Версия за печат

00043-2009-0007

BG-Дулово: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Дулово, ул."Васил Левски" №18, За: Алтан Джевдетов Чаушев, България 7650, Дулово, Тел.: 0864 23229, E-mail: dulovokmet@abv.bg, Факс: 0864 23020

Място/места за контакт: Юксел Али Исмаил

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dulovo.info.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Строителен надзор по строителството на обект: "Реконструкция и рехабилитация на част от общинската пътна мрежа на територията на община Дулово"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: община Дулово
Код NUTS: BG325
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Строителен надзор по строителството на обект: "Реконструкция и рехабилитация на част от общинската пътна мрежа на територията на община Дулово", общ. Дулово, обл.Силистра по проект "Реконструкция и рехабилитация на част от общинската пътна мрежа на територията на община Дулово", по Оперативна програма "Регионално развитие 2007-2013г.", схема за предоставяане на безвъзмездна финансова помощ BG161РО001/2.1.-02./2007 "Подкрепа за устойчиво и интегрирано местно развитие чрез рехабилитация и реконструкция на общинска пътна мрежа. При извършване на всички строително-монтажни дейности ще се упражнява строителен надзор, който ще следи за спазване изискванията на действащите строително-технически правила и норми.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
34820 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 26U6 / Наименование:Строителен надзор по строителството на обект "Реконструкция и рехабилитация на част от общинската пътна мрежа на територията на община Дулово"
V.1) Дата на сключване на договора
20.08.2009 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Експертинвест" АД, ул."Осман Пазвантоглу" №2А, България 3700, гр.Видин, Тел.: 094 600079, E-mail: expertinvest@dir.bg, Факс: 094 600079

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 34820 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Оперативна програма "Регионално развитие 2007-2013г."

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба може да подаде всяко заинтересовано лице в десет дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответните действия. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя, чието решение действие или бездействие се обжалва. Жалбата трябва да съдържа всички реквизити посочени в чл. 121, ал. 2, ал. 3, ал. 4 и ал. 5 от Закона за обществените поръчки.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

20.08.2009 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор