I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
"Столичен електротранспорт" ЕАД, бул. "Княгиня Мария Луиза" №193, За: Ивайло Узунов, България 1233, София, Тел.: 02 8334101, Факс: 02 9316184
Място/места за контакт: Отдел: Обществени поръчки и застраховане
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
“Доставка на компютри и периферна техника за нуждите на “Столичен електротранспорт”ЕАД”
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка
Място на изпълнение:
Централно управление на “Столичен електротранспорт” ЕАД: гр. София 1233, бул. “Княгиня Мария Луиза” №193; поделение “Трансенерго и РП”: гр. София 1202, ул. “Козлодуй” №16; поделение “Трамкар”: гр. София 1618, бул. “Цар Борис III” №126А.
Код NUTS:
BG411
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Доставка на компютри и периферна техника за нуждите на “Столичен електротранспорт”ЕАД
ІІ.1.4)
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
30230000, 30232000
Описание:
Компютърно оборудване
Периферни устройства
II.2)
Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1)
Обща стойност на договора/ите
Стойност
60085.81 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: Цена ; тежест: 60
Показател: Гаранционни условия ; тежест: 15
Показател: Срок на доставката ; тежест: 5
Показател: Начин на плащане (разсрочено); тежест: 6
Показател: Опит на фирмата ; тежест: 5
Показател: Технически възможности ; тежест: 4
Показател: Предложен легален офис софтуер; тежест: 5
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
ДОГОВОР № 126 / Наименование:Доставка на компютърна техника
V.1)
Дата на сключване на договора
18.08.2009 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
”ПЛЕСИО КОМПЮТЪРС” ЕАД, област София (столица), община Столична, район “Средец”, ул. “Ангел Кънчев” №5, България 1000, София, Тел.: 02 9397147, Факс: 0800 18300
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 46302.5 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № 128 / Наименование:Доставка на периферна техника
V.1)
Дата на сключване на договора
20.08.2009 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
КООПЕРАЦИЯ ”ПАНДА”, област София (столица), община Столична, район “Искър”, ж.к. “Дружба 1”, ул. “Илия Бешков” № 12, България 1592, София, Тел.: 02 9766874, E-mail: bojinov@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 13783.31 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.
VI.3.2)
Подаване на жалби
Крайният срок за подаване на жалби до Комисията за защита на конкуренцията е 10 дни от датата на уведомяване на участника/участниците за класирането или за прекратяване на процедурата.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор
Информация за сключен договор