Версия за печат

00530-2009-0041

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, Национална агенция за приходите, За: Даниела Янева, България 1000, София, Тел.: 02 98593335, E-mail: d.yaneva@nra.bg, Факс: 02 98593340

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, Дирекция "Интрастат"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Абонаментна поддръжка и развитие на информационна система, в рамките на съществуващата функционалност, за приемане и обработка на Интрастат декларации”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Основно място на изпълнение: Адресът на ЦУ на НАП - гр. София, бул."Дондуков" № 52.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обектът на поръчката включва извършване на услуга за абонаментна поддръжка и развитие на информационна система, в рамките на съществуващата функционалност, за приемане и обработка на Интрастат декларации по време на действие на договора в обем, посочен в Приложение № 1 "Пълно описание на обекта на поръчката" към документацията.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50324100

Описание:

Услуги по поддържане на компютърни системи

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
247000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2009/S 37 - 54221 от 24.02.2009 г. 
Опростено обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2009/S 102 - 147391 от 29.05.2009 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: 80 / Заглавие:“Абонаментна поддръжка и развитие на информационна система, в рамките на съществуващата функционалност, за приемане и обработка на Интрастат декларации”
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

01.09.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

”МУСАЛА СОФТ” ООД, Седалище и адрес на управление гр. София ж.к. "Овча купел" 2, бл. 13, вх. В, ет. 8, ап. 78 и адрес за кореспонденция гр. София 1057, бул. "Драган Цанков № 36, офис 505, България 1057, гр. София, Тел.: 02 9695821, E-mail: tax@musala.com, Факс: 02 9695822

URL: www.musala.com.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 400000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 247000 BGN без ДДС
В брой месеци: 36

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд., бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9267464, E-mail: sofcourt@ttm.bg, Факс: 02 9267112

Интернет адрес/и:

URL: www.scc.bg..

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.09.2009 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка