от последните 3 финансови години, следва да се представят заверени с гриф „Вярно с оригинала” от управителя на дружеството. За юридическо лице, регистрирано извън Република България документите трябва да бъдат официално преведени на български език от заклет преводач. • Нотариално заверено копие от отчет за приходи и разходи на участника за всяка една от последните 3 финансови години. За юридическо лице, регистрирано извън Република България документите трябва да бъдат официално преведени на български език от заклет преводач. В случай, че участникът е обединение, изискванията, се прилагат за всеки член на обединението.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Финансовите изисквания към участника са следните: • Средният годишен оборот на участника (самостоятелна фирма или обединение/консорциум) общо за последните 3 (три) финансови години: 2006, 2007 и 2008 година да бъде минимум 1 500 000 лева (един милион и петстотин хиляди лева). • Участникът трябва да е реализирал общо (кумулативно) печалба през последните 3 (три) финансови години, а именно през 2006, 2007 и 2008 година.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: За доказване на съответствие с минималните техническите изисквания , участникът следва да приложи списък на основните договори за услуги изпълнени или в процес на изпълнение. Представят се извлечения от договори и референции за добро изпълнение от клиенти/ възложители, от които са видни предмета на съответната услуга, обхвата и обема на работа, техниката с която се изпълнява договора и датата на започване и приключване на работата по него (в случай, че е приключил). 2.За доказване на наличие на изискваната техника да се приложи декларация, придружена от копие на регистрационните талони и сертификат за съответствие със стандарт ЕВРО 4 издаден от компетентния орган: • За транспортна техника: ­ Талон за регистрация на собствена и/или ­ Договор за наем на наета техника, придружен с талони за регистрация на името на наемодателя ­ Сертификат за ЕВРО 4 за всеки камион • За товаро-разтоварна техника ­ Талони за регистрация на собствена и/или ­ Договор за наем на наета техника, придружен с копие от талони за регистрация на наемодателя
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1.Участникът трябва да има доказан опит във извършването на товаро-разтоварни и транспортни дейности за последните 3 години /2006, 2007г., 2008г./- минимум три броя договори като всеки един от тях да е за транспорт на товари с техника - камиони тип „гондоли”, с товароносимост на гондолата минимум 20 тона; 2. Наличие на техника за обезпечаване на дейностите: • Наличието на 40 броя транспортна техника - камиони тип „гондоли”, с товароносимост на гондолата минимум 20 тона; • Транспортните средства да отговарят на стандарт EURO 4 и на изискванията за транспортна техника на българското законодателство или еквивалентни европейски норми и стандарти; • Техника за товаро-разтоварни дейности с товароподемност минимум 2 тона тип „телехендър” – минимум 2 бр.;
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2008/S 184 - 243517 от 23.09.2008 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
29.09.2009 г.  Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" № 1 ст.№2, след заплащането й в касата на ул."Париж" № 1 ет.3 ст. №207. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а петък и последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00 ч. Пълен достъп до документацията за обществената поръчка може да бъде намерен на интернет страницата на Столична община -www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
09.10.2009 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 12.10.2009 г.  Час: 14:00
Място

ул.Московска №33

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. В изпълнение на чл.69а, ал./3/ от ЗОП, датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на сайта на СО, най-късно в деня предхождащ този на отваряне на ценовите оферти.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Финансиране от бюджета на СО.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 8907315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.09.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ