Версия за печат

00288-2009-0002

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Областен диспансер за онкологични заболявания със стационар - София област" ЕООД, бул. "Столетов" № 67, За: Мария Налсъзова, Р България 1233, София, Тел.: 02 9312021; 02 9312131, E-mail: odozs_sofia_obl@abv.bg, Факс: 02 8321156

Място/места за контакт: "Областен диспансер за онкологични заболявания със стационар - София област" ЕООД
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на реактиви и консумативи за Медико-диагностична лаборатория, реактиви и консумативи за Отделение по клинична патология и рентгенови филми и консумативи за Отделение за образна диагностика в "Областен диспансер за онкологични заболявания със стационар - София област" ЕООД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: "Областен диспансер за онкологични заболявания със стационар - София област" ЕООД, гр. София, бул."Столетов" № 67
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на реактиви и консумативи за Медико-диагностична лаборатория, реактиви и консумативи за Отделение по клинична патология и рентгенови филми и консумативи за Отделение за образна диагностика в "Областен диспансер за онкологични заболявания със стационар - София област" ЕООД

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

33694000, 33140000

Описание:

Диагностични реактиви
Медицински консумативи


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
73565 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: Предложена цена; тежест: 45 точки
Показател: Качество; тежест: 45 точки
Показател: Отложено плащане; тежест: 10 точки
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Наименование:Доставка на реактиви и консумативи за Отделение по клинична патология
V.1) Дата на сключване на договора
04.08.2009 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Омнимед" ЕООД БУЛСТАТ 121438533, ул. "Царица Елеонора" № 9, Р България 1618, София, Тел.: 02 9555404, E-mail: omnimed@techno-link.com, Факс: 02 9555404

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 16314 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 2 / Наименование:Доставка на реактиви и консумативи за Отделение по клинична патология
V.1) Дата на сключване на договора
04.08.2009 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Аквахим ЕООД БУЛСТАТ 121229640, ж.к. Слатина, бл.31, ап.37, Р България 1574, София, Тел.: 02 8075000, Факс: 02 8075050

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3084 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 3 / Наименование:Доставка на реактиви и консумативи за Медико-диагностична лаборатория
V.1) Дата на сключване на договора
04.08.2009 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Топ Диагностика ООД БУЛСТАТ 130284625, ул. Ворино № 20, Р България 1373, София, Тел.: 02 9586493, Факс: 02 9586493

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 23622 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 4 / Наименование:Доставка на реактиви и консумативи за Отделение по клинична патология
V.1) Дата на сключване на договора
04.08.2009 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Медицинска Техника Инженеринг ЕООД БУЛСТАТ 831641528, ж.к Младост 1, бл.28 Б, ул. Д. Моллов, Р България 1750, София, Тел.: 02 4627130, E-mail: medtech-eng@mte.medicalnet-bg.org, Факс: 02 4627115

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 5730 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 5 / Наименование:Доставка на реактиви и консумативи за Отделение по клинична патология и Медико-диагностична лаборатория
V.1) Дата на сключване на договора
04.08.2009 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Ди Ем Джи Клиник ЕООД БУЛСТАТ 131246570, ул. Ивайло № 31-А, Р България 1606, София, Тел.: 02 8528401, E-mail: dmgclinic@yahoo.com, Факс: 02 9520924

URL: www dmgclinic.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 9318 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 6 / Наименование:Доставка на рентгенови филми и консуматтиви за Отделение за образна диагностика, консумативи за Медико-диагностична лаборатория и реактиви и консумативи за Отделение по клинична патология
V.1) Дата на сключване на договора
04.08.2009 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Хелмед България ЕООД BG 130477290, р-н Възраждане, ул. Цар Симеон, бл.20, ет.1, ап.3, Р България 1309, София, Тел.: 02 9200456, Факс: 02 9291411

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 15497 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р българия 1000, София

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалбата се подава в 10 - дневен срок от уведомяването за съответното решение или действие, а ако не е уведомено съответното заинетересовано лице - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за изцвършване на съответното действие. Жалбата не може да се подава след сключването на договор за обществена поръчка или на рамково споразумение.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

05.08.2009 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор