Версия за печат

00145-2009-0032

BG-Велико Търново: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Териториално поделение на Национален осигурителен институт - Районно управление "Социално осигуряване" - Велико Търново, пл. "Център" 2, За: Даниела Монова, Благой Златанов;, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 613401, E-mail: velikotarnovo@nssi.bg, Факс: 062 613419

Място/места за контакт: 062 613409
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Държавно обществено осигуряване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на фабрично нови канцеларски материали за ТП на НОИ - РУСО - гр. Велико Търново чрез периодични заявки от страна на възложителя.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: РУСО - Велико Търново
Код NUTS: BG321
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Договор за доставка на фабрично нови канцеларски материали - принадлежности за офиса и дрено офис оборудване за ТП на НОИ - РУСО - гр. Велико Търново чрез периодични заявки от страна на възложителя.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 22850000, 39260000, 30237000, 30197000, 30199000

Описание:

Принадлежности за офиса
Класьори и аксесоари за тях
Тави за листове или поща или офис принадлежности
Части, аксесоари и принадлежности за компютри
Дребно офис оборудване
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
9000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предложена цена; тежест: 60 %
Показател: Качество; тежест: 30 %
Показател: Най-кратък срок за изпълнение на отделните доставки; тежест: 10 %
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 4 от 11.05.2009 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: 2 / Наименование:"Доставка на канцеларски материали"
V.1) Дата на сключване договора

18.08.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Офис Експрес Сървис" ООД, ЗПЗ, ул. "Уста Кольо Фичето" 17, Република България 9009, Варна, Тел.: 052 571777, Факс: 052 571771

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност: 9000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 9000 BGN без ДДС
В брой години: 1

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.2 от Закона за обществените поръчки.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

21.08.2009 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор